dimitkoster
Active Member
Здравейте, знам, че тук има гурута в excel, които ще помогнат.
Казусът е следният:
Имам файл, в който в колона А нанасям email адреси
Имам файл 2, в който в колона А нанасям email адреси
Имам файл 3, в който в колона А нанасям email адреси
и т.н.
Искам след всеки добавен нов адрес, той да се появява в ОСНОВЕН файл в една колона, един под друг.
Като добавя адрес във файл 1 той директно да отива във ОСновен файл, като добавя адрес във файл 3, той пак да отива в ОСНОВЕН файл.
Има ли начин това да се случи?
Казусът е следният:
Имам файл, в който в колона А нанасям email адреси
Имам файл 2, в който в колона А нанасям email адреси
Имам файл 3, в който в колона А нанасям email адреси
и т.н.
Искам след всеки добавен нов адрес, той да се появява в ОСНОВЕН файл в една колона, един под друг.
Като добавя адрес във файл 1 той директно да отива във ОСновен файл, като добавя адрес във файл 3, той пак да отива в ОСНОВЕН файл.
Има ли начин това да се случи?