Дали Гугъл не ограничава рекламите от ЕС, докато минеш към Гугъл-Ирландия?

dmb

New Member
В последните седмици наблюдавам странно поведение на АдСенс - много нестабилни приходи. В един ден нагоре, в друг - надолу. Мисля си дали това не е свързано с преминаването към евро. Дали Гугъл не реже европейските рекламодатели от показване при издатели, които не са минали към Гугъл-Ирландия. Тъй като този вид рекламодатели - показващи в европейски сайтове, но получаващи пари от САЩ, реално са ДДС-таралеж в гащите на Гугъл, и статутът кой точно трябва да внася ДДС-то е спорен, нищо чудно Гугъл да взема някакви такива мерки.

Преди време някой каза, че като превключил на евро, си запазил същите приходи като цифра, но вече в евро. Това практически значи покачване на приходите с 30%. Дали има подобни наблюдения, и дали е възможно Гугъл да прави нещо такова... Най-малкото - дори да не реже всички европейски реклами, може да ограничава тия дето са от страни с по-сериозна данъчна администрация, която може да притисне Гугъл да плаща...
 
Последно редактирано:
От: Дали Гугъл не ограничава рекламите от ЕС, докато минеш към Гугъл-Ирландия?

Относно покачването на приходите с 30% - не е вярно. Поне в моя акаунт след като преминах в евро дневните приходи превърнати в лева са си точно толкова, колкото бяха и при долара. За останалото нямам наблюдения защото сайтовете ми са на български и с български рекламодатели.
 
От: Дали Гугъл не ограничава рекламите от ЕС, докато минеш към Гугъл-Ирландия?

Има разлика между ежедневното отчитане на приховите и месечното приключване.

Ежедневно сумата се превалутира по актуален курт долар/евро. В края на месеца, сумата която се изплаща е коригирана според текущия курс към момента.

Т.е. превалутирали сте сметките в евро, ама не съвсем ;)
 
От: Дали Гугъл не ограничава рекламите от ЕС, докато минеш към Гугъл-Ирландия?

go6o78,

Спаднали, след минаване към евро, или при неминаване?

При мен казусът е при неминаване.
 

Горе