Абсурда наречен "Voyo.bg"

naskobg

Well-Known Member
Днес се опитах да си платя абонамента и успях с голям зор. Тоест взеха си 2.45 евро..но. гледам аз пише - Абонамент:Aбонаментът не е активен, изчакваме плащането да бъде извършено .а отдолу пише:

Имате активен абонамент!

Не може да платите отново, докато абонамента Ви е активен.
При проблеми или въпроси се свържете с поддръжката на VOYO


Опитвам се да пусна нещо..не може..Писах им 3 имейла - никой не отговаря.
Излиза така че съм си платил а не мога да гледам. Е не е ли абсурдно това кажете ми?
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

Абсурдно е според мен това, че изобщо искаш да им плащаш...
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

Дълго време се чудех, дали изобщо някой им плаща...

Има ги, че и са нагли. Изглежда са сключили договор с Близу и има някой планове, при които цената за абонамент е включена в плана, и искаш или не - ти го дават.
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

Има ги, че и са нагли. Изглежда са сключили договор с Близу и има някой планове, при които цената за абонамент е включена в плана, и искаш или не - ти го дават.

Лека аналогия в тоя случай, не осъдиха ли майкрософт на стотици милиони глоба, защото предлагат продукт тип "нема не искам"?
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

Лека аналогия в тоя случай, не осъдиха ли майкрософт на стотици милиони глоба, защото предлагат продукт тип "нема не искам"?

Да, ама там, не тук! Тук никога няма да осъдят за такава практика, а Близу винаги могат да си измият ръцете, и да кажат: "Ми никой не ги кара да сключват договор за тази програма, да си изберат друга.
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

И в телевизията на Виваком ги има като трябва да се плати допълнително за тях.
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

Това "Войо" какво е, че не ги знам :) разяснете дали са кадърни и какви са им услугите?
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

И аз имах този проблем и веднага им писах и ги заплащих, че ще се оплача в КЗП и веднага ми върнаха съобщение, че абонамента ми е активен
 
Re: От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

И аз имах този проблем и веднага им писах и ги заплащих, че ще се оплача в КЗП и веднага ми върнаха съобщение, че абонамента ми е активен
Това е много яко. Да ти пускат абонамента само като споменеш за КЗП. Баси якия бизнес.
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

И ние бяхме абонати - на доста пъти, обаче откакто започнаха да публикуват новата серия на бг сериалите ден преди новата (а не една седмица), се отказахме. Като ги питахме защо - те отговориха, че вече така процедират, не ги интересуват клиентите кой какво иска.
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

Това "Войо" какво е, че не ги знам :) разяснете дали са кадърни и какви са им услугите?

Там можеш да гледаш предавания преди да са пуснати по тв. Можеш да гледаш мач преди да е изигран. Абе сериозни хора са :D
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

Преди бяха добри наистина ама сега са супер зле сериалите на епизодите пише ПРЕДИ ЕФИР а те реално са излъчени вече и не си обновяват сайта 1 ден качат някоя серия и после няколко дена нищо ... пълен шит е
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

Здр.

Реших и аз да нахвърля няколко думи.
Абонирах се за Voyo чрез смс за 2 седмичния им период като знаех, кога изтича абонамента ми т.е. на 03.10.2015. На 29.09.2015 получих смс, че абонамента ми ще бъде автоматично подновен без да упоменават кога точно. Днес получих смс, че абонамента ми е подновен. Проверих T&C на сайта им и наистина е упоменато, че от момента на получаване на смс за предстоящо автоматично подновяване на абонамента клиента разполага с 1 ден за да го деактивира.
Писах им заради некоректната практика, но получих следния автоматичен отговор...
"Здравейте,

Благодарим Ви за обратната връзка с нас!

Бихме искали да Ви информираме, че причината, поради която сте таксувани автоматично с абонамент е тази, че не сте деактивирали опцията за "Автоматично подновяване на абонамент" от профила си, преди приключване на предишния абонаментен период. За да деактивирате опцията за "Автоматично подновяване на абонамент" е необходимо да влезете в потребителския си профил и да изберете бутона "Моят Профил". След това натиснете бутона "Абонамент", от където ще може да деактивирате автоматичното подновяване с бутон „Не желая автоматично подновяване”. Това е всичко, което е необходимо да направите.

Оставаме на разположение за съдействие в случай на необходимост. "

ВНИМАНИЕ: ако все пак решите да използвате услугата им минути след като се абонирате деактивирайте автоматичното подновяване - ще може да използвате абонамента си до изтичането на валидността му.
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

Съпорта на voyo.bg отговаря на имейлите дори с обаждане ако си оставите телефон, но все пак не могат да стоят и да чакат вас 24/7.
И аз имах проблем, но много бързо и професионално беше решен пот тях.
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

uphero, това че на теб са ти отговорили/позвънили не превръща съпорта на voyo.bg автоматично в бърз и професионален, а останалите недоволни потребители в "мрънкащи идиоти". Като един от първите им клиенти, които са се включили дори преди официално да го лансират мога да заявя, че поддръжката или "съпорта" им се развива обратнопропорционално спрямо броя на клиентите. Първоначално имаше някаква идея цялата "услуга", но сега... всеки сам преценява.

Хубав ден!
 
От: Абсурда наречен "Voyo.bg"

uphero, това че на теб са ти отговорили/позвънили не превръща съпорта на voyo.bg автоматично в бърз и професионален, а останалите недоволни потребители в "мрънкащи идиоти". Като един от първите им клиенти, които са се включили дори преди официално да го лансират мога да заявя, че поддръжката или "съпорта" им се развива обратнопропорционално спрямо броя на клиентите. Първоначално имаше някаква идея цялата "услуга", но сега... всеки сам преценява.

Хубав ден!

Сайта им е боклук, няма нещо в него без косур, особенно билинг системата. Но поне съпорта е 6+.
 

Горе