VPS в България

От: VPS в България

Здравейте!
Бих желал да се възползвам от предложението ви за да проуча основно въпроса с бавното рестартиране на контейнера, както и да получа малко по-пълна информация за услугата която предлагате на клиентите си, както и за да поразгледам вашият къстъм панел.
Като градивна критика, бих ви препоръчал да направите един вид virtual guide, на вашият панел, защото има доста потребители, включая и аз които не биха закупили нещо, като не знаят какво ще получат.
Почти всеки от нас е запознат с Virtuozzo, VePortal и останалите вариации на уеб базираните мениджъри на контейнерите, но не и с къстъм решенията и ако смятате, че сте се справили добре с къстъм работата си, то може само да спечелите ако добавите един линк в дъното на контейнера към този гайд.
Мисля, че липсата на подобно нещо е голяма ваша грешка и може би само от това нещо търпите загуби от поне 5% от посетителите които са искали да закупят VPS от вас - поне аз влизам в това число.
За пример може да ползвате това което са направили колегите ви от Уебкънект, ето тук.

Относно VPS-a. Бих желал контейнера да бъде OpenVZ, защото видях, че предлагате и XEN, а дистрибуцията CentOS. Имейла на който може да се свържете с мен е ktomov[@]gmail.com.
Поздрави!
 
От: VPS в България

Помолих колега да стартира услугата за Вас. Веднага след като готови ще Ви пишат. Вероятно това ще е до 30 минути.

Не обявяваме че използваме custom решение, тъй като не мозе да го рачеме така. То има много basic функционалност.
1. Рестартиране на VPS
2. Смяна на root парола
3. Rescue mode (стартира не VPS от който се маунтва дяла да клиентския VPS)
4. Ре-инсталация на VPS
5. Опция за следене на трафика, която е бета и още се тества.

Това не може да се нарече пълнофункционален панел, но като се има в предвид, че при 90% от компаниите се предостави един гол root ssh е достатъчно. В момента се разработват нови функционалности и потребителски панел, но това отнема време.

Това което ще Ви предоставя е достъп до VPS, както и ще създам потребителски профил за достъп до менютата за управление на VPS
 
От: VPS в България

Така. Получихте положителна репотация зареди шанса да тествам нещата.
Ето го и краткото ми ревю. Колегата от първото мнение не е прав, че се чакат 15 минути за рестартиране, но пет със сигурност ПРИ ЧИСТА СИСТЕМА, без инсталирано абсолютно нищо, освен едно апаче. Та да подредя нещата:
1. Още на главната ви страница в уеб панела имате грешка, която ме хвърли в тъча - справка скриншот 1 и 2
Скрийншот 1
Скрийншот 2
Предполагам и двата бутона които съм подчертал, трябва да служат за едно и също. Да ама не - в левия сайдбар си влизам в панела за администрация на ВПСа, но ако цъкна на бутона който е в дясно, ме прехвърля на съвсем различна страница.
2. Понеже късно забелязах, че сте инсталирали 64 битов цент ос и след опита ми да инсталирам kloxo получих камара грешки, реших да преинсталирам системата. Направих го като получих имейл с код, от падащото меню в сайта ви избрах имиджа да бъде 32 бит. Е пак - да ама НЕ. Отново 64 битов имидж, само че предния беше явно по-скастрен, това вече си имаше и апаче. Йаху! Доказателство скрийншот 3.
Скрийншот 3
3. Пристъпваме към твърдението за рестартиране:
3.1. През конзолата:
По часовника на моят компютър: Започнато 16:22:31 - Завършено 16:23:50
Тук е добре - едва минута и 20 секунди. Вижте скрийншотовете.
Скрийшнот 4, Скрийншот 5, Скрийншот 6
3.2 През уеб админа:
Тук ще се ползва часовника на сървъра: Започнато 17:27:57 и забележете ИЗКЛЮЧВАНЕ 17:32:32. Резултат за ИЗКЛЮЧВАНЕ - четири минути и 35 секунди. Е след това стартирането стана за пет секунди. Справка Скрийншот 7 и Скрийншот 8

Както казах преди - явно имате някакъв проблем и този проблем идва от админ панела ви и връзката с контейнерите.
Тези опитни резултати са при машина която НЯМА никакво натоварване. Представям си какво ще е ако има лоуд над 20 - нито възможност да се логнеш през ssh2 и чакане на уеб интерфейса ви сигурно около час да рестартира контейнера.

Както казах работил съм с доста провайдъри и съм бил с различни панели на всякъде - е такова нещо не ми се е случвало.
Ако сметнете скрийншотовете ми за недостатъчно доказателство, на драго сърце ще направя клип с извършваните операции за да се убедите сами в истинността на твърденията ми.

Едит: По-късно когато се освободя (понеже имам да работя върху ДДС дневниците и гоня срокове) ще направя и стрес на процесорчето с ето този скрипт:
Код:
#!/usr/bin/perl

print "Eating the CPUs\n";

foreach $i (1..20) {
$pid = fork();
last if $pid == 0;
print "Created PID $pid\n";
}

while (1) {
$x++;
}

И ще тествам отново как стои въпроса с рестартирането, когато стигне лоад аверейдж около 20. Публикувал съм скрипта, за да могат господата от ICN да го тестват ако желаят за да можем в последствие да сравним резултатите, ако вземат моите за несериозни/грешни.
 
Последно редактирано:
От: VPS в България

До колко разбирам това само доказва, че всичко работи коректно.
Направих справка и забелязах грешния бутон линк и помолих колегите да го редактират. Благодаря Ви за тази информация.
Работи коректно, но тромаво.

За всяко нещо, което правиш от контролния им панел пишеш до съпорта. До сега 1 път не се е случвало да не пиша. Рестарт през контролния панел - 1/2 час, все едно на ръка го правят. Рестарт с команда през машината не може, shutdown-ва... Няма никаква статистика... Единственото читаво е, че съпорта отговаря доста бързо...
Това са оплакванията на потребителя. За рестарта през панела, да не е 1/2 час - ~5 минути е, по-късно при малко натоварване на процесора ще видим и другите резултати. За командата през конзолата, която то е споменал, съм склонен да повярвам, че той бърка нещо.
 
От: VPS в България

Аз напускам смяната си, и помолих колега да ме потърси след като направите и тества на CPU.
Това е важно за нас, защото ние работим в интересна клиента и ако нещо може да ни помогне да подобрим услугите ни, то ще направим необходимите тестове и ще отстраним евентуални грешки по потребителската част. В 90% от случаите клиентите желаят да се оторизират по телефон и рестарта да се направи тогава. Също не споменах и това че може да се направи рестарт на машина и с SMS от телефона записан в акаунта на потребителя.

Искам само да отбележа че отделния помощен контролен панел по никакъв начин не влияе на работата на VPS услугата. Това е отделен панел които служи единствено само за помощна информация и отдалечено управление за удобство на потребителите.
 
От: VPS в България

Здравейте!
Щеше ми се да мога да опровергая всичко от написаното от мен до сега, но не би. Знам, че малко хора вярват на скийншоти, защото много лесно могат да се манипулират, реших да направя клипчета, на всяко едно мое действие.
Е дори в този случей се оказахте некоректни - справка - клипче две.
Ето първото клипче, което показва колко време отнема рестартирането на контейнера при вас - линк тук.
А ето го и вторият клип в който ясно се вижда какво сте написали под формата на имейл и това което се случва - тук
Съжелявам за което, но 24 часа != от 9 часа, или вие работите в различна часова зона?
И понеже един ваш конкурент ме помоли да направя същото ревю и за него.
Едно, две, три и четири
Ако трябва да бъда честен, съм крайно недоволен от обещаното и полученото, пък било то и за 24 часа - или според вашите сметки 9, понеже вече сме в следващото денонощие. Аз лично исках да напиша положително ревю за вас, дори без да съм използвал услугите ви, но не би.
Ако не бяха безумните ви изказвания, изобщо нямаше да се включа в темата, но вие казахте неща които може да ги говорите на хора от тийнпроблем (тук май се повторих).
Ако трябва да говоря отговренно за това какво сте написали, направили и свършили, единственото което ще излезе от устата ми са каруцарски псувни. Извинявам се, че така докарвам нещата, но това са моите наблюдения.
Моят съвет е да премахнете тази пречка наречена програмист (ако изобщо такъв се е занимавал по модула ви в сайта). А ако не е бил такъв - то администратора ви (поне този който се занимава с вируалните машини и конфигурацията им), защото със сигурност на някой от двете личности знанията недостигат.
И понеже явно не го забелязахте предният път, ще ползвам удебелен шрифт - Толкова ли не можете да си направите къстъм имиджи с преинсталиран ISP Omega?
Извинявам се за негативната рецензия, но наистина с оглед това което видях, пари да ми давате, не бих хоствал сайтове при вас.

П.П:
Код:
[root@vps804 ~]# df -i
Filesystem            Inodes   IUsed   IFree IUse% Mounted on
simfs                 200000   27298  172702   14% /
none                 1538301      95 1538206    1% /dev
Wordpress - 756 Files, 78 Folders
Което буквално значи 10 блога с 200 картинки и до там?
Разбирам, че сте предоставили най-ниския си план, но това дори за споделен хостинг е нищожно. Хостгатор ако се не лъжа предлата 250 000 inodes.

И знам, че ще завалят червени и пурпурни точки - свикнал съм. Но хора, замислете се - нормално ли е това? Получих едно сиво нещо, не знам от кой, не знам за какво, ама да си изкажеш мнението, грешно ли е?

И в тази тема не правя реклама на Делта, макар, че ако изгледате всички клипчета може да останете с такова впечатление.
Драго днес се свърза с мен и ме помоли да направя същите тестове с негова машина.
Свършено!
Предполагам, че всички знаете колкото минимално значение има за колко време ще ти се рестартира машината. На мен лично не би ми било проблем и 5 минути да отнема, ако има 10 гб база.
Проблема в случея идва от твърденията на колектива на ICN.
Съвсем приятелски го казвам, приятели, прочетете малко, запознайте се с функциите, а чак тогава се опитайте да изказвате мнения като тези на втора страница.
Рядко съм заядлив, но когато се дрънкат глупости - доказвам, че съм прав и мисля в случея го доказах, макар да нямах възможност да направя останалите тестове, които включваха и натоварването на машинката.
Е ако четете това, значи сте прочели и написаното по-горе, следователно вече знаете, че шанса някога да ви стана клиент е доста близак до нула.
Извинявам се пред вас, пред началниците ви и останалата делегация. Не съм иска да подронвам престижа ви, а просто да докажа твърдението си (за което вие ме провокирахте).
До тук с публикациите ми по темата.
 
Последно редактирано:
От: VPS в България

Извинявам се за грешките, но е 04:04, не съм спал от два дни и наистина правописа ми е последната грижа.
Всичко което направих по-горе и съм казал, го направих, защото никога не твърдя неща, без да ги подкрепя с доказателства. Бях казал, че ще ви се извиня, ако това което съм написал в предните страници е грешно - е не беше.
Хайде със здраве и успешен бизнес!

ИСМАМ НЕГАТИВНА РЕПУТАЦИЯ
 
От: VPS в България

Здравей ktomov,
Пише Ти Юлиян Бориславов, човека който се е подписал в емейла , който си получил за предоставяне на тестовата ти машина. Считам поста ти за чиста доза реклама, заяждане, пристрастно отношение. За лично съм засегнат от отношението ти, защото бях изключително учтив и добронамерен с теб макар и в 1-2 email-а.

За да не си завишавам повече холестерола и нивото на кръвната захар ще се опитам съвсем простичко да ти обясня някои неща, които ти си показал, защото няма нищо друго, за което да се хванеш. Не е срамно да си кажеш, че всичко, за което става дума по темата си го изпробвал и работи. Твоите клипчета го доказват.

А ето го и вторият клип в който ясно се вижда какво сте написали под формата на имейл и това което се случва - тук
1. Ако успявам да разбера замисъла ти, искаш да ми кажеш, че услугата не ти е предоставена за 24 часа. ГРЕШНО. Сървъра ти работи повече от коректно(10:08:18 up 8:43) от последния ти рестарт, който си направил. Това, че потребителския ти панел не ти подава активност на иконите за отдалечено управление не е критерии за неактивност. Понеже сам подадох крайна дата на изтичане 12.08.2010 иконите са неактивни от 00:00 часа на 12.0802010, но услугата е напълно работеща. Нали искаш да тествам VPS не сайта ни. Ако беше така добър да ми отговориш на емйела или на колегите от поддръжката щеше да ти дадем нов период за тестов.

И понеже един ваш конкурент ме помоли да направя същото ревю и за него.
Едно, две, три и четири
2. Оставам без коментар по повод опитите за реклама, с които така и не забелязах какво целиш, освен реклама.

И понеже явно не го забелязахте предният път, ще ползвам удебелен шрифт - Толкова ли не можете да си направите къстъм имиджи с преинсталиран ISP Omega?
3. Поддържат се templates с ISP omega, Webmin, FFMPEG и куп други такива, които се залагат при първоначалната инсталация. Нещо повече, при първоначалната инсталация правим и кастъм шаблони напълно БЕЗПЛАТНО, по задание на клиента. Това няма как да го знаеш, но не добре да плюеш преди да си проверил това.

Wordpress - 756 Files, 78 Folders
Което буквално значи 10 блога с 200 картинки и до там?
Разбирам, че сте предоставили най-ниския си план, но това дори за споделен хостинг е нищожно. Хостгатор ако се не лъжа предлата 250 000 inodes.
4. Тук се хвана като удавник за сламка. Никои никъде на сайата ни не е описал, колко инода може да ползваш. Подадена е информация за Дисково пространство. Това е стандартно ограничение, което сме сметнали, че е необходимо и никои от активните към момента 709 VPS-a не поискал да му се увеличат, или да е изпитал затруднения в работата си заради тях. Разбира се, ако на някои му потрябват ще му бъдат увеличени безвъзмездно.

Предполагам, че всички знаете колкото минимално значение има за колко време ще ти се рестартира машината. На мен лично не би ми било проблем и 5 минути да отнема, ако има 10 гб база.
5. Ти го каза. Но в предишните ти постове ти бяха много 4 минути и 35 секунди ако не се лъжа. Беше ти тромаво. Дори и да има 20GB база, mysql ще се спре с много малко забавяне. Не повече от още 30 секунди.
Нарочно скрипта ни не форсира рестарт защото стават много лоши работи с файловата система и Mysql. Само за пример ти давам крешнати таблици, объркани сесии и още много други неща.

Навярно рядко си заядлив, но с приятелите си и семейството си, когато става дума за реклама ставаме хиени, нали?
Да ти е честито, дано поне си намазал нещо, или ще си останеш с тези "9" часа потребителски панел и 24 часа VPS.

П.С: Всичко направих от добри чувства и от полза за потребителите, надявам на някои информация да му помогната, защото това форум за взаимопомощ а не рекламен бюлетин. Надявам се поне да сме били от полза на потребител pmitchev, който всъщност имаше нужда от съдействие, но малко рекламите стратегии на трети страни изместиха темата
 
Re: От: VPS в България

1. Ако успявам да разбера замисъла ти, искаш да ми кажеш, че услугата не ти е предоставена за 24 часа. ГРЕШНО. Сървъра ти работи повече от коректно(10:08:18 up 8:43) от последния ти рестарт, който си направил. Това, че потребителския ти панел не ти подава активност на иконите за отдалечено управление не е критерии за неактивност. Понеже сам подадох крайна дата на изтичане 12.08.2010 иконите са неактивни от 00:00 часа на 12.0802010, но услугата е напълно работеща. Нали искаш да тествам VPS не сайта ни. Ако беше така добър да ми отговориш на емйела или на колегите от поддръжката щеше да ти дадем нов период за тестов.
Аз така като страничен наблюдател на спора, само да попитам - не трябвали всичките ви системи да са изрядни, да работят коректно заедно и потребителите да не се заблуждават, че им е изтекъл периода за VPS, да трябва да пишат на "колегите от поддръжката" и т.н.?! Като е написано в мейла 24 часа и в началото всичко в сайта е работело коректно, а изведнъж контролния панел в сайта показва, че услугата не е активна - напълно нормално е човек да си помисли, че наистина е спряна. Вместо да реагирате остро на това, което ви е показал човека и да му обяснявате, че е в грешка, вземете оправете проблема.

EDIT:>> И като сме подхванали проблемните места, да попитам малко страничен въпрос - защо стандартното меню Backup в cpanel на споделения ви хостинг е деактивирано?! Страх ви е клиентите да не си направят бекъпче и да избягат при друг на по-изгодни условия? Понеже съм задавал този въпрос на съпорта ви, получих отгоовр, че цпанела бил бъгав, товарел много сървърите при бекъп и някакви подобни обяснения - е как, аджеба, при 8-10 различни доставчика на хостинг услуги (може и повече да са, но не ми се отваря FTP-то да ги броя) менюто е активно и човек може да си направи пълен бекъп на целия си акаунт, когато пожелае, а все при вас излизат бъговете?
Не се заяждам, просто това обяснение с бъговете на виртуализиращия софтуер много ми напомни за обяснението с бъговете по цпанел, а опцията за бекъп е една от най-важните (според мен). Не е нормално да трябва да се моля на съпорта с мейли всеки път, когато искам да правя бекъп.

P.S. against е прав за рекламата (хваленето) на delta.bg - идва малко в повече.
 
Последно редактирано:
От: VPS в България

Аз незнам ВПСите как работят, обаче рекламните кампании на делта.бг наистина ми идват малко в повече. Да не кажа, че е хипер дразнещо на моменти.
 
Ако темата не се беше превърна в грозна и некоректна реклама на делта можеше и да прозвучат сериозно изброените "проблеми".

Първо единия съвсем случайно и от чисто приятелски чуства взе да плюе точно в тази тема. Е хубаво приятелски и градивна критика, ама защо трябваше да се подпише "делта" с линк към техния впс? Не можеше ли да е наистина просто приятелски без опит за извличане на дивиденти?

После ктомов уж да тества, ама съвсем случайно и от делта му поискали да им направи тест (гледай ти съвпадение). И той разбира се ще ги пусуне точно тука, за сравнение. Защо не в отделна тема? В другия форум имаше цяла тема за представяне на делта (и тук май имаше). Защо не ги пусна там или в нова тема? На мен тия тестове ми приличат на платените репортажи в новините.

Май единствено от ICN се държат коректно и приятелски.
 
От: VPS в България

Много сте ми интересни .:)
Темата е VPS в България ..И да не би критиките да не са също реклама:)

"Май единствено от ICN се държат коректно и приятелски. " . - Само дето малко се скараха на ktomov заради това което написа от гледна точка на потребител ..:)


Аз незнам ВПСите как работят, обаче рекламните кампании на делта.бг наистина ми идват малко в повече. Да не кажа, че е хипер дразнещо на моменти.

На теб пък какво ти идва в повече.?.:) Форумът е част от рекламна мрежа .
От тогава се промени доста ситуацията тук, btw.
 
Последно редактирано:
Re: От: VPS в България

Много сте ми интересни .:)
Темата е VPS в България ..И да не би критиките да не са също реклама:)

Лоша реклама няма :)
 
От: VPS в България

ktomov не е извлякал и 1 стотинка дивидент или каквато и да е облага. Ако някой намери човек във форума на когото от Делта е платено да каже услугата им е страхотна и ми го докаже това с мейл или лог то аз лично спирам да пиша по форуми и ще се компенсирам по какъвто начин поискате. Аз искам само да попитам повечето които дават мнение мислите ли си, че сте достатъчно технически компетентни по въпросите на които отговаряте ? Критиката която направих бе с цеп ICN да не си рушат репутацията странно или не ще ви се стори, но гледам да поддържам приятелски отношения с колегите с които се познавам някой от тях дори вече ми го казаха, но отказаха да пишат в този форум. Повтарям това което колегата от ICN написа в първия си пост беше ГРАНДИОЗНО безумие !!!

Да се върнем към ktomov това което той направи за нас бе да тества услугата ни и да ми сподели мнение ама изобщо повтарям изобщо не съм и му поставял условие да поства каквото и да е във форума този или който и да е било друг. Ако се поинтересувате малко в едни по-бели страни хората си плащат за подобни тестове и ако ktomov бе открил проблем или нещо не му харесваше аз щях да взема мерки това да бъде поправено.

И да adi е много ама много прав темата все още си е "VPS в България", ако темата бе "VPS от ICN" разбирам да се оплаквате. Сега остана и колеги от другите фирми да дадат препоръки или мнения и да им скочите и на тях.

Поздрави.
 
  • Like
Реакции: adi
От: VPS в България

И още малко извинявам се на ktomov, че пускам разговора ни без предупреждение и разрешение от негова страна.
Надявам се да ви даде отговори на въпросите които ви мъчат толкова много.

[11.8.2010 г. 17:52:06] Drago: (wave)
[11.8.2010 г. 17:53:32] Krasen: привет
[11.8.2010 г. 17:56:35] Drago: Здравей
[11.8.2010 г. 17:56:43] Drago: надявам се може на ти
[11.8.2010 г. 17:56:53] Krasen: естествено :)
[11.8.2010 г. 17:57:11] Drago: Аз съм от предприемач форума
[11.8.2010 г. 17:57:14] Drago: просТак
[11.8.2010 г. 17:57:14] Drago: :)
[11.8.2010 г. 17:57:19] Drago: собственика на делта
[11.8.2010 г. 17:57:29] Krasen: предположих :)
[11.8.2010 г. 17:57:33] Krasen: посещавам и уебмастъра
[11.8.2010 г. 17:57:40] Krasen: и на много места са те споменавали по име
[11.8.2010 г. 17:57:48] Drago: там не сам те засичал
[11.8.2010 г. 17:57:55] Drago: Hello! Please add me to your Contact list.
[11.8.2010 г. 17:58:04] Krasen: не ползвам този прякор там
[11.8.2010 г. 17:58:07] Drago: аха :)
[11.8.2010 г. 17:58:16] Krasen: а и не съм от най-активните, нищо че имам регистрация датираща с 2 години назад
[11.8.2010 г. 17:58:34] Krasen: просто червните точки и реакцията срещу всяко мнение различно от всеобщото
[11.8.2010 г. 17:58:41] Krasen: ме принудиха да не пиша там :)
[11.8.2010 г. 17:58:44] Krasen: Krasen has shared contact details with Drago.
[11.8.2010 г. 17:58:53 | Edited 17:58:58] Drago: мога ли да те помоля да направиш същия тест който направи при айсиен
[11.8.2010 г. 17:59:20] Krasen: естествено
[11.8.2010 г. 17:59:30] Krasen: само, че ще бъде няколко часа по-късно или утре
[11.8.2010 г. 17:59:32] Drago: прочетох че имаш някакви ддс ядове
[11.8.2010 г. 17:59:39] Krasen: понеже в момента имам да вкарвам на две фирми ДДС дневници
[11.8.2010 г. 17:59:42] Drago: така че като приключиш с тях ми драсни :)
[11.8.2010 г. 17:59:55] Krasen: а след това искам да изпробвам как ще им се държи машината
[11.8.2010 г. 18:00:02] Krasen: и колко време ще отнеме рестартирането
[11.8.2010 г. 18:00:06] Krasen: като е подложен на стрес процесора
[11.8.2010 г. 18:00:19] Krasen: и тогава вече ще ти драсна да видим как стоят нещата и при теб :)
[11.8.2010 г. 18:00:20] Drago: интересно би било :)
[11.8.2010 г. 18:00:38] Drago: не че не съм си тествал и аз нещата
[11.8.2010 г. 18:00:58] Drago: но просто искам независима оценка и да споделиш след това във форума независимо от резултата
[11.8.2010 г. 18:01:02] Krasen: абе на мен не ми е особенно интересно, но обичам като твърдя нещо, да мога да го докажа
[11.8.2010 г. 18:01:17] Krasen: искрено се надявах, тезата ми да се опровергае в този тест
[11.8.2010 г. 18:01:31] Krasen: но 5 минути рестартиране на машина която има 15 работещи процеса
[11.8.2010 г. 18:01:39] Krasen: за мен е практически невъзможно
[11.8.2010 г. 18:02:06] Krasen: окей, ще го направя :)
 
От: VPS в България

Ако някой намери човек във форума на когото от Делта е платено да каже услугата им е страхотна и ми го докаже това с мейл или лог то аз лично спирам да пиша по форуми и ще се компенсирам по какъвто начин поискате.

Незнам кои са платени, ама много от мненията със сигурност оставят такова впечатление. Ето един пример се сещам - ни в клин ни в ръкав, а с такива е пълно: http://www.predpriemach.com/showthread.php?t=16444&p=152087#post152087
И това вчера от bgkulinar-я не е ли платено: http://www.predpriemach.com/showthread.php?t=18238

Няма лошо нали, темата наистина е ВПС в България, ама няма нужда чак толкова грозно - уж приятелски съвет, случайно ме помолиха да направя ревю за сравнение, иначе нямам за цел да правя реклама.... все едно тука пасем трева.
 
От: VPS в България

И аз да уточня нещо - ktomov няма пристрастно отношение или някакви други подбуди да оплюва тоз или оня. Това просто си му е любима област. Както на мен са ми любими други теми да коментирам и анализирам из форума, за което дори наскоро една фирмичка се подриска от заплахи да ме съди...

Опитите в случая за обяснение на мотивацията зад критиките с разни "корпоративни" маркетингови интереси, са си чист fail.

Практиката показва, че напъването от страна на представителите на разни бг фирми да оправдаят дупките в предлаганите услуги, обикновено завършват с крайно негативен резултат. Най-доброто решение е издънките чистосърдечно да се признаят, и засегнатите лица да си седнат на задниците и да си оправят бакиите. Ако нямат капацитета да се справят, да отделят необходимия бюджет и да си назначат кадърни хора. Правя аналогия между тези два случая понеже доста си приличат...
 

Горе