Бекъп в суперхостинг.бг

ktomov

Premium
Ей така, не се заяждам. Когато нещо не е редно да се прави човек има право да се изкаже и да изрази недоволство. Ако ти обичаш да те залъгват и да не изпълняват обещаното, аз не съм като теб. Те сигурно и от Плесио ще кажат, че не съм бил коректен, защото исках да върна рам памет и се опитаха да ме убедят, че не можело. Я да видиш като споменах КЗП как веднага стана номера. Професионална етика вика :lol:
Не виждам залъгване и неизпълнение на обещанията от страна на хостинг компанията. Клиента е получил това, което му е обещано. Ще ме обориш ли или?

И впрочем Алан е прав. В интерес на истината много се набиваш на очи в подобен род теми. Лошото е, както и преди съм ти казвал, че вместо да направиш градивна критика, започваш с неща от сорта на - ама как може така, неправилно конфигурирани сървъри, смени това, смени онова .. На моменти наистина прекаляваш ;)

В случая r.stefanov е прав. Ония щом са обещали, че ще правят бекъпи, значи трябва да правят. И да ги има при нужда.
Въпрос: Получил ли е бекъп? Отговора е да!
Въпрос: Има ли някъде упоменато колко често правят бекъпи, които предоставят на клиентите си? Отговора е не!

Извод - като искате ежедневен бекъп, свържете се по телефон/имейл или каквото там желаете средство с компанията и питайте.
 

rds100

Premium
Не виждам залъгване и неизпълнение на обещанията от страна на хостинг компанията. Клиента е получил това, което му е обещано. Ще ме обориш ли или?



Въпрос: Получил ли е бекъп? Отговора е да!
Въпрос: Има ли някъде упоменато колко често правят бекъпи, които предоставят на клиентите си? Отговора е не!
Всъщност според това, което беше в някой от предишните постове:
Чл. 32. Доставчикът прави няколко бекъпа седмично на акаунтите разположени на неговите сървъри за споделен хостинг.
Вярно, не пише кога точно - може да прави няколко бекъпа седмично и всичките в Неделя примерно в 1, 2 и 3 часа посред нощ съответно ;-)
 

ktomov

Premium
Всъщност според това, което беше в някой от предишните постове:


Вярно, не пише кога точно - може да прави няколко бекъпа седмично и всичките в Неделя примерно в 1, 2 и 3 часа посред нощ съответно ;-)
А защо изтърва пълния текст, а публикува само това? Ще цитирам собствения си пост, погледни удебеленият текст. Може да прочетеш и предходното ми мнение, съдържащо този цитат :)

Чл. 32. Доставчикът прави няколко бекъпа седмично на акаунтите разположени на неговите сървъри за споделен хостинг. Тези бекъпи са изцяло за вътрешна употреба. При бекъпа, някой типове файлове не се съхраняват. Такива файлове са например (но не ограничени само до тях) iso; ace; arj; avi; bak; bin; bz; bz2; cab; car; cbr; ccd; cdr; cue; drw; exe; flv; gz; gzip; img; jar; jmy; lbs; md; mid; midi; mov; mp2; mp3; mp4; mpa; mpeg; mpg; nrg; pae; pak; psb; psd; r00; r01; r02; r03; ram; rar; rm; rmf; sea; sub; tar; tar.gz; tgz; vob; wad; wav; wave; wma; wmv; zip.
И един въпрос към всички - правите ли разлики между бекъпи за вътрешна употреба - т.е. бекъп на цялата налична система и всички клиенти И клиентски бекъпи?
 

rds100

Premium
Да бе, ОК. Ами тогава да му кажат "имаме бекъп от вчера, ама е само за вътрешна употреба и затова няма да ти го дадем".

И така извода отново е - правете си собствени бекъпи и ги съхранявайте някъде другаде. Никога не разчитайте само на доставчика си да ви прави бекъпи, дори и да ви обещава, че ще прави.
 

ktomov

Premium
Да бе, ОК. Ами тогава да му кажат "имаме бекъп от вчера, ама е само за вътрешна употреба и затова няма да ти го дадем".

И така извода отново е - правете си собствени бекъпи и ги съхранявайте някъде другаде. Никога не разчитайте само на доставчика си да ви прави бекъпи, дори и да ви обещава, че ще прави.
1во - не са длъжни да обясняват какъв бекъп имат, не виждам подобно нещо да е залегнало нито в общите условия, нито в правата за ползване
2ро - тези бекъпи предполагам надхвърлят няколко стотин гигабайта и тук вече не допираме на "желание" за предоставяне на въпросния бекъп, а до възможност да се извади нужното за клиента. Времето, както и машината необходима да се извърши подобен род операция предполага тяхната невъзможност да предоставят желаното от клиента, което всъщност не им е и задължение :)
 

r.stefanov

New Member
От: Re: Бекъп в суперхостинг.бг

1во - не са длъжни да обясняват какъв бекъп имат, не виждам подобно нещо да е залегнало нито в общите условия, нито в правата за ползване
2ро - тези бекъпи предполагам надхвърлят няколко стотин гигабайта и тук вече не допираме на "желание" за предоставяне на въпросния бекъп, а до възможност да се извади нужното за клиента. Времето, както и машината необходима да се извърши подобен род операция предполага тяхната невъзможност да предоставят желаното от клиента, което всъщност не им е и задължение :)
Какво точно означава "за вътрешна употреба" е редно да се обясни, щом е толкова мъгливо. Така няма да има не доразбрали. Аз съм си глупав, какво да направя. IQ-то ми е под средната стойност :lol:

Погледни пак какво цитирах. Подробно е обяснено какво се бекъпва.

А относно "хилядите" gb - нещо не те разбирам. :) Искаш да кажеш, че ако имаш 10 000ТБ storage например и някакъв брой клиенти няма да можеш да намериш даден файл/акаунт/база данни? Времето отнемащо за такава операция отнема между няколко секунди и броени минути като се има в предвид големината на един нормален клиентски сайт на споделен хостинг. Даже може да е автоматизиран целият процес. Ако не се лъжа WHM има и удобен плъгин за това. Не можеш да ме убедиш, че не е така, защото ако искаш ще направя и screenshots колко време отнема да се възстанови един акаунт/сайт с размер да кажем 20гб, общо с времето да се прехвърли от дата център 1 към дата център 2 при 1гбпс uplink.

Тук въпроса е принципен, макар че си го пише черно на бяло. Пише, че се предлага нещо, значи трябва да се предлага. Средно положение няма. :beer:
 

ReminD

Well-Known Member
От: Бекъп в суперхостинг.бг

На всяко гърне мерудията... Няма хостинг тема, където не се е набутал и където не очерня колегите си, въпреки че не знам какъв колега може да се нарече той измежду българските фирми ( р.стефанов ). Професионалната етика трябва да ти говори, да не се месиш в такива теми, но при теб определено липсва такава. Представляваш компанията, в която работиш, но на теб такива неща са ти много далечни, както сам каза:

Какво точно означава "за вътрешна употреба" е редно да се обясни, щом е толкова мъгливо. Така няма да има не доразбрали. Аз съм си глупав, какво да направя. IQ-то ми е под средната стойност
За вътрешна употреба може да означава например архив за службите при поискване по нагледния ред или нещо, което не е твоя работа, защото си друга фирма, като станеш вътрешен човек в тая фирма, тогава ще знаеш що е то вътрешна употреба. Не са длъжни да ти дават обяснения какво е вътрешна употреба, специално на човек, който дори не е клиент, а пък да не говорим, че е на всяко гърне мерудия в хостинг темите.
 

ktomov

Premium
Re: От: Re: Бекъп в суперхостинг.бг

Какво точно означава "за вътрешна употреба" е редно да се обясни, щом е толкова мъгливо. Така няма да има не доразбрали. Аз съм си глупав, какво да направя. IQ-то ми е под средната стойност :lol:

Погледни пак какво цитирах. Подробно е обяснено какво се бекъпва.

А относно "хилядите" gb - нещо не те разбирам. :) Искаш да кажеш, че ако имаш 10 000ТБ storage например и някакъв брой клиенти няма да можеш да намериш даден файл/акаунт/база данни? Времето отнемащо за такава операция отнема между няколко секунди и броени минути като се има в предвид големината на един нормален клиентски сайт на споделен хостинг. Даже може да е автоматизиран целият процес. Ако не се лъжа WHM има и удобен плъгин за това. Не можеш да ме убедиш, че не е така, защото ако искаш ще направя и screenshots колко време отнема да се възстанови един акаунт/сайт с размер да кажем 20гб, общо с времето да се прехвърли от дата център 1 към дата център 2 при 1гбпс uplink.

Тук въпроса е принципен, макар че си го пише черно на бяло. Пише, че се предлага нещо, значи трябва да се предлага. Средно положение няма. :beer:
1) Какво точно означава "вътрешна употреба" е свободна трактовка и всеки може да го възприеме както желае, както аз в случая - цялостен бекъп на наличната информация.

2) Какво си цитирал? Аз виждам какво НЕ СЕ архивира и е мой цитат, защото ти беше цитирал част от члена.

3) За стотиците гигабайти, тук отново трябва да се намеси първа точка - цялостен бекъп на наличната информация, който да се възстанови при хардуерен дефект да речем. Това не значи, че въпросният бекъп не е архивиран, да? Или всички хостинг доставчици сте толкова богати, че разполагате със стотици свободни за ползване дискове със стотици хиляди гигабайта свободно пространство и не прибягвате до архивиране на данните?

4) Офсайт бекъп могат да правят на всеки клиент през да речем 2 седмици, а да правят служебен такъв на цялата информация (архивиран) през 3 дни. Да? И това включва и автоматизацията.

Работиш ли в суперхостинг? Аз не. Като гледам и ти не. Та не знам колко запознат си с процедурите им за бекъп :) Аз говоря общи приказки, да. Но същото правиш и ти, но представяш нещата по такъв начин, че даденият хостинг доставчик е виновен, без дори да си запознат с процедурите му.

И като заговори за принципен въпрос. Вече 3ти път задавам въпроса, този път ще го направя така, че евентуално да го видиш:

ПОЛУЧИЛ ЛИ Е КЛИЕНТА БЕКЪП НА БАЗАТА СИ?

Та наистина средно положение няма. Това което са му предложили, е това което е получил. Та ще продължиш ли да доказваш собствените си приказки за IQ-то, и ще кажеш, че от Superhosting не са извършили нужните им задължения спрямо общите условия?
 

coolice

Owner
по принцип на цпанела който си е глезотиика поребителя при правилно конфигуриране си има достъп до пълните бекъпи освен за деня (който може да са не всеки ден а в определени дни от седмицата) и до месечния който е направен на датата в която е стартиран сървъра за пръв път например 24 май и до седмичния от неделя и това не иска връзка със съпорта...

Screenshot from 2013-06-12 00:51:57.png

сега видях че при суерхостинг има бутон дейли само явно нямат спейс на сървърите и това сега им играе лоша шега

backup.png

този бекъп и да минава всеки ден и да минава три пъти в седмицата всеки път се презаписва
 
Последно редактирано от модератор:

Sky

Well-Known Member
От: Re: От: Re: Бекъп в суперхостинг.бг

1) Какво точно означава "вътрешна употреба" е свободна трактовка и всеки може да го възприеме както желае, както аз в случая - цялостен бекъп на наличната информация.

2) Какво си цитирал? Аз виждам какво НЕ СЕ архивира и е мой цитат, защото ти беше цитирал част от члена.

3) За стотиците гигабайти, тук отново трябва да се намеси първа точка - цялостен бекъп на наличната информация, който да се възстанови при хардуерен дефект да речем. Това не значи, че въпросният бекъп не е архивиран, да? Или всички хостинг доставчици сте толкова богати, че разполагате със стотици свободни за ползване дискове със стотици хиляди гигабайта свободно пространство и не прибягвате до архивиране на данните?

4) Офсайт бекъп могат да правят на всеки клиент през да речем 2 седмици, а да правят служебен такъв на цялата информация (архивиран) през 3 дни. Да? И това включва и автоматизацията.

Работиш ли в суперхостинг? Аз не. Като гледам и ти не. Та не знам колко запознат си с процедурите им за бекъп :) Аз говоря общи приказки, да. Но същото правиш и ти, но представяш нещата по такъв начин, че даденият хостинг доставчик е виновен, без дори да си запознат с процедурите му.

И като заговори за принципен въпрос. Вече 3ти път задавам въпроса, този път ще го направя така, че евентуално да го видиш:

ПОЛУЧИЛ ЛИ Е КЛИЕНТА БЕКЪП НА БАЗАТА СИ?

Та наистина средно положение няма. Това което са му предложили, е това което е получил. Та ще продължиш ли да доказваш собствените си приказки за IQ-то, и ще кажеш, че от Superhosting не са извършили нужните им задължения спрямо общите условия?
Базата данни не съм я получил,сайта още не беше и почнат от когато е архива.
Томов виждам ,че имаш свое мнение , ама на мен не ми се вижда нормално да ми дават бекъп от преди половин месец
 

wood

Well-Known Member
От: Бекъп в суперхостинг.бг

Темата стана прекалено агресивна...за мен Суперхостинг от към супорт са най добрата Българска хост компания и ако е имало някакъв проблем той не е бил умишлен или от некомпетентност. Всеки греши, дори и най добрите...както се казва: който не работи той не греши.
Я погледнете Godaddy, те от към супорт са направо под всяка критика, но са едни от най големите на пазара.
 

toretic

Member
От: Бекъп в суперхостинг.бг

Аз не съм съгласен с OP, преди седмица ми се случи нещо подобно, докато си затривах стари дата бази без да искам затрих една която не трябваше, моя е вината.
Сетих се за това нещо няколко дни по-късно, свалих бекъпа, но беше от предния ден, свързах се и ми дадоха връзка за сваляне на два други, единия от преди седмица, втория от преди две.

Заедно със hostbulgaria съм ги признал за най-добрите в региона, специално за съпорта, единствения по-добър от техния за мен е на hostgator, но все пак друго си е да се обадиш и да си обесниш на български дерта.
Колкото за подписа, давам минусче, разбирам, ако те бяха затрили базата да пишеш в подписа си кви са, обаче при положение, че ти си инициаторът на проблема, не виждам причина да обвиняваш тях.
 

Jordan Manchev

New Member
От: Бекъп в суперхостинг.бг

Ако трябва буквално да разгледаме упрека, ако бяха "педераси", а оплакващия се е от мъжки пол, съм убеден че щяха да направят всичко по силите си "за да задоволят клиента" :) .

Аз съм изключително доволен от услугите на суперхостинг (преди около година ме спасиха от нежелани наказания и глоби, породени от вирус в един скрипт, който ползвах "фрий" и антивирусната ми го беше пропуснала), но не съм имал нужда от възстановяване на бекъп при тях, тъй като си изградих традиция преди да правя подмяна на файлове или база, да си правя архив, с Ц-панела става за 2 минути.

Неприятно е това, което се е случило с uphero, но по-добре е да вдигне скандал в суперхостинг и те да променят политиката си за да са още по-полезни на клиентите си, от колкото да отиде при следващите и да започне да се оплаква и от тях.
 

Горе