Защо продавам един продукт повече, а друг не

Federal

Active Member
А конкурента ми има 30% повече продажи от мен, за същият продукт.

Няколко причини:
1. конкурента ви предлага продукта месеци преди вас и е обхванал голяма група от клиенти
2. има изградена стратегия, която вие не знаете, по-често това е подвеждаща информация, работа с ключови клиенти или просто късмет
3. вие предлагате същият продукт с еднаква цена от конкурента, но не правите повече да изпъкнете пред него
4. вашият слоган обърква клиента и/или го насочва към друга таргет група на стоки от вашето портфолио
5. имате неуверено представяне и клиентите това го усещат у вас


Търговските ви умения не трябва да спират или да се ограничават само в това, къде да намеря най-евтината стока, че да я предложа на клиентите си?.
Голяма част от вашето време, трябва да го изразходвате в работа с клиенти. Да се включите в тяхното настроение и да им повярвате, че те ще купят при определени условия. Това най-често става с размяна на комуникация. Клиента почти винаги куппува, защото има причина да го прави:
неосъзнати нужди
любопитство
свободно време
познат е купил същият продукт
екпериментира
ядосан е на конкуренцията
притиснат е от крайни срокове
има амбиция да ви хареса за свой постоянен партньор
харесва вас и вашите предложения
усеща подкрепа и увереност у вас
усеща сигурност.


Това са една част от параметрите, които карат клиента да купува от вас. Отговори от реда на Те купуват от мен, защото аз съм най-добрия и съм Номер 1 е равносилно на алчност, слепота в общуването, надменност, перчене, които качества ви водят на ръба на успеха. Скоро или бърза грешка биха ви подтикнали към пропастта. А тогава вашият пряк конкурент, ще ви измести.


Вие често не познавате стоката си. Не правите ревюта, опити, не давате лично отношение и пример с нея.
Аз бих попитал, Вашият часовник Casio Buntwich, с колко дупки е на кожената верижка? Няма да сте в състояние да отговорите, което у мен би повдигнало усещане, че сте аматьор. Нали Вие продавате стока, не аз. Тогава, защо не знаете. Клиентите са любопитни и да разберат и най-малката подробност. Дори биха желали да узнаят, това което ще купят, вредно ли е за техният домашен любимец. И ако да, те биха ви отритнали и няма да купуват от вас, ако не можете да дадете адекватен отговор и те бъдат неволно подведени или вие ги объркате от вашите предположения. Когато не знаете наистина е по-добре да се замълчи.

Вашите клиенти чакат вие да им кажете. В кино няма да си купите пуканки, ако самия търговец не дойде до вас да ви ги предложи.
Копирате конкурента. Бъдете сигурни, че от това само вие ще загубите, защото конкурента ви, за да продава повече от вас е по-бърз, креативен и вече по-близо до клиента. Вие само бихте му помогнали той да продаде по-бързо стоката си.

Продавам по-малко, защото сега разбрах!?
Чудесно! Значи не ставате за тъговец. Продавате хаосно, разхвърляно и оставяте клиента да ви води. Току що сте разбрали, че имате пластмасов водоустойчив часовник, който може да го предложите за летните детски лагери, но вече е късно. Идва есен и децата се прибират от море. Защото продавате, това което клиентите сами купуват.

Като участници или менаджери на олнайн търговски магазини, сте длъжни често да си припомняте ентусиазма с който сте започнали, защото скоро време ще се наложи, да се самооткажете или да си търсите нова работа. Наемна работа!
 
От: Защо продавам един продукт повече, а друг не

Много добър материал браво!
Но най-важното което не си подчертал е, че първите позиции в гугъл са ключов фактор за повече продажби от конкурента.
 
От: Защо продавам един продукт повече, а друг не

Аз малко като търговец с опит не съм съгласен с някои неща и ги смятам за маловажни, но супер е станало, но има и какво да се допълни още.
 
От: Защо продавам един продукт повече, а друг не

Страхотни попадения браво, има още хиляди "брънки", които търговеца трябва да усъвършенства в опита си, за да продава, но това е едно добро начало за всеки, който тепърва се сблъсква с онлайн и офлайн продажбите като цяло ;)
 

Горе