За Изграждането на Бранда и Правилата за Неговата Визуализация (С Инфографика)

Blinky

Owner
Какво беше последното нещо, което споделихте в интернет? Има голяма вероятност това да е снимка или видео. И все пак споделеното съдържание произтича от някоя марка.

Компании бързо се научиха, че споделянето във "визуалните медии" са едни от най-ефективните начини техните истории да стигнат до широка маса от хора. В проучване на 10те най-популярни марки във Facebook, потребителите харесват снимките два пъти повече от текстови съобщения. И споделят видеоклипове 12 пъти повече от снимка и текст в съчетание.

Най-големите социални медии бързо направиха визуално съдържание приоритет номер едно, като проектираха или преправиха изцяло платформите си, за да се поддържат такова медийно присъствие. Pinterest доказа, че този тип визия създава ангажимент от потребителите,а YouTube от своя страна продължава да не отстъпва от идеята за графичния контент - видеа, бранд бордове и банери.

Брандове, вземате си бележка!

M Booth, партнирайки си с компанията за социални анализи - SimplyMeasure, направиха измерване на това явление, като предоставиха следната инфографика по-долу. M Booth наскоро пусна Framed, инструмент, който помага на марките да създаде визуално съдържание, за да ангажират своите общности в дигиталния свят.

visual-storytelling-mbooth.jpg

Източник: mashable.com

П.П: Всякакви коментари са добре дошли. :)
 
От: За Изграждането на Бранда и Правилата за Неговата Визуализация (С Инфографика)

До кога мислите, че ще се задържи стрийма да се споделят снимки в социалките?
 
Re: От: За Изграждането на Бранда и Правилата за Неговата Визуализация (С Инфографика

До кога мислите, че ще се задържи стрийма да се споделят снимки в социалките?
Според мен ще има още бъдеще. Все по-често го наблюдавам и при моите приятели - реагират доста по-добре на графични елементи, отколкото на текстови. Но си е така де - има светове, образи. И като стана дума, един приятел си направи едно приложение и му казах, че само с текст трудно ще успееш да ангажираш. Вкарвайки и графични елементи / картинки / графики и подобни, ще имаш идея по-голям успех. И какво направо той - даде опция на потребителите му да избират измежду текстови режим и графичен. Никой не е фен на DOS, нали? :)
 
От: За Изграждането на Бранда и Правилата за Неговата Визуализация (С Инфографика)

Според мен видеото е един от най-мощните инструменти. Но не обикновенно видео, ами таково, което привлича вниманието и кара потребителите да споделят.

Все пак има реклама и реклама. Погледнете това например, просто те кара да го споделиш с приятел и да се радвате 2-мата...
 
Да, и според мен видета ще имат голямо бъдеще, защото се един не лош маркетинг инструмент, който е и един от най-споделяните. И определено, за да ги има момента на силното (или някакво) споделяне, видеото трябва да е креативно, интересно, уникално и завладяващо. Успешното видео носи след себе си вирусен ефект и не след дълго става и добро средство за брандинг.

Рядко съм споделял видеа, които са били безлични и нищо особено. ;)
 
От: За Изграждането на Бранда и Правилата за Неговата Визуализация (С Инфографика)

Наскоро един от блоговете беше писал за тази инфографика.
Видеата имат бъдеще,но в Българското социално пространство в настоящето няма успешен пример.
ДЗП се опитват да направят нещо, но с много реклама и не съм сигурно доколко е успешно.

В момента най-силният инструмент са изображенията.
 
От: За Изграждането на Бранда и Правилата за Неговата Визуализация (С Инфографика)

Като стана дума за вирусни видеа... И супер креативност. И супер изпълнение...

Ето го един от моите лични фаворити.

[video=youtube;1KduwP0wv2w]http://www.youtube.com/watch?v=1KduwP0wv2w[/video]
 
От: За Изграждането на Бранда и Правилата за Неговата Визуализация (С Инфографика)

И една инфографика, която е с малко общо инфо и не знам как ще излезе, но вероятно ще е полезна за някого.
5188364T.jpg
 

Прикачени файлове

  • internet-a-decade-later-600x9352.jpg
    internet-a-decade-later-600x9352.jpg
    11.7 KB · Преглеждания: 2
От: За Изграждането на Бранда и Правилата за Неговата Визуализация (С Инфографика)

Ето ви един супер креативен видео клип http://www.youtube.com/user/tippexperience

Можете да напишете каквото си поискате и наистина прави това, което напишете. Ето такива трябва да са рекламите за да имате успешен бранд.
 

Горе