Да увеличим възвръщаемостта си в рекламата

webselo.com

Active Member
Уважаеми колеги, инвестицията в реклама е твърде важна стъпка за развитието на кой да е бизнес!

Ако рекламираме правилно, ние можем да го разрастем и превърнем в огромен, масивен и мащабен!

Знаете ли, не сме ние открилите топлата вода. Лично аз предпочитам да се уча от грешките си, пък и от тези на другите, за да израствам, да израства и фирмата ми. А вие желаете ли това?

Ако отговорът ви е да, тогава изгледайте това кратко видео (добре де, аудио с картинка) докрая, с което ще се обогатите:

Как да създадем печеливша стратегия за социалните медии? (видео)


Тъкмо за вас съм го създал, уважаеми колеги предпримачи, за да се развиваме взаимно!
Защото считам, че знанието трябва да се споделя.

А вие как смятате?

Благодаря ви за вниманието.
Ваш,
Кирил Йовев
webselo.com - уеб дизайн и реклама.
 
Здравей, @Sky , в момента работим редовно с точно 19 фирми. Някъде за дребни неща, но имаме и клиент, който вече около година работи с нас като плаща над хиляда долара месечно само във фейсбук. Уверявам те, никой не си хвърля парите на вятъра.

Много по-добри сме от мнозина, които водят конференции (признавам, има и някои добри специалисти).

Но какво е твоето мнение за съдържанието? Сигурен съм, че поне едно изречение от него ти е било полезно, за да ставаш все по-компетентен!

С уважение,
Кирил Йовев
 
Две неща. Първо, профилът на Jerry Banfield е чудесен пример за една неангажирана публика. Второ, защо аудио, а не видео?
 
Ако става на въпрос за социал маркетинг, то колкто е по скапан сайт, толкова по добра клипаемост, но това се отнася само за кретените от англосаклонклия свят. За България и Русия това не важи.
 
Нищо лично нямам към теб, колега, но може ли да попитам едно нещо? :)
Как успяваш да подготвяш видеа и статии толкова често при положение, че един такъв рисърч отнема над 8 часа, а след това следва систематизиране, подобряване на изказа, обработка...ти само това да правиш няма как да смогнеш с тази скорост на бълване на продукции.

Пак казвам, нищо лично нямам, но българската публика се е нагледала на повърхностни анализи и статии без особена информативност. С други думи - ако нямаш какво ново да кажеш, ако говориш наизуст - по-добре не го прави. ;)
 
Аз пък мисля, че трудът на Йовев заслужава аплодисменти. Ако някой е гуру, просто да не гледа видеата и да не чете статиите му. Но не всички са експерти, а никой не иска да положи труд и да систематизира познанията си, както той прави. Всъщност той създава марка Кирил Йовев. Няма да се учудя, ако скоро се позовават на неговия труд младите експерти и казват "Йовев така казва във видео урок Х", йеп... Продължавай колега, няма труд хвърлен на вятъра!
 

Горе