Borisov
Active Member
Здравейте,
Първо искам да честитя на всички новата 2014 година, да ви пожелая здраве, за да можете да се насладите на успехите си от усърдната работа!
Второ искам да предупредя, че е малко дълго мнение, ако искате прескочете направо на "Разопаковането..."
Реших да пусна тази тема, защото според мен представлява интересен казус, а още по-интересно ще ми е да чуя мненията на хора, които са от двете страни на барикадата.
За каква барикада става дума - онлайн магазините. Има много колеги тук, които имат онлайн магазин, а още повече са тези, които пазаруват от такива.
Малко въведение...
Преди около 2 седмици реших, че искам да си намеря по-качествен USB микрофон, защото прехвалените USB слушалки с микрофон, които си взех преди година тотално се скапаха, а освен това шумоизолацията я нямаше никаква и общо взето бях недоволен.
Поразпитах приятели и познати и се оказа, че един от тях ми даде да тествам неговия микрофон, който предварително ми похвали доста сериозно. До теста се стигна, защото марката беше Media-Tech и с 2 думи не ми вдъхна кой знае какво доверие. Оказа се, че микрофона е трепач. Наистина добра шумоизолация, чист запис на звук, а на всичко отгоре беше и с добре направено гъвкаво рамо. Абе с 2 думи - ТОВА Е МИКРОФОНА, НЕ ЩА ДРУГ!
В наши дни...
След 2 дни търсене най-накрая осъзнах, че този микрофон е доста стар модел и всъщност вече не се произвежда. Не стига това, ами беше изчерпан във всички онлайн магазини, в които успях да видя, че го е имало някога (макар, че доста от тях не бяха отбелязали липсата и се наложи да се обаждам на всички, но това е друга тема).
След проверка на още няколко онлайн магазина извън България почти се бях примирил, че няма да го намеря, но тогава .... О, ЧУДО! Попаднах на микрофона в един забутан онлайн магазин и след като от магазина ме увериха, че го имат наличен го поръчах.
Получаване на пратката...
На следващия ден отивам да си взема пратката от куриерската фирма (нарочно не споменавам име, поне за сега...) и след като 10 минути ми търсиха пратката, най-накрая ми я дадоха. Плащам си аз, вдигам плика и нещо потраква. Не обърнах внимание, защото имаше още 7 човека в обекта и реших, че е някой от другите и неговата пратка.
Влизам в колата, оставям пакета заедно с чантата си на съседното място и отново ми се причу притракване, този път реших, че са ключовете в чантата и отново не обърнах внимание.
Разопаковането...
Така, прибирам се аз, отварям плика, и установявам, че всъщност точно МОЯ микрофон ТРАКА, като детска дрънкалка...
Звъня на продавача - той ми се кълне човека, че ми е пратил читава пратка и нещо е станало с транспортирането. Важно е да уточня, че микрофона беше в оригиналната си опаковка, с всички книжки, дискове и прочее. Външния му вид не е нарушен по НИКАКЪВ НАЧИН! Разбрахме се, че ако микрофона не работи ще му го изпратя обратно и ще ми върне парите.
Речено, сторено - отварям аз опаковката, включвам микрофона - ЧУДО - работи си без грам проблеми. Викам си "Добре де, ама трака мамка му, дразни ме..., ама ТОВА Е МИКРОФОНА, НЕ ЩА ДРУГ!". Та взех аз отвертката, отварям му долната част и какво да гледам - противотежестите които стоят на дъното (две метални тежини във формата на правоъгълник) са изкъртени от дъното, заедно с винтчето и пластмасата, които ги придържат.
И к'во правим сега...?
Хванах си аз лепилцето, тежините, микрофончето и след 10 минути - ВОАЛА! Тракане нямаше и микрофона си работи без грам проблеми, но вече без функцията "детска дрънкалка"
Бихте ли върнали веднага микрофона, дори той да е единствения, който сте харесали след 2 седмици ровичкане и питане и пробване? Или бихте се опитали да го поправите? Бихте ли вдигнали скандал на продавача, или пък ще запазите самообладание?
От друга страна? Ако сте продавача - как бихте реагирали на подобен род проблем? Ще резнете ли клиента или пък ще му предложите да върнете парите при положение, че продукта реално РАБОТИ и няма НАРУШЕН външен вид?
Ще се радвам да прочета вашите отговори...
Поздрави,
Борисов
П.П. Blinky и Coolice имам едно скромно предложение към вас. Вземете сложете един SPOILER плъгин, както и един плъгин за Anchors вътре в постовете, да може човек да пише спокойно дълги постове без да се притеснява и да може бързо да се прехвърлят потребителите
Първо искам да честитя на всички новата 2014 година, да ви пожелая здраве, за да можете да се насладите на успехите си от усърдната работа!
Второ искам да предупредя, че е малко дълго мнение, ако искате прескочете направо на "Разопаковането..."
Реших да пусна тази тема, защото според мен представлява интересен казус, а още по-интересно ще ми е да чуя мненията на хора, които са от двете страни на барикадата.
За каква барикада става дума - онлайн магазините. Има много колеги тук, които имат онлайн магазин, а още повече са тези, които пазаруват от такива.
Малко въведение...
Преди около 2 седмици реших, че искам да си намеря по-качествен USB микрофон, защото прехвалените USB слушалки с микрофон, които си взех преди година тотално се скапаха, а освен това шумоизолацията я нямаше никаква и общо взето бях недоволен.
Поразпитах приятели и познати и се оказа, че един от тях ми даде да тествам неговия микрофон, който предварително ми похвали доста сериозно. До теста се стигна, защото марката беше Media-Tech и с 2 думи не ми вдъхна кой знае какво доверие. Оказа се, че микрофона е трепач. Наистина добра шумоизолация, чист запис на звук, а на всичко отгоре беше и с добре направено гъвкаво рамо. Абе с 2 думи - ТОВА Е МИКРОФОНА, НЕ ЩА ДРУГ!
В наши дни...
След 2 дни търсене най-накрая осъзнах, че този микрофон е доста стар модел и всъщност вече не се произвежда. Не стига това, ами беше изчерпан във всички онлайн магазини, в които успях да видя, че го е имало някога (макар, че доста от тях не бяха отбелязали липсата и се наложи да се обаждам на всички, но това е друга тема).
След проверка на още няколко онлайн магазина извън България почти се бях примирил, че няма да го намеря, но тогава .... О, ЧУДО! Попаднах на микрофона в един забутан онлайн магазин и след като от магазина ме увериха, че го имат наличен го поръчах.
Получаване на пратката...
На следващия ден отивам да си взема пратката от куриерската фирма (нарочно не споменавам име, поне за сега...) и след като 10 минути ми търсиха пратката, най-накрая ми я дадоха. Плащам си аз, вдигам плика и нещо потраква. Не обърнах внимание, защото имаше още 7 човека в обекта и реших, че е някой от другите и неговата пратка.
Влизам в колата, оставям пакета заедно с чантата си на съседното място и отново ми се причу притракване, този път реших, че са ключовете в чантата и отново не обърнах внимание.
Разопаковането...
Така, прибирам се аз, отварям плика, и установявам, че всъщност точно МОЯ микрофон ТРАКА, като детска дрънкалка...

Речено, сторено - отварям аз опаковката, включвам микрофона - ЧУДО - работи си без грам проблеми. Викам си "Добре де, ама трака мамка му, дразни ме..., ама ТОВА Е МИКРОФОНА, НЕ ЩА ДРУГ!". Та взех аз отвертката, отварям му долната част и какво да гледам - противотежестите които стоят на дъното (две метални тежини във формата на правоъгълник) са изкъртени от дъното, заедно с винтчето и пластмасата, които ги придържат.
И к'во правим сега...?
Хванах си аз лепилцето, тежините, микрофончето и след 10 минути - ВОАЛА! Тракане нямаше и микрофона си работи без грам проблеми, но вече без функцията "детска дрънкалка"

Та след всичко, което прочетохте въпросът е - КАКВО БИХТЕ НАПРАВИЛИ ВИЕ?
Бихте ли върнали веднага микрофона, дори той да е единствения, който сте харесали след 2 седмици ровичкане и питане и пробване? Или бихте се опитали да го поправите? Бихте ли вдигнали скандал на продавача, или пък ще запазите самообладание?
От друга страна? Ако сте продавача - как бихте реагирали на подобен род проблем? Ще резнете ли клиента или пък ще му предложите да върнете парите при положение, че продукта реално РАБОТИ и няма НАРУШЕН външен вид?
Ще се радвам да прочета вашите отговори...

Поздрави,
Борисов
П.П. Blinky и Coolice имам едно скромно предложение към вас. Вземете сложете един SPOILER плъгин, както и един плъгин за Anchors вътре в постовете, да може човек да пише спокойно дълги постове без да се притеснява и да може бързо да се прехвърлят потребителите
