Кажи бе Гоше? Какво те тревожи? Няма да ти взема хляба не бой се. Аз от измекярски далавери не се интересувам.Котелския покрай продаването на гассена вар почнал и phpmyadmin-и да инсталира
Начисляват вредни на съпорта заради навиците и народопсихологията на клиентитеЗа съжаление айн-цу-айнц нещо ни цакат...още не мода да разбера защо и точно каква е причината.
Принципно, ionos имат промо на плановете тази гонина + безплатен домайн, но какво разочарование е, че САМО ЗА НАС И САМО ЗА НАС си имат .bg домейн и съответно има доста голяма разлика в цените. Например, в ionos.com и ionos.bg промоцията е абсолютно еднаква, НО ПОДНОВЯВАНЕТО е двойно порезано, само за нас. Проверете, който не вярва. Подновяване в ionos.bg е 370лв, а подновяване в ionos.com е 195лв.
Първо, аз се чудя от каде идва тази разлика. И после, и още по-голямото ми чудене е, защо само България е отделена от целият свят. Може да проверите, че в ionos.com може да се регистрирате и за Буркина фасо и Танганайка и за още около 150 държави, но само за нас, са решили да ни направят едно .bg (освен оригинала нали .de) Може да цъкнете в листата с държави в ionos.com и ще видите, че наистина bg ни нема. И реално - имаш възможността да регистрираш само в .bg, където порезването ценово е двойно.
Някой има ли информация защо е така. Дали има някаква българска връзка в айнц-цу-айнц, или просто понеже сме голуемите веб-мастери, трябва да си плащаме по-дебело?
Приятел, даже в Индия се държат по-адекватноСъмнява ме това да е причината. Едва ли от уса или нова зенладия си траят повече... еле па от буркина фасо ахахаха
По-скоро май някой е на % тук
Честно казано малко са такива. Има някои изключения, но като цяло всеки си има някакъв манталитет и се кляка в името на добрия тон. Или просто любезно си го пренасочваш да търси друг партньор.Приятел, даже в Индия се държат по-адекватно
Не разбирам какво визираш, но и ти явно не си разбрал написаното от мен....По-сериозно, едва ли това е причината. Помисли, кой ще се компроментира по този начин, изтъквайки, че тарифите са по-големи, само защото клиентите са по-претенциозни, за да не кажа теорията ти, че са по-олигофрени
Иначе, и при вас не е изобщо розово, защото мога да дам конкретен пример на хост-съппорт, знанията и действията му - директно конкуренция на юзерите във всяка една средностатистическа детска градина
Явен принзнак на почти всеки у бг, който се занимава с администрация, е грандоманството. Нямам идея от къде идва това, но е факт. Може би, защото не му се обръща достатъчно внимание, въпреки на това, че той самият обръща предостатъчно такова
Както и да е, сигурен съм, че не това е причината, нищо, че явно ти се коментира именно тази идея ахахаха
Продължава да си мисля за %-та. Според мен, имат човек тук, който движи нещата на локално ниво и съответно трябва да получи горница. разбира се - нищо лошо, просто се чудех дали наистина е това - като 1, и като 2 - не се ли излагат пред потенциалните си бг клиенти по този начин. Последното може и да е разсъждение, не толкова чуденака..
Направо в десятката. Супер добро мнение и подкрепям на 100%. Всичко хубаво и качествено е подплатено с труд, знания и старание. Зад една услуга не се крие само материалната част, която виждат повече. Крие се много повече, за да се се облече и представи в крайния си вид. За жалост малко потребители мислят така и от там идва голямото чудене и недоволство. Тюхкането, че е скъпо, че не знам си какво, пък как няма отстъпки защото еди какво си. Нормалните хора, които са една идея по-близо до света на бизнеса го разбират. Останалата част го разбират по трудния начин. А други въпреки горчивия урок как не трябва да се плаща за нещо качествено, продължават да се борят с вятърни мелници.Малко отварям скоба, която не е точно по темата, но тюхкането и пазаренето за цената на хостинг план, когато на месец той струва колкото кутия и половина цигари, е нормално да доведе до по-ниско качество на поддръжката. Хубавата поддръжка струва пари под формата на заплати, които от някъде трябва да се плащат.
Но БГ клиентелата не е по-долу от останалия свят. Масово навсякъде има и разумни клиенти, както и такива които се чудиш защо изобщо ги търпиш. Странно как точно тези, които от всичко пестят и постоянно са на лов за намаления и промо кодове, се оказват най-мрънкащите и недоволни от всичко.
Кои на вън. Хостгатор ли? Или Неймчип.Блинки, добре тръгваш, ама малко накрая си звучи заплашително.. ахахаха Недей плашите хлебмайсторите, че и без това повечето са аа-аа и да фърлят всичко у ряката
А тия навън как се оправят тогава, цените им по-ниски, съппорта по-платен... бах, май още не моем ги стигнем хамериканците