В търсенето на изгубения град - новата българска 3д игра

mtpv

Active Member
Здравейте, на всички.

Бих желал да Ви предоставя една новина най вече за геймърите от форума. Преди две години се събрахме трима човека (вече сме четирима) и започнахме работа по компютърна игра. Историята на играта е завършена, отнени около две години, доста време я оформяхме, добавяхме неща, други отпадаха, трети просто трябваше да ги променим защо си противоречаха с характера на главния герой и т.н.

За играта:

Заглавието на играта е "В търсенето на изгубения град". Цялата игра ще се върти около историята на главната героиня Карина, която се връща в родния дом, година след убийството на дядо си. За да прогресирате в историята, ще има редица пъзели, който играча ще трябва да реши.

Технически данни:

За моделирането ще се ползва 3Ds max и Maya. Енджина, който ще се ползва ще е UE5. Като на този етап имаме готови механики, като инвентар, взимаме на предмети и поставянето им в инвентара. На по късен етап ще качваме клипове в тубата, за да показваме прогреса.

История:

01.jpg
02.jpg
03.jpg

Можете да харесате facebook страницата ни.

Благодаря за вниманието.
 
Quest игрите са добра идея. Още играя Syberia от време на време. Успех.
 
нещо дребно, но според мен важно. Дайте възможност на играча да си избира шрифта. Че на 10-та страница ще ми избият чивиите с този от скриновете
 
Кога почва?
До края на годината сме поставили цел да изкараме демо, което да е безплатно за всички. А цялата играта реалстичната цел е от 5 до 6 години.

нещо дребно, но според мен важно. Дайте възможност на играча да си избира шрифта. Че на 10-та страница ще ми избият чивиите с този от скриновете
Ще го имамаме предвид.
 
До края на годината сме поставили цел да изкараме демо, което да е безплатно за всички. А цялата играта реалстичната цел е от 5 до 6 години.


Ще го имамаме предвид.
Не е ли много рано тогава да подгряватв от сега.
 
Направете стартъп финансиране има хора които вероятно биха инвестирали. Хем ще сте амбицирани да станат нещата по-бързо и да се пробвате да бъде сериозен бизнес.
 
Ще трябва демо преди да се иска финансиране.

Хубава идея като цяло обаче това с 3D-то... не го виждам да бъде завършено някога.
Визуалните очаквания към 3D игрите са много високи.

По-добре някакво стилизирано 2D за да има и някакви шансове.
 
Не е ли много рано тогава да подгряватв от сега.
Първоначалната идея беше да не споменаваме и като сме готови тогава. Но гледах доста клипове на хора, който правят игри, и споменаха, че това е грешка, защото трябва да си изградиш аудитория пред да си завършил играта. Един вид, да работиш "шумно".

Направете стартъп финансиране има хора които вероятно биха инвестирали. Хем ще сте амбицирани да станат нещата по-бързо и да се пробвате да бъде сериозен бизнес.
За сега не планираме да искаме пари, много ни е рано, неко първо имаме работещо демо и чак тогава може да имаме някакви претенции за финансиране. Защото на този етап сме никой. Ние нямаме завършена игра зад гърба си, никой сериозен бизнесмен не би инвестирал в нас.

Въпреки, че толкова измаме станаха последно време и то за много пари.

По-добре някакво стилизирано 2D за да има и някакви шансове.
Екипа, който сме се събрали не сме фенове на 2Д игрите и няма да вложим същата енергия, както сега. Този стил на играта сме го избрали, защото това ни е най близо до интересите. Живи и здрави да сме, пък времето ще покаже.
 
Хубава идея като цяло обаче това с 3D-то... не го виждам да бъде завършено някога.
Визуалните очаквания към 3D игрите са много високи.

Ако е нещо по-семпло в стил Journey, It Takes Two (с повече пъзели и интересен сюжет), е постижимо с малък екип. Трябва много добър game design и история, все пак. Хората видяха какво става с много красиви и хайпнати игри като Anthem и Cyberpunk, разработвани с години, така че са доволни и на нещо по-просто, но интересно.
 
  • Like
Реакции: mtpv
Първоначалната идея беше да не споменаваме и като сме готови тогава. Но гледах доста клипове на хора, който правят игри, и споменаха, че това е грешка, защото трябва да си изградиш аудитория пред да си завършил играта. Един вид, да работиш "шумно".


За сега не планираме да искаме пари, много ни е рано, неко първо имаме работещо демо и чак тогава може да имаме някакви претенции за финансиране. Защото на този етап сме никой. Ние нямаме завършена игра зад гърба си, никой сериозен бизнесмен не би инвестирал в нас.

Въпреки, че толкова измаме станаха последно време и то за много пари.


Екипа, който сме се събрали не сме фенове на 2Д игрите и няма да вложим същата енергия, както сега. Този стил на играта сме го избрали, защото това ни е най близо до интересите. Живи и здрави да сме, пък времето ще покаже.
Аз много обичам подобни игри, въпреки че вече нямам време, но ще ви следя с интерес. Имате един човек вече в общността. :)
 
  • Like
Реакции: mtpv
Страхотна идея. Дано види бял свят и има интересни и нови пъзели. Ще чакаме демото.
С нетърпение чакам излизането на новата Сиберия идните месеци.
 
  • Like
Реакции: mtpv
Здравейте, на всички. Има малко ъпдейти по играта.

  • Направихме youtube канал, където ще качваме прогреса. За сега сме качили един клип, ще се постарая до края на седмицата да кача и останалите 6.


  • Закупихме НАС сървър, и вече може да ни се синхронизира работата в UE5.
  • Преработихме сценария на демото, като добавихме малко повече пъзели, редакритахме някой сцени, добавихме други, за да е по богата средата.
  • В момента ще създаваме тест на пъзел, който при успешното му решаване ти позволява да продължиш напред, като сме готови ще направим и за него видео.
Благодаря Ви ! Успешна седмица.
 
Първо да кажа, че не ми е за цел да хейтвам или да ви демотивирам. Напротив, поздравления за начинанието като цяло. Проблемът е, че вмомента звучите така: две години си мислехме някакви неща и много искаме да направим игра, ето ви една снимка на гора и малка историйка :)

Моят съвет е да огледате как инди разработчиците презентират идеите и демотата си. Като за начало - концепт арт, демо механики, демо нива и околна среда, персонажи, ако ще и само скици на идеите, които имате.

Визуалното е това, което привлича, още повече пък когато реално нямате нещо работещо и развито, което да покажете.

Ако нямате концепт арт художник, мисля че задължително ще ви трябва, иначе не виждам как ще си реализирате персонажите, нивата и всичко останало.

"Демо" като това горе може всеки като мен да си запише, има безброй адвенчър и куест системи за Unreal Engine (пример:
), които на практика са същите.

Надявам се да го приемете като градивна критика и да се мотивирате още повече.

Мен лично на такъв етап в подобни проекти ме грабва визията. Пример за предстаявне: https://www.indiegogo.com/projects/smalland#/
 
  • Like
Реакции: mtpv
Първо да кажа, че не ми е за цел да хейтвам или да ви демотивирам. Напротив, поздравления за начинанието като цяло. Проблемът е, че вмомента звучите така: две години си мислехме някакви неща и много искаме да направим игра, ето ви една снимка на гора и малка историйка :)

Моят съвет е да огледате как инди разработчиците презентират идеите и демотата си. Като за начало - концепт арт, демо механики, демо нива и околна среда, персонажи, ако ще и само скици на идеите, които имате.

Визуалното е това, което привлича, още повече пък когато реално нямате нещо работещо и развито, което да покажете.

Ако нямате концепт арт художник, мисля че задължително ще ви трябва, иначе не виждам как ще си реализирате персонажите, нивата и всичко останало.

"Демо" като това горе може всеки като мен да си запише, има безброй адвенчър и куест системи за Unreal Engine (пример:
), които на практика са същите.

Надявам се да го приемете като градивна критика и да се мотивирате още повече.

Мен лично на такъв етап в подобни проекти ме грабва визията. Пример за предстаявне: https://www.indiegogo.com/projects/smalland#/
Супер тъпотия е това демо.
На мен ми изглежда, че хората искат да направят нещо в съвсем различна стилистика.
Картинките им всъщност наподобяват стила на походовата стратегия Disciple
 
  • Like
Реакции: mtpv
Здравей, Firefly.

Хубаво е да има градивна критика, така че спокойно може да коментираш. Идеята ни е да направим нещо найстина стойностно.

две години си мислехме някакви неща и много искаме да направим игра, ето ви една снимка на гора и малка историйка
Найстина не звучи много в наша полза :D. Като се събрахме тримата, решихме първо да се създадем историята, тъй като най вече държим на нея. Имаше много напред назад, защото някой неща първоначално звучат добре, но след това нямат никакъв смисъл. И трябва да се измисли нещо друго. И за това през това време почти малко е работено по механиката за играта, и ептен малко мо моделиране. Но вече като имаме историята, основно се заемаме с горните две дейности.

"Демо" като това горе може всеки като мен да си запише, има безброй адвенчър и куест системи за Unreal Engine

Изгледах клипо, който сподели, налегнахаме спомени за Life is Strange. Иначе като механика ще е като в клипа. Доста от нещата вече ги имаме, но трябва да намеря време да ги монтирам и да ги кача. Ако мога да допълня, че демото ни, ще е едно ниво от играта. Сваляш го от Стеам и играеш.
Надявам се да го приемете като градивна критика и да се мотивирате още повече.

Благодаря ти, че си направил труда на пишеш, важно е за нас да видим къде допускаме грешки, за да може да реагираме на време. Извинявам, се ако случайно съм пропуснал да отговоря на нещо. Като вече имаме и измоделирани нива, ще пуснем някой рендър, за да се придобие представа.

Deffnews: Играта ще е подобно на Life is strange и What remains of edith finch с разликата, че ще се опитаме да гоним визуално да изглежда близо до реалността.
 
Здравейте на всички от доста време не съм публикувал нищо по темата. Днес завършихме нашия официален сайт за играта, можете да го посетите от линка по долу.


Благодаря Ви и с удоволствие чакам вашите отзиви.
 
Стайтът не е точно завършен, по-скоро пуснат, с плейсхолдъри.

Трябва ви художник, който да вдъхне живот и да разработи стила и визията на това нещо. Дори може и със сегашните "AI" инсрументи да си създадете някаква визия, въпреки че не са окей за дълъг visual novel, тъй като не могат да създадат много различни изображения с един и същ герой.

Повтарящите се пейзажи и някакви кратки текстове с био на героите не са достатъчни.

Нужно е да имате доста concept art, за героите, за околната среда, тъй като предполагам тази игра ще се върти около историята и красиви сцени, и няма да е AAA като Shadow of the Tomb Raider или Uncharted. Или поне това е реалистично.
 

Горе