БГ пощи и 21 век - пращат СМСи

kamentk

Well-Known Member
Преди малко получих СМСи от пощата, че имам пратки с посочен номер на пратката, адрес, в кой клон да отида и до кога мога да си я получа. От кога са решили да въвеждат такава услуга?

Пратките са от китайски сайтове- дреболии.

Даже и еконт и спиди май вече събират пари за СМС известяване от подателите.

Знаете ли нещо повече за услугата? Възможно ли е пощите да са съзряли нови пазарни възможности и да целят подобряване на услугата?
 
Даже и еконт и спиди май вече събират пари за СМС известяване от подателите.
Май ли ... дейба и еврейте алчни ..

Пощите са доста обновени. Офисите им са добре изглеждащи, имат чисто нови бусове.
Но разбира се работят старите хора там. Така че ще е нужно да умре и последно родения в комунизъм, за да потръгнат нещата напълно.

До сега съм си поръчал над 500 пратки от китай. В един момент просто решиха да спрат да ми ме известяват за нови пратки, ей така от нищото. Единствено благодарение на добрата воля на една пощальонка от клона ми звъни по телефона точно преди да пуснат пратката на обратно към Китай. И това е момента в който аз разбирам, че имам пратка, защото известията спряха да пристигат. След писане на жалба ми отговориха - ами тъй като името Ви не го пише на звънеца, не можем да оставим известието там, така както го правихме предишните няколко години всеки месец.
И сега преди известно време получих няколко известия.

Та ... тежкия отпечатък на комунизма си казва думата все още. Но определено има развитие. Офисът им до нас е по-хубав от който и да е офис на еконт /спиди, който съм виждал.
 
До нас не е нов офиса, обаче работят добре, много услуги предлагат, бързо се минава. Обаче са много закъсали откъм карди. Оплакват се, че нямат пощальони. Има 2 служителки които са много в час, работят бързо, вършат работа. Има и две гишета на които не ходя - просто хората които обслужват там не са много добре психически. Едната си говори сама, другото момче - младо, спретнато, енергично, обаче хич не го бива в работата, говори несвързано, държи се странно.

И аз не получавам известия, понеже нямаме пощенска кутия отвън на кооперацията и така от време на време ми звъняха по телефона като се натрупат пратки. Или аз ходя да проверявам, така и така ми е на 2 минути път. Сега това с СМС-ите е някаква новост. Не е изпратен от служител - автоматичен е, личи си. Не знам дали е свързано с липсата на кадри - да са решили да намалят натовареността на пощальоните - да не пращат известия на хартия, ако има телефон върху пратката или са се сетили да влязат в 21 век.

Иначе в моята поща май не връщат до Китай, казвали са ми, че излиза безкрайно скъпо, само пратки с обратна разписка връщали, нещо такова. Другите ги съхраняват докато не се заринат. Тогава предавали всичко непотърсено за унищожаване.
 
Аз преди 2 дни получих 3тия си смс от BG пощи, но когато отидох имах 3 пратки. Та моето предположение е че само пратките, които имат traking number получават опция за sms известяване... или по-точно на тези, на които искат след като си получил пратката да се разпишеш на една бележка че си получил пратката.
 
Аз лично никъде не съм се разписвал. Помолиха за документ за самоличност с който да удостоверя, че аз съм получателя. От там насетне ми дадоха пратките, лелката цъкна нещо в компютъра и се скара на една друга да прави и тя същото, защото ако не се маркирала пратката като получена системата пращала второ известие и хората идвали да питат какво става, да не би да имат друга пратка.
 
Аз защото пазарувам често от алиекеспрес и ме познават. В миналото като отидех до пощата знаеха, че ги чака работа 10-20 пратки само за мен. Ама от тогава ме научиха и сега ми клипват на тела , аз съм ги записал че са пощата и си знам да отида , че имам нещо.
 

Горе