Google Adwords

Има супер много фалшиви кликове от конкуренция аз пробвах известно време с мой сайт за пътна помощ и няма много смисъл някой кликове ги хваща гоогле но някой не
Няма как да се избегне това.Аз имам същия проблем.По скоро биха се намалили фалшивите кликове ако Гугъл започне да отчита кликове които са с престой на сайта най-малко 30 сек. Но това не мисля , че ще стане.
 
Мен ме интересува друго.Колко посещения средно получават сайтовете между 6-8 позиция органик , и първите четери платени резултата от адвордс във високо конкурентна ниша.Мисля , че платената реклама много скоро ще затрие сео оптимизацията.
 
Мен ме интересува друго.Колко посещения средно получават сайтовете между 6-8 позиция органик , и първите четери платени резултата от адвордс във високо конкурентна ниша.Мисля , че платената реклама много скоро ще затрие сео оптимизацията.
Винаги рекламата е била на първо място. Тоя с пикселите за 1 милион долара, дали с късмет, по негова инициатива или с връзки не го бяха промотирали по медиите, дали някога щеше да го направи това? Съмнявам се.

СЕО не е за отписване изобщо.
 
Здравейте, един въпрос за запознатите по подробно с Адуордс. Искам да си направя профил но с регистрация в САЩ, от тук като се опитам да задам държава САЩ ми изписва че не може. Как мога да си създам профил с друга държава, трябва ми и за имейл.
 
tor пробва ли с IP от хамериката
 
Няма как да се избегне това.Аз имам същия проблем.По скоро биха се намалили фалшивите кликове ако Гугъл започне да отчита кликове които са с престой на сайта най-малко 30 сек. Но това не мисля , че ще стане.
Да голям проблем е с invalid clicks..
 
Привет, кой формат използват, че им се визуализират по такъв начин рекламите на магазините за дрехи? Опитах се да свържа моя с Мерчант центъра, обаче ми дава, че услугата не е достъпна за България и въобще ни няма в списъка. Разгледах форматите за дисплейна реклама, но няма като тези, за които говорят - във фейсбук ги наричат "карусел" - снимка с линк към продукта.

vmzon.PNGvmzon.PNGad.PNG
 
Привет, кой формат използват, че им се визуализират по такъв начин рекламите на магазините за дрехи? Опитах се да свържа моя с Мерчант центъра, обаче ми дава, че услугата не е достъпна за България и въобще ни няма в списъка. Разгледах форматите за дисплейна реклама, но няма като тези, за които говорят - във фейсбук ги наричат "карусел" - снимка с линк към продукта.

Виж файлът 20597Виж файлът 20597Виж файлът 20598

За да създадеш такива реклами ти трябва feed (емисия), подобна на тази за GMC. Но понеже няма GMC за BG, трябва да я качиш в Business Data. Ако са ти мапнати правилно нещата, можеш да я ползваш и за динамичен ремаркетинг, което е най-честото и приложение.
 
И сега според този материал - правя си рекламите както обикновено, примерно дисплейната, както е описана в статията и те ще се визуализират както съм показал на картинката?
 
Като имаш одобрен feed, има тикче "dynamic ads", когато създаваш кампанията. После си създаваш респонсив ads и ще излъчваш и такива реклами. Обаче, ако искаш да излъчваш само такива реклами трябва да качиш html5 формати с цел да избегнеш базовите формати, които респонсив рекламата сервира.
 
Като имаш одобрен feed, има тикче "dynamic ads", когато създаваш кампанията. После си създаваш респонсив ads и ще излъчваш и такива реклами. Обаче, ако искаш да излъчваш само такива реклами трябва да качиш html5 формати с цел да избегнеш базовите формати, които респонсив рекламата сервира.

Одобриха ми фийда, само, че сега им чета в полиците, че трябва акаунта ми да е на повече от 90 дена и да е изхарчил над 9000 долара, за да може да пуска хтмл5 реклами, което второто не се покрива....Това така ли е или?

PS: Този метод ще стане ли, че не съм правил такива реклами досега.
 
Одобриха ми фийда, само, че сега им чета в полиците, че трябва акаунта ми да е на повече от 90 дена и да е изхарчил над 9000 долара, за да може да пуска хтмл5 реклами, което второто не се покрива....Това така ли е или?

PS: Този метод ще стане ли, че не съм правил такива реклами досега.
Уви, да. Някои от премиум услугите, като mail list и data-driven attribution са налични само за акаунти със сериозна история.

Докато постигнеш тези лимити пробвай с обикновена динамична реклама. Малко ще ти ги миксира, но поне ще усетиш дали си струва.
 
Ще пробва. Кой тип реклама е най-подходящ за дрехи, защото мисля, че с обикновените дисплейни трябва да се акцентира само върху един продукт или евентуално лендин пейдж с някаква кампания.
 

Горе