$INeed$
Well-Known Member
Може този пост да ви се стори интересен:
Първоначаленото значение на всяко рекламно копие ( ad copy) е да накара посетителя да посети твоя сайт. Докато е истина че най-доброто ad copy ще спомага за високата конверсия след кликането, най-лестния фактор да измерване на "ефективността" на пекламното копие е чрез рейтинга за клик-през - click-through rate (CTR).
Върху PPC търсачките, пекламното копие може да бъде тествано за да се оптимизира СTR много лесно. В Google AdWords, например, многобройните реклами могат да бъдат в същата рекламна група за проба на разнообразието на рекламното копие. Най-добрата реклама може да бъде изолирана и оптимизирана дори и по-задълбучено.
Често, Най-добрата реклама е тази, която поставя офертата ти отделно от тези на конкуренцията ти.
Имайте в предвит следните неща при създаванетро на Реклама:
* Имате ли най-ниските цени? Може да имате успех с публикуване на цената на родукта/услугата върху рекламата, може би в заглавието.
* Имате ли най-доброто разнообразие? Публикувайте цифрата продукти, които имате в рекламата - може да е най-ефективно.
* Имате ли високо-качествени продукти? Подчертайте това в рекламата, казвайки за специфични награди или престижни марки, ако е подходящо.
* Дали топ обслужването на клиенти е твойта най-силна продаваща стратегия? Каква креативни индикатори маже да използвате в рекламата за да подчертаете това?
* Дали сайта е с бедно съдържание или информационен? Споменете как сайта ви може да задуволи нуждите на потенциялните клиенти.
Без да давате на потенциялните клиенти причина за да купят от вас, вие ги каните да посетят вашите конкуренти. Клиентите често търсят толкова бързо, че решаването за купуване става за секунди. В мрежата вие сте на един клик разтояние от отхвърляне. Следователно, са да бъдеш ефективен, рекламата ти има нужда да хване вниманието на клиента от пръв поглед.
Но се спира дотук. Но вашате реклама не трябва само да хваща вниманието, трябва да бъде достатъчно интересна за да накара клиента да намали темпото на търсене , да се зачете, и най-важното - да кликне на неч.
Допълнителната полувителна черта на оптимизиратено на рекламното копие за PPC търсачките е да ви помогне да откриете ефективно копие за друга мения. Един от най-бързите начини на изпробвате ново маркетингово съобщение е да измерите неговата ефективност в PPC търсачките. Съгласявам се, че това може да изисква да разбиете маркетинговото съобщение на съставни части за лимита на PPC Рекламите, но ключовите фрази и кратките изречения могат да бъдат тествани много лесно.
Надявам се ви е харесала статията..............
Първоначаленото значение на всяко рекламно копие ( ad copy) е да накара посетителя да посети твоя сайт. Докато е истина че най-доброто ad copy ще спомага за високата конверсия след кликането, най-лестния фактор да измерване на "ефективността" на пекламното копие е чрез рейтинга за клик-през - click-through rate (CTR).
Върху PPC търсачките, пекламното копие може да бъде тествано за да се оптимизира СTR много лесно. В Google AdWords, например, многобройните реклами могат да бъдат в същата рекламна група за проба на разнообразието на рекламното копие. Най-добрата реклама може да бъде изолирана и оптимизирана дори и по-задълбучено.
Често, Най-добрата реклама е тази, която поставя офертата ти отделно от тези на конкуренцията ти.
Имайте в предвит следните неща при създаванетро на Реклама:
* Имате ли най-ниските цени? Може да имате успех с публикуване на цената на родукта/услугата върху рекламата, може би в заглавието.
* Имате ли най-доброто разнообразие? Публикувайте цифрата продукти, които имате в рекламата - може да е най-ефективно.
* Имате ли високо-качествени продукти? Подчертайте това в рекламата, казвайки за специфични награди или престижни марки, ако е подходящо.
* Дали топ обслужването на клиенти е твойта най-силна продаваща стратегия? Каква креативни индикатори маже да използвате в рекламата за да подчертаете това?
* Дали сайта е с бедно съдържание или информационен? Споменете как сайта ви може да задуволи нуждите на потенциялните клиенти.
Без да давате на потенциялните клиенти причина за да купят от вас, вие ги каните да посетят вашите конкуренти. Клиентите често търсят толкова бързо, че решаването за купуване става за секунди. В мрежата вие сте на един клик разтояние от отхвърляне. Следователно, са да бъдеш ефективен, рекламата ти има нужда да хване вниманието на клиента от пръв поглед.
Но се спира дотук. Но вашате реклама не трябва само да хваща вниманието, трябва да бъде достатъчно интересна за да накара клиента да намали темпото на търсене , да се зачете, и най-важното - да кликне на неч.
Допълнителната полувителна черта на оптимизиратено на рекламното копие за PPC търсачките е да ви помогне да откриете ефективно копие за друга мения. Един от най-бързите начини на изпробвате ново маркетингово съобщение е да измерите неговата ефективност в PPC търсачките. Съгласявам се, че това може да изисква да разбиете маркетинговото съобщение на съставни части за лимита на PPC Рекламите, но ключовите фрази и кратките изречения могат да бъдат тествани много лесно.
Надявам се ви е харесала статията..............