От: ns1 струва ли си?
Позволи ми да продължа на "ти".
Така, ето сега тона на разговора е приемлив и можем да водим разговор (не спор) на високо равнище с факти и доказателства. Днес видях сайт на Евро хостинг с 5000+ презареждания дневно ! Сайта съвсем нормално се вписва в лимита от 2% и си работи нормално.
Допитах се до колегата с който си провел въпросния разговор по телефона, според него нещата не са станали точно както ги описваш, но в случая и двамата нямаме доказателства и със същия ефект можем да спорим дали кокошката е първа или яйцето.
Относно натоварването. Нека кажем хипотетично, че имам достъп да видя каква е организацията във фирма от ранга на hostgator. Абсурд е да сравняваш такива фирми с Български хостинг провайдери, защото там говорим за милиони клиенти a тук в цялата държава клиентската база я има 50-60 000 я няма. И все пак, качеството на услугата тук не отстъпва почти по нищо. Също така, най-евтиния план в hostgator е $7.96, което е повече от нашия бизнес хостинг ... а с такива цени в България си обречен.
Относно отношението на съпорта. Времето в което един техник ще ти човърка по сайта е изключително скъпо за фирмата, защото през това време отговорите на запитванията към останалите клиенти, които имат въпроси свързани пряко със самата услуга се бавят и по този начин за теб съпорта е добър, но за 10 човека той става лош. За това ние не поемаме отговорност да ти оптимизираме сайта и го казваме ясно. Ако имаш проблем със сайта ... не се отваря, дава грешка и т.н. винаги ще получиш помощ и не можеш да отречеш, че сме ти помагали за неща, които са били свързани пряко със сайта. Проблема е, че за да предлагаш качествена услуга трябва да се фокусираш върху самата услуга, не към всичко свързано с нея. Няма вариант в който всички клиенти да са доволни и на нас това ни е ясно, но нашата практика е да осигурим услугата, която предлагаме, от тук насетне ако самия сайт не е написан както трябва и има нужда да се оптимизира, то един програмист може да сътвори чудеса в това отношение.
Моето мнение, като на човек от 8 години в индустрията, който има опит както в Българския така и в пазара в чужбина. Тук винаги се търси трудното решение и се търси вариант да се избяга от проблема, което естествено не го решава а просто го отлага. С текущата ти хостинг компания ситуацията ще е подобна, те са поредната хостинг компания в един страшно тесен пазар. Лимитите им са неясни и високи, което означава, че работят с много мощни сървъри и много клиенти на тях, които пък са инвестиция, която ще се изплаща страшно много време. От тук насетне, падне ли сървър, съпорта няма да знае къде се намира, защото едно е да обясняваш какво става на 50 клиента, съвсем друго е да го обясняваш на 500. И продължаваме ... много клиенти -> много голям дисков масив, при евентуален проблем с файловата с-ма, пригответе се за часове даунтайм докато масива се ребилдне. Мога да продължавам до довечера така, но ти си предубеден вече към нашата фирма и ще имам по голям успех да те убеждавам в каквото и да било друго, но не и в това, че знам как стоят нещата и какво ще се случи.
Станах многословен а всъщност нищо конкретно не казах. Ако отново имаш проблем с ресурси при нас, питай за spalx и аз лично ще се заема с проблема.
Мога да обещая доста изненади от наша страна до края на годината, след като имаш активен акаунт при нас, значи ще разбереш.
Позволи ми да продължа на "ти".
Така, ето сега тона на разговора е приемлив и можем да водим разговор (не спор) на високо равнище с факти и доказателства. Днес видях сайт на Евро хостинг с 5000+ презареждания дневно ! Сайта съвсем нормално се вписва в лимита от 2% и си работи нормално.
Допитах се до колегата с който си провел въпросния разговор по телефона, според него нещата не са станали точно както ги описваш, но в случая и двамата нямаме доказателства и със същия ефект можем да спорим дали кокошката е първа или яйцето.
Относно натоварването. Нека кажем хипотетично, че имам достъп да видя каква е организацията във фирма от ранга на hostgator. Абсурд е да сравняваш такива фирми с Български хостинг провайдери, защото там говорим за милиони клиенти a тук в цялата държава клиентската база я има 50-60 000 я няма. И все пак, качеството на услугата тук не отстъпва почти по нищо. Също така, най-евтиния план в hostgator е $7.96, което е повече от нашия бизнес хостинг ... а с такива цени в България си обречен.
Относно отношението на съпорта. Времето в което един техник ще ти човърка по сайта е изключително скъпо за фирмата, защото през това време отговорите на запитванията към останалите клиенти, които имат въпроси свързани пряко със самата услуга се бавят и по този начин за теб съпорта е добър, но за 10 човека той става лош. За това ние не поемаме отговорност да ти оптимизираме сайта и го казваме ясно. Ако имаш проблем със сайта ... не се отваря, дава грешка и т.н. винаги ще получиш помощ и не можеш да отречеш, че сме ти помагали за неща, които са били свързани пряко със сайта. Проблема е, че за да предлагаш качествена услуга трябва да се фокусираш върху самата услуга, не към всичко свързано с нея. Няма вариант в който всички клиенти да са доволни и на нас това ни е ясно, но нашата практика е да осигурим услугата, която предлагаме, от тук насетне ако самия сайт не е написан както трябва и има нужда да се оптимизира, то един програмист може да сътвори чудеса в това отношение.
Моето мнение, като на човек от 8 години в индустрията, който има опит както в Българския така и в пазара в чужбина. Тук винаги се търси трудното решение и се търси вариант да се избяга от проблема, което естествено не го решава а просто го отлага. С текущата ти хостинг компания ситуацията ще е подобна, те са поредната хостинг компания в един страшно тесен пазар. Лимитите им са неясни и високи, което означава, че работят с много мощни сървъри и много клиенти на тях, които пък са инвестиция, която ще се изплаща страшно много време. От тук насетне, падне ли сървър, съпорта няма да знае къде се намира, защото едно е да обясняваш какво става на 50 клиента, съвсем друго е да го обясняваш на 500. И продължаваме ... много клиенти -> много голям дисков масив, при евентуален проблем с файловата с-ма, пригответе се за часове даунтайм докато масива се ребилдне. Мога да продължавам до довечера така, но ти си предубеден вече към нашата фирма и ще имам по голям успех да те убеждавам в каквото и да било друго, но не и в това, че знам как стоят нещата и какво ще се случи.
Станах многословен а всъщност нищо конкретно не казах. Ако отново имаш проблем с ресурси при нас, питай за spalx и аз лично ще се заема с проблема.
Мога да обещая доста изненади от наша страна до края на годината, след като имаш активен акаунт при нас, значи ще разбереш.
Последно редактирано: