10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

Blinky

Owner
1. Използвайте ръчно написано писмо върху рекламната рпезентация на текста. Напишете рекламата парче хартия, сканирайте я и публикувайте рекламата върху твоя сайт. Прибавяйки личен елемент винаги повишава продажбите.

2. Публикувайте лист на известни и уважавани клиенти, които са си купували от вас върху вашия рекламен текст.Хората ще помислият, че щот тези хора са купили от вас и са имали доверие в вашия бизнес и продукти/услуги. Преди Публикуването, вземете тяхното разрешение от тези хора.

3. Добавете "Преди" и "След" снимки на вашите продукти/услуги - на сайта. Покажете "проблемната" снимка и тогава "решението на проблема" цнимката. И също така снимката на продукта решил проблема - вашият продукт.

4. Включете статия или ревю, написаня/но за вас или вашия бизнес в пекламния текст. Това ще покаже на хората, че твоят бизнаес е уважаван и ще повиши правдоподобността към него.

5. Когато предлагате безплатни бонуси в рекламният текст, също така поставете поставете и стойноста зад всеки бонус. Хората ще чустват, че правят добра сделка и ще повиши стойноста на вашия продукт/услуга.

6. Наемете(или го направете Вие) човек да се подпише под вашият продукт или услуга. Ако наемате някой, бъдете сигурни че този човек е добре познато лице в този пранш в който е продукта/услугата. Прибавете негова снимка и изложение върху рекламния текст.

7. Прибавете ваша собствена снимка в пекламния текст, това ще покаже на хората, че не се крието зад пекламния текст и ще повиши доверието във Вас. Също така добавете вашите детайли за връзка с вас и кратко изложение или цитат.

8. Кажете на потенциалните си клиенти, че част от цената на вашия продукт/услуга се отделя за благотворителност. Това ще им покаже че наистина ви е грижа за хората. Те може и да купят само за да направят дарение.

9. Питайте вашите потенциални клиенти за въпроси водещи до "Да".Като целта е да им напомните за техният проблем и какво би било ако не си поръчат вашият продукт/услуга (наистина Работи).

10. Кажете на потенциалните си клиенти, че ще получат някаква награда ако намерат 5 думи в рекламният текст, които сгрешени или неправилно написани. Повечето време през което те четат текста, води до по-добър шанс те да поръчат от Вас.

--------------------------------------------------------------------------------
Pedpriemach.com
 
В тази тема искам да добавя някой неща, които си мисля, че трвбвя да бъдат взети под внимание. Дотук стана дума за това как можете да си засилите Ad Copy / Sales-Copy, но е важно да се знаят и някой негови елементи помагащи на посетителя да предприеме действие. Дали ще е купуване, присъединяване към програма(форум и т.н.), записване за мейлинг лист и други. Сега ще обърна внимание на текста (всичко ще напиша от това което знам и прилагам):

Еми първият важен елемент, който задължително трябва да присъсвта - това е заглавието, мислете за заглавието като за куршум с който удряте вашите посетители всеки път. И естествено за да засилите ефекта се слага и подзаглавие, което допълнително укоражава потребителя да се замисли върху това което чете.

Заглавието е с масивни думи (и ако ви харесва с друг цвят - има специялни маркетингови цветове, които добре хващат окото), някои обикновенно го правят с <h1></h1>, и е худаво да е центрован (в повечето случаи е така). То може да бъде написано в няколко стила:

1. Описване на продукта.
2. Негови характеристики.
3. Грабващо решение на проблема. Нещо като: Избери се ниша, създай си сайт, и ползвай нашият маркетинг софтуер за печелене онлайн!
4. Задаване на отговор. - Нещо като: Искате ли да спечелите $ с онлайн маркертинг?
И други такива, за каквито се сетите.

В заглавието винаги можете да кажете и всичко с ключовите думи описващ продукта/услугата, както и да се споменат ползите от придобиването му и колко ще бъде ценен за него вбъдеще. Полезно е да се спомене за какво "вие" бихте го купили, по този начин ще обедите и останалите. То си е така - ако го повярвате, защо и останалите да не ви повярват. Хубаво докато пишете "силната" част от теста , да имате в предвид това че потенциалничт клиент може да се върне пак на заглавието и да го прочете отново, затова аз лично препоръчвам да мо дадете още едно по долу в текста (а и не е изключено и с още един "коршум" да го ударите), така ще ще си гарантирате, че потребителя не само ще го прочете (заради големитана, цвета и изреченията в него), но и ще го осмисли под друга форма.

За подзаглавието се отнасят същите неща, то седи непосредсвено след заглавието, там обикновено се дава повече инфо тъй като тексат е с по-малък шрифт. Използват се <h2></h2>, а може и по-малки хедове. Присъствието му не е толкова необходимо, но е добре да се види че имате още какво да кажете за продукта/услугата в тези елементи. Това кара читателя да си мисли, че с тези подзаглавия не се изчерпвате още в заглавието - имате какво да им кажете.

Друго нещо важно, което искам да споделя е това, че е добре докато представяте продукта в Ad Copy / Sales-Copy-то трябва от време на време да им напомняте за проблема и защо четат това. Някои статистики, мнения, последствия от бездействие за проблемя, колко ползи ще им донесе. Положението в който посетителя се намира в повечето случаи е следното: има проблем, намира някакво решение (вашият сайт) и се колебае дали да действа. Имайте го в предвид това. Вие дейтсвате от фаза 3 до фаза 4 - действие. Колебанието е просто стадии в който решението му е 50/50. Защо ли е толкова. Еми защото е седнал пред компютъра и е на сайта ви. Другото не ви интересува.

Еми това е за сега, ще държа темата отворена. След определени експерименти и опити ще пиша тук за нови такива трикове и съвети за това заще е необходимо да се пише Ad Copy / Sales-Copy.

P.S: Гледам, че тази тема ще стане много пълна. Защото е по-добре да конвертираш съществуващият си трафи, отколкото да набираш повече с цел вдигане на продажбите, в повечето случаи това не е правилно. По-лесно е да се вдигне конверсията отколкото да се набере още повече трафик, от който пак малук процен ще ви се изплъзват, което от своя страна води пак до набирането на още и още. :wink:
 
Последно редактирано от модератор:
От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

Браво! Много добра тема!
 
От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

Не махнахте ли ограничението от 10те поста?
 
От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

А хубаво, че сте е "изтупали от прахта" - темата е добра.
 
От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

Супер е темата,само че друго не мога да разбера.
В почти всички теми срещам адски много правописни грешки.Не говорим за изпусната запетая или "Й", говорим за объркани цели изречения и фрази. Налага се понякога да чета едно изречение три пъти,за да го разбера. Много ще е хубаво хората, които постват да си четат текста преди да го постнат,защото..четеш хиляди компетентни мнения,все едно писани от първолак. Не се заяждам,просто съвет :)
 
От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

Добри съвети, съответно добра/полезна тема - РЕП от мен :)
 
От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

А+ Тези съвети са базирани на отдавна известни принципи в социалната психология, които са адаптирани към търговската сфера от автори като Робърт Чандлър и Кевин Хоган. В техните книги има и доста други интересни неща в тази насока, които биха били полезни за всеки предприемач.
 
От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

Много полезно, мерси и от мен!:)
 
От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

Много полезна информация за всеки който се занимава с онлайн бизнес.
 
От: 10 Набиващи Се На Oчи Рекламни Трикове - Ad Copy Secrets.

Полезно и благодаря за статията!
 

Горе