Въпрос относно рекламни групи в Google Ads

kaiba_corp

Member
Здравейте, колеги!

Имам следното питане:

При оптимизиране за конверсия за покупка в Adwords - как разпределяте рекламните групи (Ad Groups) в дадена кампания? По категории, спрямо категориите, които са в онлайн магазините ви или още по-детайлно и по други критерии? Питам, тъй като всяка рекламна група се оптимизира за постигане на определена цена на продажба (и за всяка може да бъде зададена различна стойност като таргет) и смятам, че разпределението по правилен начин - би оптимизирало продажбите. Но какви са вашите съвети?
 
Аз правя кампаниите си така:

1. Всяка категория е отделна КАМПАНИЯ.
2. Всяка група е отделен ъгъл (примерно "столове с висока облегалка"). Може да нямаш изобщо такава категория в сайта, но е обща характеристика за някои от твоите продукти. Така като пишеш ключовите думи ще таргетираш точно и само потребители, които търсят столове с висока облегалка. Също така ще си напишеш и релевантни (не намерих друга дума) рекламни съобщения около ключовата дума "столове с висока облегалка". Така QS (quality score) на ключовите ти думи ще е високо, защото ще са релевантни на рекламата.

По този начин може да създадеш десетки и стотици групи. Всяка група ще е максимално оптимизирана само за 1 опция на стола (в примера ми), слагаш long tail ключови думи само около тази опция.

Успех.
 

Горе