Да нахраня ли потребителите си ? Дали това ще ми оправи конверсията?

От: Да нахраня ли потребителите си ? Дали това ще ми оправи конверсията?

Съвета от първа ръка. Сложи си цената на всичко като опишеш много добре какво и защо включва. Защо? Давам ти пример:

- стаята с климатик е х лева
- стаята без климатик е у лева

Какво искате? - Еми без.

На 4-тия ден камериерката пита защо в еди коя си стая панела на климатика е свален? Развален ли е нещо, щото пък май работил постоянно. (не можем да и се сърдим, камериерки с умствен багаж са рядкост)

Не е хубаво да караш гостите си да се чувстват неудобно, ама стана доста неудобно... :) За това: цената е толкова: включва климатик, и т.н. Ще ходиш да ги броиш колко хора са в механата и дали не са се изхитрили да пуснат миялната? Спести си го.

Така че сложи ТВЪРДА цена,малко по висока от конкуренцията, като в нея си сложиш останалите неща (механа, миялна т.н.) като БОНУС. Толкова, че да ти покрива евентуалните разходи - ток в механата, вода и т.н. Щом си на по хубавото място цената ти ще е обоснована.

И най важното избягваш ролята на пъдарин. Елиминираш възможностите да влезеш в конфликт с гостите си.
 
Последно редактирано:
От: Да нахраня ли потребителите си ? Дали това ще ми оправи конверсията?

Аз например съм си решила въпроса с цените по много кардинален начин. Тъй като фризьорските услуги са много разтегливо понятие по отношение на обем работа, съм писала в ценоразписа цената максимум. Ако работата и материалите, които се влагат за някой клиент са по-малко, просто му вземам по-ниска цена. Всеки е доволен. За толкова години, само двама са ме питали, защо на ценоразписа пише 25 лв, а му вземам 18 лв. примерно.
 
От: От: Да нахраня ли потребителите си ? Дали това ще ми оправи конверсията?

Съвета от първа ръка. Сложи си цената на всичко като опишеш много добре какво и защо включва. Защо? Давам ти пример:

- стаята с климатик е х лева
- стаята без климатик е у лева

Какво искате? - Еми без.

На 4-тия ден камериерката пита защо в еди коя си стая панела на климатика е свален? Развален ли е нещо, щото пък май работил постоянно. (не можем да и се сърдим, камериерки с умствен багаж са рядкост)

Не е хубаво да караш гостите си да се чувстват неудобно, ама стана доста неудобно... :) За това: цената е толкова: включва климатик, и т.н. Ще ходиш да ги броиш колко хора са в механата и дали не са се изхитрили да пуснат миялната? Спести си го.

Така че сложи ТВЪРДА цена,малко по висока от конкуренцията, като в нея си сложиш останалите неща (механа, миялна т.н.) като БОНУС. Толкова, че да ти покрива евентуалните разходи - ток в механата, вода и т.н. Щом си на по хубавото място цената ти ще е обоснована.

И най важното избягваш ролята на пъдарин. Елиминираш възможностите да влезеш в конфликт с гостите си.

Точно така правя. Конкуренцията прави по другия начин и поне последния месец ми изглежда че имат повече посетители.
Изглежда при нас им изглежда скъпо на пръв поглед. Затова искам да си нахраня потребителите на сайта ми с анкетата.
Дано разберат какво получават.
 
От: Да нахраня ли потребителите си ? Дали това ще ми оправи конверсията?

ако имаш клиенти само от твоя сайт ще разберат, но предполагам че голяма част от резервациите ти са от други тур портали и там ще ти е трудно да ги нахраниш
 
От: Да нахраня ли потребителите си ? Дали това ще ми оправи конверсията?

Каквото и да ги храниш, само ще прогониш попадналите на твоя сайт хора. Вероятността влизащите посетители да са едни и същи е доста малка. Просто си виж текстовете, опиши си по-съблазнително услугите, да може да привлечеш хората, а не да ги "храниш". От това само ще загубиш.
 
От: Да нахраня ли потребителите си ? Дали това ще ми оправи конверсията?

ако споделиш най-накрая сайта може би ще ти помогнем повече, занимавам се с реклама на къщи за гости повече от 5 години и може би :) все ще имам нещо да ти кажа или науча, но ако не искаш да споделиш лошо няма
 
От: Да нахраня ли потребителите си ? Дали това ще ми оправи конверсията?

Повече реклама и по-добри предложения ти трябват. Бъди повече от конкуренцията измисли интересни варианти, малки подаръци и такива неща. Хората обичат да ги глезят, това с анкетата ще е глупаво и клиента надали ще разбере какво точно си искал да кажеш.

Успех с бизнеса.
 
От: Да нахраня ли потребителите си ? Дали това ще ми оправи конверсията?

Заглавието на темата ми звучи заплашително. Свързвам го с друг вид "нахранване" ....
 

Горе