Електронен магазин CEO/SEO

Mladtehnik

Active Member
Здравейте,

Интересува ме български сайт за електронна търговия, който е с над 1000 продукта поне и гугъл да го обича.
Т.е да е минал https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ този тест и да е в зелената зона.
Тъй като моят не е добре , а не намерих такъв който да е минал теста ...
 
Колега, то ако пуснеш в този тест сайта на алиекспрес, амазон, ибей и те не светят в зелено, но сцепват от продажби, а предлагат милиони продукти, не 1000. Тях гугъл ги обича по други причини. Собствениците им вероятно не ги притеснява този тест.
Почти недостижимо е дизайна ти да е съвременен, с богат слайдер с широкоформатни качествени снимки с размер 1920x500 и теста да не пищи за оптимизация.
Да си извадил 20-30 продукта в началната страница, да имаш JavaScript и подробен CSS и да искаш да покриеш теста.
В днешните магазини които ние ползваме използваме системи и надграждаме с теми както е и в твоят случай. Те сами по себе си би трябвало да са оптимизирани и тествани за коректна работа от техните създатели. Ако се съмняваш в разработчиците на Opencart или на разработчика на темата, че не са успели да я оптимизират и ще трябва всеки техен клиент да го прави сам, не ми се вярва да е така.
От теб като администратор се иска да качваш снимки на продуктите и те да бъдат оразмерени и компресирани до разумен минимум. От там нататък нещата си идват от самосебе си.
По скоро се грижи за реклама, уникалност на текст в описанията, линквай и чети за други трикове.
Не забравяй, че Google са измислили SEO за да печелят именно те, а не някакви "разбирачи" които да печелят на техен гръб.
Ако ще плащаш, ти прецени на кого за да има ефект.
 
Mobile 31 / 100Speed
90 / 100User Experience

Desktop 38 / 100
Аз не бих накачулил така индекс страницата. Тя е входа на магазина, а не три щанда накуп.
Един онлайн магазин не е сергия, та всичко да му се вижда на едно място.
Зелената зона не зависи от броя артикули в магазина, а от броя на страницата.
 

Горе