Продава се: Вайбър бот за вицове

ReminD

Well-Known Member
Рейтинг - 100%
34   0   0
Продава се скрипт за вайбър вицове / бот, чудесен за фейсбуук хора с групи.

https://vicove.skuka.info/admin - бек енда е тук

user: [email protected] / pass: demo123



Изградена е от мен, това което виждате в админ панела, всичко се къстомизира.
- Възможност за Категории
- Възможност за Вицове / Добавяне и т.н.. ,пълен Круд на категории, вицове, юзъри и т.н..
- Изпращане на single message към потребител
- Изпращане на масови съобщения
- Изпращане на нотификации ( в случая вицове ), благодарение на cron - може да се сетва от юзъра, кога да получава вицове.

- Закачене на текст преди/ след виц като плейсхолдър.Пример ( след виц : още вицове четете на ... еди коя си страница - примерно )
- Редакция на текст при различните events - когато се абонира, когато пише съобщение, когато се де-абонира потребител, и т.н..
- слухтене за различни events - seen/ failed / subscribed/ unsubscribed.
- закачане на бутони, които имат ActionType
- Настройки от вайбър , чрез бутони / - за абониране, колко често да се пращат вицовете, определени категории и т.н...

Скрипта е много стабилен, идва си с Users с възможност за Роли ( ще видите от админ панела ), administrator и т.н.., не е само автентикация, има и ауторизация и доста време съм хвърлил в backend-a.
Не ползва 3rd парти сайтове, а директно комуникира с Viber Апи-то...


Стака - "php": "^8.0", "laravel/framework": "^8.65" ( https://i.gyazo.com/fb0b9c417a49db11eecf2088b6f3858e.png )



Цена: 500лв - 0876 76 30 32 / Цветомир /


Може да рънва и на споделен хостинг, ще ви трябва и КРОН, ако ще се сетъпват нотификации
пс: Бота си го правите Вие, от https://partners.viber.com , от бекенда само се сетъпва ACCESS_KEY-a.

https://i.gyazo.com/7fff6e13ad97021334318fd756e755b4.png ( leave -delete ) - можете да напуснете бота от тук, ако сте от мобилен - пак от leave, ще ви unsubscribe-не.

Ако ви трябва изработка на друг тип БОТ, включително сложни flows, като игри / въпроси / отговори, и т.н.. пишете на лично.
Давам примери какво може да се прави благодарение на бутоните и keyboards. Първото е слайдер ( корозел )



rest_rich_messages.jpg









keyboard_example_restaurant1.png
 
Последно редактирано:
Забравих да кажа, накратко как работи, като flow.
Когато натиснете на линка, се отваря Вайбър, и ставате абонат на бота, и може да се изпрати 1 съобщение ( това е welcome message-a на бота) . Ако не се отговори на това съобщение, не може да се изпращат съобщения. Тоест, първия евент е conversation_started , след subscribed. След това се траква всеки message и другото е ясно, следи се инпута. При излизане и напускане, вайбър ви unsubscribe-ва и не могат да се получават съобщения.

Както и не могат да се пращат съобщения разбира се, на хора, които не са абонати на бота.
 
Последно редактирано:
https://i.gyazo.com/557aa55d90e0229920fab8d6adc06737.mp4

Понеже съм disable демо акаунтите да могат да Update/ delete/ create ресурси, както и да се пращат съобщения , ето съобщения на всеки час от бота ( без да се изисква съобщение от юзъра ) . Въпросните са Scheduled Tasks и рънват на бекграунд без Overlapping.

Няколко лични получих с въпроси, затова мога да отговоря тук на някои, за да няма confusion:

- Бота е Self hosted, няма СААС, няма ограничения, тоест има, но са вайбърски:
Maximum total JSON size of the request is 30kb. The maximum list length is 300 receivers. The Broadcast API is used to send messages to multiple recipients with a rate limit of 500 requests in a 10 seconds window.
Тоест , за 10 секунди, могат да се пратят 500 x 300 = 150 000 съобщения в рамките на 10 секунди. И това е екстремен кейз.
framework-a , който съм билднал, го има това като възможност, включително да прати съобщение само на Online users! След това дори може да се слухти, дали съобщението е получено, дали е видяно дори от потребителя и т.н..



Пак за масовите съобщения:

The broadcast_message API allows accounts to send messages to multiple Viber users who subscribe to the account. Sending a message to a user will be possible only after the user has subscribed to the bot by sending a message to the bot.

Абонирането става, когато потребител отговори на първото съобщение, тоест трябва отговор, а welcome message се позволява веднъж, когато отворят бота. Ако не отговорят на съобщението - те не са абонирани.
 
Последно редактирано:

Горе