Един голям или няколко по-малки магазина

smith

Member
Здравейте,
имам един онлайн магазин и основно предлагам тениски, но стигнах до момента, в който качените тениски са над 1000 (мъжки и дамски) и искам да кача приблизително още около 2000-3000 нови щампи.

Тук идва въпроса, дали да създам няколко онлайн магазина, който да бъдат на различни тематики и съответно щампите за тениски да бъдат по тематика или всичко да си качвам в един магазин и там да са разбити по категории и тагове?!

Няма ли да стане прекалено объркващо за клиента да рови сред стотици страници от щампи и десетки категории?

Всичко си произвеждаме сами!
 
Последно редактирано:
Здравей, имам голям опит към тези случая сега ще напиша някой неща ти си прецени.

Няколко магазина: Ако имаш няколко магазина поддръжката ще ти изяжда времето и парите за реклама, тука говорим за бюджети не един а няколко! Другото което е че всичко това си иска да работиш и поддържаш сериозно, това са минусите има и още.

Плюсовете са следните: различно и чисто таргетиране на пол и качество, може да избегнеш и много други неща като лоша репутация.....

Един Бранд, Марка или искаш да изграждаш или няколко?

Според мен един голям магазин, цялата реклама и работа ще е върху един проект и ще имаш чист фокус върху него.

Има още по темата, но от мен толкова. :)

Поздрави!
 
Последно редактирано:
Здравей, имам голям опит към тези случая сега ще напиша някой неща ти си прецени.

Няколко магазина: Ако имаш няколко магазина поддръжката ще ти изяжда времето и парите за реклама, тука говорим за бюджети не един а няколко! Другото което е че всичко това си иска да работиш и поддържаш сериозно, това са минусите има и още.

Плюсовете са следните: различно и чисто таргетиране на пол и качество, може да избегнеш и много други неща като лоша репутация.....

Един Бранд, Марка или искаш да изграждаш или няколко?

Според мен един голям магазин, цялата реклама и работа ще е върху един проект и ще имаш чист фокус върху него.

Има още по темата, но от мен толкова. :)

Поздрави!
Благодаря за отговора.
Тук идва другия въпрос, ако направя друг магазин, който да бъде конкурентен като цени. Примерно да предлага само детски тениски на по-ниски цени от тези, които се предлагат в основния магазин ( с различни щампи разбира се).
Виждам, че някой търговци на запад процедират по този начин, предлагат една стока, но с различни ценови гами в различни магазини.
 
Здравей, това е защото искат да отсеят качеството и да не трупат лош имидж на сайта, представете си следният случай.

Предлагате уникални тениски които имат уникални щампи които държат повече на пране или самият материал е по ефективен, искате обаче да продавате и по евтини неща. Нали не искате вашият сайт да се маркират като евтина стока, тука много зависи защото все пак това са тениски, ако са бижута принципа качество определено ще е отзначение за сайта и тогава ще разделите на няколко.

Другото което е че тука този метод на запад, е защото се гонят групи хора. Знаете много добре че има хора които биха дали за една тениска 20 лв, други биха дали 100 лв. Зависи какво таргетирате чрез рекламите и какви хора, знаете там играят пари и таргет. Ефекта е обаче да смените името или по-някакъв начин да избегнете намирането от клиента, който би дал 100 лв за тази тениска да не намери същата за 20 лв.


Поздрави.
 

Горе