За AdWords и как цена за клик без конкуренция...

bkltd

New Member
Ползвал съм AdWords още през 2004 когато все още имаха глоби за неактивни думи и т.н.
Тази година отново опитах да ползвам системата за реклама на сайтове.
Създадох кампании и започнах подбор на ключови думи.
Логиката на оценяването на клик доколкото разбирам трябва да е следната - нямаш конкурентна реклама ниска цена (минимална), имаш конкурентна цена зависи от цената на конкурентите.
Минималната цена за клик е 5 цента.
Инструмента за подбор на думи е удобен и дава добри възможности.
Въведох няколко израза и оценката бе 15 цента, само след няколко минути изразите бяха спрени и искаха оценка 1 долар.
Въведох (тук ще трябва да съм конкретен и да покажа снимки)
софтуер за домашно счетоводство
google_bez_adwors.gif

конкурентни реклами липсват
в самия панел в ключови думи въпреки това
цената за клик е 1 долар (в списъка с ключови думи и изрази имам и 5 долара, а съм имал и 10 долара за клик)
google_bez_adwors_panel.gif

На първото ми запитване в гугл относно този проблем получих отговор цитирам /16.02.2007/:
Благодаря Ви, че се свързахте с нас отново.

В момента инженерите ни работя по проучване на проблема. Надяваме се, че в близките няколко дена той, ще бъде отстранен.

Благодарим Ви за търпението.

С уважение,
Дина
Google AdWords Екип
независимо от това вчера /22.05.2007/ проблема си остава същия
Пиша това за да попитам има ли друг с подобен проблем?
Смятате ли, че цени за клик от долар, 5 или 10 са нормални и то когато не са получени в конкурентна среда а просто са сложени, като минимални?

Наскоро четох статия, че има думи с цена за клик 67 долара, но те се плащат от застрахователни компании.
 
Батка ти би ли дал 10$ на клик трябва да продаваш самолети или кораби за да си на далавера, виж 0,30 това е добра цена за клик CTR е много важно гледай да го направиш над 1 и тогава цената на клика ще ти падне :)
 
имам усещането, че е от ПР за този сайт е 5
въпроса е такъв и се вижда на картинките
без нито една конкурентна реклама минимална цена 1 долар
 
номера е в ада ти съдържа ключовата дума тогава цената и ще е по ниска, иначе пейдж ранка няма значение в този случай, това е PPC все пак.
 
И аз имах този проблем когато започнах с Adwords. А то беше много скоро :) Та мисълта ми беше че сега всички са ми на 0.05 или 0.10 мин.

Как го постигнах това? Пробвай се да включиш keyword-a в ад текста, в заглавието и т.н Трябва да присъства на ландиг страницата. Хубаво е да е първата дума която вижда бота. Ако например не ти се връзва ада да набътваш ключовите думи, тогава може да си направиш нормален ад и този който ти е с ключовите думи. Тогава този който не се клика постепенно изостава но мин бида си седи същия. :) Успехи!
 
arsenal каза:
номера е в ада ти съдържа ключовата дума тогава цената и ще е по ниска, иначе пейдж ранка няма значение в този случай, това е PPC все пак.
Пичага, първо Yahoo!, а вече и Google вкараха нов фактор при ранкирането на PPC рекламите. Вече не само бида играе роля, а и quality-то на сайта, което е тясно свързано с неговия PR.
 
Жоре според мен това което казваш не много вярно защото за топ таргетед ключова дума с бид на 0.20$ тоест средно 0.16$ излиза на средна позициа 3,6 и води към сайт с пейдж ранк 0, затова аз си правя извода от собствен опит :), иначе като правило може и да го има ама явно за мен неважи :)
 
Това което казва арсенал е точно така :)

куалити на лендинг пеиджа ДА пеидж ранк ами НЕ точно

ето и доводите като ще започнем с основните неща:

Гугъл ранква страници не сайтове => ако правя експеримент с нов ледниг пеидж то той ще има пеидж ранк 0 => Че евтино отключенинте ключови на старият педиж ще са заключени на новият освен ако не вдигна бидовете да ама НЕ а експериментите с лендинг пеиджовете се правят не само за да се намалят разходите за реклама ами за да вдигне конверсията тоест да се докарат повече продажби със същото количество кликове ( препоръчвам на всеки които се занимава с PPC да прави такива експерименти няма съвършен лендинг пеидж и това че сте отключили ключови думи на нисък бид не означава че този пеидж ви прави достатъчно ефективни продажби цаката е в непрекъснатото тестване)

А да добавя и за случая на Витохол :) защото тои ни е от приятелчетата и си помагаме взаимно за някои неща в бизнеса и маркетинга ( разбира доста от сео но от скоро реши да подхване и PPC)

Неговият сайт е на чито нов домеин без пеидж ранk, без линкове (почти съм сигурен че ако го събмитне Г ще отиде в пясъчника - дори и да стане така аз съм сигурен че тои ще си го извади от там но се отклоних от темата )

В самото начало преди около месец и малко повечето от ключови думи в неговата ниша му бяха заклщючени и му искаха минимален бид $0.80, с малко оптимизация за PPC тои имаше добрината да сподели на колко ги е отключил в момента.

Ако се чудите как го е направил цаката е в четенето, без да чете ще ви е трудно :)

П.С. Които иска може да не ни варва и да чака следващия или по следващия ПР ъпдеит (1-4 месеца) за да му се отключат киурдите на тънкана, вместо да си човърка лендинг пеиджовете нон стоп докато получи желният резултата ;) Всеки е свободен да вярва в каквото си иска :)

П.П.С. Вито бате бих се радвал ако споделиш колко време ти отне да ги отключиш :)

ПППС Както спомена арсенал не само от лендин пеиджа зависи ами и от цтр така че правете експерименти и с текстовете на самите реклами малка промяна в текста може да вдигне цтр значително
 

Горе