Как да си набавяме лесно тематични линкове

waldes

Well-Known Member
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg

Създавате си сигнали за ключовеите си думи/фрази и на мейла ви пристигат линковете:). Нищо не ви пречи, докато сутрин си пиете кафето да пуснете ''експертни'' мнения пред потенциалните си клиенти8).
 
От: Как да си набавяме лесно тематични линкове

Дам, добра тактика. Но ако не се изпълни правилно си е спам.
 
От: От: Как да си набавяме лесно тематични линкове

Дам, добра тактика. Но ако не се изпълни правилно си е спам.

Да, така си е. Важното е да се представиш като експерт в областта и ''финно'' да вкараш линка в контекста на поста без това да се сметне за спам и да се редактира от админите. А и колкото е по-качествен поста, толкова е по-голяма вероятността да спечелиш клиенти, така че е безмислено да се спами с постове от рода на " хубава тема--> линк'', ''и аз мисля така--->линк'' и т.н.
 
От: Как да си набавяме лесно тематични линкове

Искам само да допълня, че тези линкове е добре да бъдат първи за новосформираната страница/статия или другояче казано - набавете си тези линкове преди да врътнете статията в социалните мрежи. Това е здравословно за линк профила на сайта. Така всичко изглежда натурално, а работата е една и съща - дали ще изспамите първо социалките с исокбокса (със спиннати заглавия и описания) или преди това ще публикувате 100% на място мнения по форуми/блогове - работата е една и съща, но резултата ще е друг.
Много хора подценяват в Г аналитикс препратките и искат да преобладава органичното търсене, но ако предлагате директни услуги, точно тези препратки ще ви носят основните доходи/клиенти. Така че този филтър, който съм публикувал в първия си пост не е никак за подценяване, защото директно ви праща линкове на потребители, които се интересуват от тези услуги. Задължително е да се въоръжите с информация за предлаганите от вас услуги, защото рано или късно ще последват мейлите на потенциални клиенти и точно тук е разковничето - трябва да ги убедите, че вие сте точния човек за техните нужди.
Отделно, погрижете се за всеки ландинг пейдж да удовлетвлетворява нуждите на посетителите от органичното търсене. Тоест, поставете се на мястото на потребителя..примерно ще дам случайния пример от първия си пост - ''дамска козметика'' - дори да класирате някоя страница от сайта си на първо място по фразата, ако не предлагате това, което желае потребителя, то той ще напусне сайта ви. Нека отимизираната страница да е полезна и информативна, но да има и анкори откъде в крайна сметка могат да си купят продукта. Използвайте гугъл адвордс за справка за кои думи/фрази да оптимизирате. Използвайте инструменти, които са независими от Г за да не ви подвеждат -free monitor, Market Samurai, spy glass, open site exp.., и така нататък. В последно време, тула на Марто Лазаров дава достоверни резултати, но фриито е само за 5 ключови думи, което е основен минус на инструмента.
Сега се сещам и за мейлите - задължително ползвайте мейли от типа на webmail* - примерно офис@фирмата.ком, а не цецокукото@абв.ком:)
Друго което се сещам - задължително в сайта трябва да имате форма за контакти и при евентуалено запитване, при първа възможност да отговорите, като отговора трябва да е подплатен с експертни факти (ако не знаете, еми информирайте се!), иначе двете страни само си губят времето... Самата страница за контакти трябва да съдържа максимално разнообразнен начин за връзка - тъпо ще е , след като сте зарибили клиента да го изпуснете, само защото имате един изсран мейл, без друга алтернатива за контакт.
На самия мейл слажете подпис с линк към сайта (примерно погледнете мейла на СХ как завършва с ''Уважение дрън дрън -->линка)
 

Горе