kaiba_corp
Member
Здравейте, колеги!
Имам следното питане:
При оптимизиране за конверсия за покупка в Adwords - как разпределяте рекламните групи (Ad Groups) в дадена кампания? По категории, спрямо категориите, които са в онлайн магазините ви или още по-детайлно и по други критерии? Питам, тъй като всяка рекламна група се оптимизира за постигане на определена цена на продажба (и за всяка може да бъде зададена различна стойност като таргет) и смятам, че разпределението по правилен начин - би оптимизирало продажбите. Но какви са вашите съвети?
Имам следното питане:
При оптимизиране за конверсия за покупка в Adwords - как разпределяте рекламните групи (Ad Groups) в дадена кампания? По категории, спрямо категориите, които са в онлайн магазините ви или още по-детайлно и по други критерии? Питам, тъй като всяка рекламна група се оптимизира за постигане на определена цена на продажба (и за всяка може да бъде зададена различна стойност като таргет) и смятам, че разпределението по правилен начин - би оптимизирало продажбите. Но какви са вашите съвети?