Ефикасна Маркетингова Стратегия: как да я създадем, настроим и разгърнем

web_i_reklama

Active Member
Много често като одитирам онлайн маркетинга на някоя фирма, намирам, че зад рекламите липсва каквато и да е стратегия!

Това е твърде жалко, защото така се губи фокусът на рекламата, пропилява се ценно време и се хвърлят пари на вятъра.

Да не говорим, че активите, например сайтове, лендинг страници, съдържание, видеа, социални акаунти – не работят заедно и аудиториите “не преливат” от единия актив в другия, нито пък има адекватни тракинг системи, с които да се проследява какво точно върши потребителят, как бива придобиван той, и въобще – какви са причините да извърши едно или друго действие.

През 2018 г. имахме случай, в който сайтът на клиент изпитваше сериозни технически проблеми, които за съжаление и до ден днешен не са решени поради забавяне на разработчиците на проекта, и това спъна цялата му рекламна стратегия! Ужасно, нали?

В този материал съм обобщил някои неща от практиката, които, ако приложите, ще бъдете по-ефикасни.

И така, както казва Паисий Хилендарски в “История Славянобългарска” – “Искаш ли, без усилие, да научиш онова, за което мнозина други много са се трудили? Искаш ли да придобиеш опита без трудно и опасно пътуване, докато седиш у дома си? Чети историята! “

Перифразирам, разбира се. Чети статията :))

Ефикасна Маркетингова Стратегия в конкретни стъпки, онлайн :)


Весело Посрещане на Новата 2019 г. :))
 

Горе