Звъняли ли са ви някога от Adwords ?

tdes

New Member
Здравейте,

днес получих обаждане от номер в чужбина с предложение за съдействие за конфигурация и завършване на профила ми в Adwords ( бях стигнал до данни за таксуване преди няколко дни ) и помощ за стартиране на първата ми кампания. След разговора получих заявка за достъп до профила ми от клиентски мениджър и e-мейл от [email protected].
Въпроса ми е дали да приема и съответно дали ще имам реална полза от това ? Някой има ли подобен опит. Отворих нова тема, понеже не намерих подобна.
 
От: Звъняли ли са ви някога от Adwords ?

Да - все пак това са хората които поддържат самата услуга и тя им носи около 90% от приходите.

Затова са заинтересувани да помогнат. Приеми - няма какво да сбъркаш.
 
От: Звъняли ли са ви някога от Adwords ?

Всичко хубаво ама да ти искат достъп до профила ... тук нещо не ми се връзва....
 
От: Звъняли ли са ви някога от Adwords ?

На мен са ми звъняли. Бяха ми заключили акаунта от съображения за сигурност и се обадиха лично да ме уведомят. Имало неоторизиран опит за влизане в акаунта ми. Момчето, което ми се обади беше българин и каза, че е от гугъл Ирландия. След няколко дена пак ми звънна, че е добре вече акаунта да си сменя паролата и всички кампании на ново да си ги правя.
 
От: Звъняли ли са ви някога от Adwords ?

Не давайте достъп до акаунта си!

Вчера в един adwords акаунт, който управлявам беше изтрита кампанията, която доста успешно вървеше, накратко историята е следната:

Преди месец предложих на мой клиент да направим една стартова рекламна кампания с малък бюджет от 35 лева тъй като услугата, която рекламираме е доста специфична "професионален домоуправител" и изключително за Стара загора. Заложих дневен бюджет от 2 лева с опцията на автоматичен режим с макс. 0.25 ст. на клик. Постигна се доста добра конверсия с реални резултати, като за един месец бяха изразходвани едва 14 лева от бюджета.

Една дама с някакво испанско име Мария Мудрея, няколко пъти изпраща имейли за разрешаване достъп до акаунта и аз обясних на клиента ми, че не е нужно това. Оказа се че неговия колега от някакъв интерес е разрешил достъпа без да ме уведомят. Освен, че е изтрила кампанията по незнайна за мен причина, явно сама си е махнала и имейла от потребителите с достъп. По-лошото е че не може да се възстанови изтрита кампания, така че всичко на ново го правих. Вижте снимките по-долу:

removed.png


adwords-history.png
 

Прикачени файлове

  • removed.jpg
    removed.jpg
    21.9 KB · Преглеждания: 7
  • adwords-history.jpg
    adwords-history.jpg
    13.1 KB · Преглеждания: 6
От: Звъняли ли са ви някога от Adwords ?

Ами и на мен това ми стана чудно, защо ще искат достъп до акаунта и кой нормален човек би дал подобен.
 
От: Звъняли ли са ви някога от Adwords ?

Ами и на мен това ми стана чудно, защо ще искат достъп до акаунта и кой нормален човек би дал подобен.

Нямам си на идея, но ще се обадя в централата им и не в ирландия, а в щатите за да ги попитам техните съпорт менажери така ли помагат на клиентите си. Ако знаех, че има достъп поне щях да го огранича на най-ниско ниво само да гледа и ако иска да дава съвети да го направи с имейл или по телефона.
 
От: Звъняли ли са ви някога от Adwords ?

Във всичките разрешения, които даваме на google се включва и това техни служители да имат достъп до акаунтите ни и това е по default. Може да прочетеш, аз тези дни го мернах в някой от услугите им (може и да е било analytics). Според мен не е нужно да даваш специални такива разрешения. Освен това как така те ще знаят кое е най-добре за теб?
Макар че google.com емайл изглежда trusted.
 
От: Звъняли ли са ви някога от Adwords ?

Виж сега, ти не си даваш достъп до акаунта, а при разговор със служител той те пита кой е номера на акаунта ти, а не ти иска юзер и парола. Той гледа профила ти и те напътства и те учи как да стане това което желаеш. Дава ти съвети и ти помага за абсолютно всичко. Аз правех дълги списъци с въпроси и така оправях всичко с негова помощ.

В продължение на месеци съм поддържал връзка с Николай от Google Adwords, звънят от американски номер, но мисля, че се намира в България, просто минава през централата на която се записва всеки разговор. Всеки един разговор протичаше в продължение на около 1 час и повече и след всеки един разговор се разбирахме за друг ден в точен час. Звънеше ми на минутата, без никакво закъснение.
 
От: Звъняли ли са ви някога от Adwords ?

Дай им възможност да гледат - помощта им няма да ти навреди.

Изключително съм доволен от съпорта на Гугъл. Дал съм им разрешение да гледат кампаниите. Всъщност са се обаждали 2 пъти да ни хвалят и да питат дали имаме нужда от помощ, защото нямало какво да съветват.

Имах един път проблем с плащания и ги търсих - тогава пак звъняха, не можех да говоря и се разбрахме за ден и час кога да се обадят и бяха точни на секундата.

Младежите, с които говоря, са българи и са в Ирландия.
 
От: Звъняли ли са ви някога от Adwords ?

Няма нужда да им даваш достъп-те си гледат кампанията при тях.Много са отзивчиви и помагат ако има някакъв проблем с кампанията.Мисля че право на персонален мениджър имащ когато кампанията изразходва повече от 4лв на ден.Ти можеш да звъниш и те могат да ти звъннат.Ако на някой не му се появява номера на който може да се звъни(българин е отсреща) мога да му го дам на лично съобщение.Аз имах проблем и то по-специфичен и се разреши буквално за минути.
 

Горе