Изплащане на ППП в брой

Това бонче как ще го получи клиента, след като е предназначено за него, ти фактически не им даваш касовите бележки, което си е доста тежко нарушение. Табелите в магазините и телефоните на НАП, за какво мислиш са сложени!? Ще си докараш проверка от някой злобар, или, недайси боже, да ти направят някаква контролна поръчка... Бончето трябва да е в пратка, защото клиента трябва да го получи. Отделно, при покупки от разстояние, продажбата не е в момента на заплащането, а в момента на заявлението от клиента.
Ясно..
А тъй като касовия апарат е в стационарния ни обект в един град,а аз ще изпращам стоката от друг град какъв е варианта да прилагам касовия бон? Има ли такъв вариант?
 

biaaro

Well-Known Member
Не се сещам как ще стане...

Ясно..
А тъй като касовия апарат е в стационарния ни обект в един град,а аз ще изпращам стоката от друг град какъв е варианта да прилагам касовия бон? Има ли такъв вариант?
 

StarWars

Member
Ясно..
А тъй като касовия апарат е в стационарния ни обект в един град,а аз ще изпращам стоката от друг град какъв е варианта да прилагам касовия бон? Има ли такъв вариант?
Питай счетоводител, дали може да регистрираш втори касов апарат на същата фирма но апарата да е рег. без стационарен обект и го ползваш само за пращане онлайн, или ако си направиш споразумение за ППП с куриер, дали получените суми по ППП може да ги прибавиш в годишния отчет към физическите продажби???, някой счетоводител ако е наясно с такъв вариант да се включи в темата.
 
За радост получих информация от Еконт, че отново могат да се сключват споразумения с ППП :)
Не ми са ясни обаче няколко неща:
1. Имаме регистрирана фирма, която има стационарен обект през който се извършват продажби и искаме да разширим дейността си като продаваме и онлайн през фирма Еконт чрез ППП(тоест няма да издаваме бончета за онлайн продажбите, а НАП ще правят отчети през банковата ни сметка). В този случай трябва ли да се подава някаква декларация към НАП или не ? Има ли нещо особено при положение, че продаваме и физически и че там работим с касови бележки, а онлайн работим с ППП ?
2. Нямаме електронен магазин, ще използваме различни платформи за продажби, трябва ли да ги регистрирам в НАП ?
3. Трябва ли някакви други заявления да подаваме към НАП ?
4. Не използваме софтуер за продажби следователно не трябва да използвам СУПТО ?
БЛагодаря предварително за отговорите.
 

vassy

Active Member
Уведомително писмо

Уважаеми, клиенти,

пишем Ви във връзка с ползваната от Вас услуга – Наложен платеж за изплащане с пощенски
паричен превод.

Във Вашия профил в e-Еcont, в меню „Потвърдени споразумения“, са налични
споразуменията Ви с Еконт за начините, по които сте пожелали да използвате услугата
Наложен платеж.

Когато избирате да Ви изплатим по банков път събраната в брой сума от получателя, се
генерира пълномощно в нашата система. Направихме го достъпно за сваляне и
разпечатване от Вас, в случай че Ви е необходимо пред институции. До номера на
пълномощното ще видите икона за pdf файл, от където да го отворите. Датата на
пълномощното е датата, на която сте попълнили споразумение с нас или сте го използвали
за пръв път по пратка.

Пълномощното ни задължава да съберем сумата в брой и издадем платежен документ на
Вашите клиенти, както и да я преведем в посочената Ваша банкова сметка. За изплащане на
Наложен платеж като пощенски паричен превод в брой, не се генерира пълномощно. Този
начин на изплащане е стандартен за услугата и уреден в Общите условия на Еконт.

Ако няма въведен номер на споразумението по конкретна пратка, ще изплатим наложения
платеж в брой, на адреса или в офиса, от където е изпратена пратката. За всяка друга
възможност – вписвайте номера на съответното споразумение в товарителницата.

Винаги се грижим за удобството Ви и се вслушваме във Вашите нужди.

С уважение,
Еконт
 

Горе