Добра ли е тази конверсия?

biaaro

Well-Known Member
Тъй като от години не се бях занимавал с продажби в България не мога правилно да преценя ситуацията.

Значи на едното място имам конверсия 150/1, трафика е адурдс + фейсбук. На другото 200/1 пак адурдс + фейсбук. Добра ли е тази конверсия за български сайт или да го умувам още?


Комверсия... деба:) Някой админ да го оправи, ако обича.
 
Последно редактирано от модератор:
Щом си миксирал трафика от Google AdWords & Facebook, аз смятам, че 150:1 е добра конверсия. Но за продукти, които не са от първостепенна важност де. :) Мисля, че можеш още да поизпилиш тези числа 150 и 200. ;) Но това си зависи вече и от това да си направиш малко по-детайлен анализ. Къде ходят като попаднат на сайта, какво гледат, какво цъкат, колко време се задържат средно, защо напускат страницата, какво липсва, какво ще ги задържи още и подобни. ;) Заглавието е променено. :)
 
Последно редактирано:
От: Re: Добра ли е тази конверсия?

Щом си миксирал трафика от Google AdWords & Facebook, аз смятам, че 150:1 е добра конверсия. Но за продукти, които не са от първостепенна важност де. :) Мисля, че можеш още да поизпилиш тези числа 150 и 200. ;) Но това си зависи вече и от това да си направиш малко по-детайлен анализ. Къде ходят като попаднат на сайта, какво гледат, какво цъкат, колко време се задържат средно, защо напускат страницата, какво липсва, какво ще ги задържи още и подобни. ;) Заглавието е променено. :)


Да, и аз мисля, че още може, но да се ориентирам в обстановката спрямо другите, все пак. На американския пазар съм стигал до 50/1, ама само със сео трафик и е съвсем друго...

Ама и ти оправи заглавието... :wink::lol:
 
Последно редактирано от модератор:
Оправени са този път, всичките. :) Ако нещо съм пропуснал, казвай. ;)

Но винаги има на къде да се изтисква конверсията. До зуко, както се вика....това се случва най-често на принципа проба-грешка. Няма как. Ако трябва да съм честен SEO трафика е най-качествен и там може реално да се проследи какви точно са числата на даден продукт. ;)
 
От: Re: Добра ли е тази конверсия?

Оправени са този път, всичките. :) Ако нещо съм пропуснал, казвай. ;)

Ако трябва да съм честен SEO трафика е най-качествен и там може реално да се проследи какви точно са числата на даден продукт. ;)

Така си е, ама тука стратегията ми е без сео трафик, ако дойде нещо добре, няма до го върна, ама не и да съм зависим от това. Писна ми просто от номера и искам да пробвам нещо различно...
 
От: Добра ли е тази конверсия?

Ако си избиваш инвестицията или си поне на нула може да се твърди, че конверсията е добра. Точния таргет винаги е по-добър. Аз лично предпочитам реклама във форуми и блогове в нишата. Последно с вложение от 20 лева за месец за банер във форум изкарах чисто 280 лева само от него. Просто трябва да търсиш правилната среда за продукта си.
 
От: Добра ли е тази конверсия?

Ако си избиваш инвестицията или си поне на нула може да се твърди, че конверсията е добра. Точния таргет винаги е по-добър. Аз лично предпочитам реклама във форуми и блогове в нишата. Последно с вложение от 20 лева за месец за банер във форум изкарах чисто 280 лева само от него. Просто трябва да търсиш правилната среда за продукта си.

Да,това е една много добра идея, мерси, този момент нещо ми беше убягнал. Иначе отгоре съм да, на 1000 лв завъртяни, реклама, продукти и тн. разходи ми остават 200 лв.чиста пеалба. Което смятам е прилично засега...
 
От: Добра ли е тази конверсия?

Щом имаш чиста печалба 200 лева значи си в правилна посока :) Просто оптимизирай тайтъла и текста на рекламата и ландинг пейджа за по-добра конверсия. При мен принципно най-добра конверсия има когато в самата реклама директно подканвам към покупка. Така се отсяват "зяпачите" и често се стига до продажба, но все пак има милиони комбинации, които могат да се анализират и вкарат в действие.
 
От: Добра ли е тази конверсия?

Щом имаш чиста печалба 200 лева значи си в правилна посока :) Просто оптимизирай тайтъла и текста на рекламата и ландинг пейджа за по-добра конверсия. При мен принципно най-добра конверсия има когато в самата реклама директно подканвам към покупка. Така се отсяват "зяпачите" и често се стига до продажба, но все пак има милиони комбинации, които могат да се анализират и вкарат в действие.

Да, това е ясно за рекламите, не сме от вчера все пак:) Отнема доста време обаче, докато се налучкат нещата. То затова е и темата, че не мога да преценя кое е добре, кое е много добре още.
 

Горе