Въпрос относно реклама

Готова съм да инвестирам известна сума пари. Нужен ми е трафик от България. Рекламирах в adwise и facebook, но няма особен ефект. Бихте ли ме насочили, моля
 
От: Въпрос относно реклама

Adwords или там други рекламни мрежи, ама пак ще трябва да оптимизираш. Смяната на мястото на рекламата едва ли ще промени много неща.
 
От: Въпрос относно реклама

Най-добре потърси човек който да те вкара в нещата или направо да ти подготвя кампаниите.
 
От: Въпрос относно реклама

Най-добре потърси човек който да те вкара в нещата или направо да ти подготвя кампаниите.

Някой може да я вкара в нещата, но едва ли ще тръгне да й подготвя кампаниите.
 
От: Въпрос относно реклама

Защо не? .

Защото отнема доста време да си управляваш кампаниите както трябва. Ако тръгнеш и на друг да управляваш, то няма да спиш. Ама не знам, може и да има бързаци.
 
От: От: Въпрос относно реклама

Защото отнема доста време да си управляваш кампаниите както трябва. Ако тръгнеш и на друг да управляваш, то няма да спиш. Ама не знам, може и да има бързаци.
Щом се плаща какъв е проблема?
 
От: От: Въпрос относно реклама

Защото отнема доста време да си управляваш кампаниите както трябва. Ако тръгнеш и на друг да управляваш, то няма да спиш. Ама не знам, може и да има бързаци.

Управление на рекламни кампании е много голям бизнес и има много фирми или хора на свободна практика, които се занимават с това. Така това не е проблем. Когато се плаща за дадена услуга, то това не е проблем.
 
От: Въпрос относно реклама

Ако работиш за себе си печелиш много повече. То и за чистене на улиците плащат, що не ходите там пък се оплавате че не е хубава работа?
 
От: Въпрос относно реклама

Ако работиш за себе си печелиш много повече. То и за чистене на улиците плащат, що не ходите там пък се оплавате че не е хубава работа?

Само къдеот за едното взимаш няколко хиляди, а за другото 300лв. Изобщо не виждам, как може да ги сравняваш ;)
 
От: Въпрос относно реклама

Само къдеот за едното взимаш няколко хиляди, а за другото 300лв. Изобщо не виждам, как може да ги сравняваш ;)

А, ако работиш за себе си, взимаш повече от няколко хиляди, затова и аз не виждам как може да го сравняваш.
 
От: Въпрос относно реклама

А, ако работиш за себе си, взимаш повече от няколко хиляди, затова и аз не виждам как може да го сравняваш.

Ти може да работиш за себе си(да си шеф на себе си), но да ръководиш рекламни кампании. Това пак е работа за себе си, но с клиенти. Защото каквото и да работиш(за себе си) то ти работиш с клиенти, няма как да не работиш с клиенти. Дали ще имаш сайт или ще продаваш услуга, пак имаш клиенти. В сайта ти клиентите са потребителите. Управление на рекламни кампании е продаване на услуга, което не е хич евтина. Това е един от най-доходоностните бизнеси.
 
От: Въпрос относно реклама

Авторката на темата не беще ли отворила и една тема за една рекламна мрежа или нещо подобно?!?
 
От: Въпрос относно реклама

Ти може да работиш за себе си(да си шеф на себе си), но да ръководиш рекламни кампании. Това пак е работа за себе си, но с клиенти. Защото каквото и да работиш(за себе си) то ти работиш с клиенти, няма как да не работиш с клиенти. Дали ще имаш сайт или ще продаваш услуга, пак имаш клиенти. В сайта ти клиентите са потребителите. Управление на рекламни кампании е продаване на услуга, което не е хич евтина. Това е един от най-доходоностните бизнеси.

Разбира се, въпроса е какви клиенти ще избереш.

Никой няма да ти плаща да управляваш кампании, ако не печели повече от продажбите вселдствие на тия кампании. А ако печели повече, тогава въпроса е, защо ти не продаваш продуктите и не правиш повечето пари? Плюс ще имаш бранд.

Ако си 1-ман-шоу и управляваш кампании, няма как да продадеш тоя бизнес, защото тоя дето ще го купи може да няма знанията за управлението на тези кампании. Ако имаш бранд и бизнес, тогава продажбата на бизнеса си е лесно, стига да дойде момента, когато вече не искаш да се занимаваш с този бизнес и искаш да го продадеш.

Въпроса е, парите да печелят време, а не времето да печели пари. Разбира се, винаги може да намериш хора, които да вършат услугата, но това е много трудно, намирането на правилните хора е най-трудното нещо в бизнеса.
 
От: Въпрос относно реклама

...А ако печели повече, тогава въпроса е, защо ти не продаваш продуктите и не правиш повечето пари? ...

Това, че управлява добре рекламни кампании и води повече продажби, не означава, че ще се справя добре с целия бизнес. Рекламата и продажбата са само част от целия процес.

Давам пример: обущар те наема да му правиш рекламните кампании в квартала и той се счупва от клиенти, защото си много добър в рекламата. Ще пробваш ли да правиш обувките и да печелиш повече, отколкото ти плаща обущаря? Или ще потърсиш друг обущар в друг квартал/град да му правиш рекламата?
 
От: Въпрос относно реклама

Това, че управлява добре рекламни кампании и води повече продажби, не означава, че ще се справя добре с целия бизнес. Рекламата и продажбата са само част от целия процес.

Давам пример: обущар те наема да му правиш рекламните кампании в квартала и той се счупва от клиенти, защото си много добър в рекламата. Ще пробваш ли да правиш обувките и да печелиш повече, отколкото ти плаща обущаря? Или ще потърсиш друг обущар в друг квартал/град да му правиш рекламата?

И с продукти: Мебелна фирма те наема да й управляваш рекламните кампании за новите серии. Едва смогват с поръчките, защото си много добър в рекламата. Ще вземеш ли кредит да направиш мебелен цех и наемеш една камара майстори, защото си нямаш идея от производство на мебели?
 
От: Въпрос относно реклама

Никой няма да ти плаща да управляваш кампании, ако не печели повече от продажбите вселдствие на тия кампании. А ако печели повече, тогава въпроса е, защо ти не продаваш продуктите и не правиш повечето пари? Плюс ще имаш бранд.

Ако си 1-ман-шоу и управляваш кампании, няма как да продадеш тоя бизнес, защото тоя дето ще го купи може да няма знанията за управлението на тези кампании. Ако имаш бранд и бизнес, тогава продажбата на бизнеса си е лесно, стига да дойде момента, когато вече не искаш да се занимаваш с този бизнес и искаш да го продадеш.


Аз не се занимавам с това само да кажа. Но ето отговор на въпроса ти:

Защото ти може дан е си добър в бизнеса на клиента ти. Може да си много добър специалист по маркетинга, но да не те бива в другите работи и няма как да развиеш друг бизнес освен маркетинг кампании. Колегата по-горе ти даде примери, няма нужда и аз.
 
От: Въпрос относно реклама

И с продукти: Мебелна фирма те наема да й управляваш рекламните кампании за новите серии. Едва смогват с поръчките, защото си много добър в рекламата. Ще вземеш ли кредит да направиш мебелен цех и наемеш една камара майстори, защото си нямаш идея от производство на мебели?

Ще намеря партньор който разбира от производството. :roll:
 
От: Въпрос относно реклама

Ще намеря партньор който разбира от производството. :roll:

По твоята логика фирмата, която изготвя рекламите на Coca-cola трябваше да им е откраднала бизнеса преди много години. :)
Замисли се малко какво пишеш.
 

Горе