Има ли вариант да съдя Vivacom?

Хващай някой адвокат на процент, който ще има далавера да ги одрънка яко. Казваш, че са ти прецакали онлайн бизнеса, пропуснати ползи, нанесени емоционални щети и там за каквото се сетиш ;)
 
f63218722ea24041450cfc538dd1e25c.png


Вярно не се занимавали с подобни.
 
Вярно не се занимавали с подобни.

Айде навий го този screenshot на фуния и го прати на cross да си го бодне там където са му ръцете и мозъка.
 
Аз не намирам смисъл да се занимава с разни комисии. Да поставим фактите на масата - Vivacom са компания, която искат да правят печалби, кешче, мъни мъни. Комисиите какво са, благотворителни дружества?? Ами адвокати и т.н?? Никой няма да си мръдне пръста ако насреща го няма облика на Пенчо Славейков или по-добре Алеко Константинов. Отделно е и занимавка. Просто се отказва завинаги от Vivacom и това е, ще имат един клиент по-малко => една идея по-малко приходи. Все трябва да има други варианти за интернет в това село.
 
Хващай някой адвокат на процент, който ще има далавера да ги одрънка яко. Казваш, че са ти прецакали онлайн бизнеса, пропуснати ползи, нанесени емоционални щети и там за каквото се сетиш ;)
Пропуснати ползи трябва да докаже с обороти от минали години, емоционалните вреди да си ги избие от главата на първите две инстанции, а докато стигне до върховен орган ще са му свършили парите от кредита. Наистина ми е чудно всички, които го нахъсват да търси адвокат и т.н. някога водили ли са гражданско дело?
 
Аз също вчера пуснах една жалба до КЗП срещу Виваком. Няма да има голям ефект но все пак трябва да се борим до край за правата си...Особено срещу такива мошеници като Виваком.



Ситуацията е следната: ще постна случая тук дано да помогна на някой друг като мен да не се прекара.

На 04,03,2019 г. в магазин на Виваком в гр. Пловдив подписах договор за прехвърляне на една предплатена карта към тарифен план на Виваком. Продавач консултанта ми предложи тарифен план който ме устройва като цена и параметри. Този план бил промоционален специално за преминаване от предплатен план към тарифен план.

Служителят на Виваком принтира документите / договора и ми ги даде да ги подпиша, обясни ми подробно какви са промоционалните условия в този план, като какви минути имам, колко мегабайта на максимална скорост и след това на ниска скорост, какво имам за роуминг. Като до като обясняваше какво имам в плана ограждаше с химикал цифрите какво получавам. Като свърши аз го попитах това ли е всичко и има ли други условия на което той каза че това са всички условия. Подписах договора, заплатих предварителна такса и всичко беше ОК.



Но като се прибрах в къщи и до като вечерях започнах да чета договора ред по ред / договорът е от около 7 000 думи и цифри. И никой няма физическа възможност на касата да прочете такъв договор особено когато има зад теб над 10 човека на опашка /. След като зачетох договора видях в края на трета страница текст който казва че след изчерпване на МБ на максимална скорост автоматично се активират 3 пакета по 100М, като всеки пакет е по 1.00 лв. Като ми изтекат МБ на максимална скорост аз получавам СМС който ми напомня че ще ми активират пакет по пакет. За да спреш това автоматично активиране трябва веднага или след отчетната ми дата да изпратя СМС с който откажа пакетите, но това е до следващият месец. Тогава трябва пак да изпратя СМС, и така до краят на договора ми.



Обадих се на 123 и ги попитах какви са условията да прекратя договора който подписах при тях преди един час. Операторът ми отговори че не мога да прекратя вече договора или трябва да заплатя три пълни месечни такси без промо условията. Казаха ми тези три пакета са по желание / какво желание като те автоматично се активират и без мое желание /.

Попитах ги ако през нощта до като спя получа СМС за допълнителните пакети и не чуя телефона какво правя, или до като шофирам и не мога да изпратя СМС за да прекратя автоматичното активиране.

Питах защо продавач консултанта не ми обясни за тази уловка, защо и това условие не ми огради с химикал а пропусна, но ми отговориха че аз съм трябвал да прочета целият договор. Питах как се чете договор на касата с над 7 000 думи и не са ли те продавач консултантите тези който трябва да ми обяснят всичко.

Питах защо на първа страница с големи и удебелени букви в таблица са упоменати всички тарифи и цифри а тази уловка с пакетите е написана в краят на трета страница и е вмъкната в други текстове и така е написано че някой може да го приемат като бонус тези пакети.



Естествено смислен отговор не получих а само арогантно отношение и намекване че нищо не мога да направя.


Ако приемем че компания с над 2 милиона абоната 100 000 човека за един месец не успеят да изпратя СМС по една или друга причина сами си направете сметка каква сума изкарва Виваком от тази измама


Това е страницата:
002.jpg
 
Аз също вчера пуснах една жалба до КЗП срещу Виваком. Няма да има голям ефект но все пак трябва да се борим до край за правата си...Особено срещу такива мошеници като Виваком.



Ситуацията е следната: ще постна случая тук дано да помогна на някой друг като мен да не се прекара.

На 04,03,2019 г. в магазин на Виваком в гр. Пловдив подписах договор за прехвърляне на една предплатена карта към тарифен план на Виваком. Продавач консултанта ми предложи тарифен план който ме устройва като цена и параметри. Този план бил промоционален специално за преминаване от предплатен план към тарифен план.

Служителят на Виваком принтира документите / договора и ми ги даде да ги подпиша, обясни ми подробно какви са промоционалните условия в този план, като какви минути имам, колко мегабайта на максимална скорост и след това на ниска скорост, какво имам за роуминг. Като до като обясняваше какво имам в плана ограждаше с химикал цифрите какво получавам. Като свърши аз го попитах това ли е всичко и има ли други условия на което той каза че това са всички условия. Подписах договора, заплатих предварителна такса и всичко беше ОК.



Но като се прибрах в къщи и до като вечерях започнах да чета договора ред по ред / договорът е от около 7 000 думи и цифри. И никой няма физическа възможност на касата да прочете такъв договор особено когато има зад теб над 10 човека на опашка /. След като зачетох договора видях в края на трета страница текст който казва че след изчерпване на МБ на максимална скорост автоматично се активират 3 пакета по 100М, като всеки пакет е по 1.00 лв. Като ми изтекат МБ на максимална скорост аз получавам СМС който ми напомня че ще ми активират пакет по пакет. За да спреш това автоматично активиране трябва веднага или след отчетната ми дата да изпратя СМС с който откажа пакетите, но това е до следващият месец. Тогава трябва пак да изпратя СМС, и така до краят на договора ми.



Обадих се на 123 и ги попитах какви са условията да прекратя договора който подписах при тях преди един час. Операторът ми отговори че не мога да прекратя вече договора или трябва да заплатя три пълни месечни такси без промо условията. Казаха ми тези три пакета са по желание / какво желание като те автоматично се активират и без мое желание /.

Попитах ги ако през нощта до като спя получа СМС за допълнителните пакети и не чуя телефона какво правя, или до като шофирам и не мога да изпратя СМС за да прекратя автоматичното активиране.

Питах защо продавач консултанта не ми обясни за тази уловка, защо и това условие не ми огради с химикал а пропусна, но ми отговориха че аз съм трябвал да прочета целият договор. Питах как се чете договор на касата с над 7 000 думи и не са ли те продавач консултантите тези който трябва да ми обяснят всичко.

Питах защо на първа страница с големи и удебелени букви в таблица са упоменати всички тарифи и цифри а тази уловка с пакетите е написана в краят на трета страница и е вмъкната в други текстове и така е написано че някой може да го приемат като бонус тези пакети.



Естествено смислен отговор не получих а само арогантно отношение и намекване че нищо не мога да направя.


Ако приемем че компания с над 2 милиона абоната 100 000 човека за един месец не успеят да изпратя СМС по една или друга причина сами си направете сметка каква сума изкарва Виваком от тази измама


Това е страницата:
002.jpg

Така е направен договора че нищо не може да се направи... Всичките са едни и същи с тяхните номера
 
@wood а защо са ти виновни vivacom след като ти не си прочел договора? Стига с тази глупост, че Х листа не могат да се четат на гише.

Иначе може да пратиш SMS за отказване преди те да те информират, че са ти свършили MB, така че защо си тормозил съпорта с глупости за спане и шофиране?

Твоя пост е пример за това как човек не трябва да пренебрегва довогова и да вярва на думите на даден човек.
 
Толкоз ли нямате някой познат?
Аз имам чувство, че ще ми нашият хилядя неща при всяко ходене и затова само при познат.
 
AMitrev

ти колко пъти си чел целият договор при подписване за телевизия, телефон, интернет или някаква друга услуга. Въобще има ли някой тук който да чете един договор на място от над 7 000 думи.
Аз съм писал че сам съм си виновен защото не съм прочел договора и вината си е моя.

Проблемът е че продавач консултантите са там те да ти разяснят договора а не да си премълчават такива такси и уловки.
Проблемът е че тази уловка е написана чак в края на трета страница а не както другите тарифи на първа страница.
Проблемът е че всичко това е с умисъл.

Нека да пишат тук колко абонати на Виваком знаят за това условие.

А супорта е за това, да питаш и те да ти обяснят , до като седим и си мълчим и нищо не правим ще е така....ще има кой да ни клати.
 
AMitrev

ти колко пъти си чел целият договор при подписване за телевизия, телефон, интернет или някаква друга услуга. Въобще има ли някой тук който да чете един договор на място от над 7 000 думи.
Аз съм писал че сам съм си виновен защото не съм прочел договора и вината си е моя.

Проблемът е че продавач консултантите са там те да ти разяснят договора а не да си премълчават такива такси и уловки.
Проблемът е че тази уловка е написана чак в края на трета страница а не както другите тарифи на първа страница.
Проблемът е че всичко това е с умисъл.

Нека да пишат тук колко абонати на Виваком знаят за това условие.

А супорта е за това, да питаш и те да ти обяснят , до като седим и си мълчим и нищо не правим ще е така....ще има кой да ни клати.
Аз си чета договорите всеки път.

Преди няколко седмици преподписвах с Ментел, тия мангали гнусни са най-големите мошеници, след ББ и ЦЦ в тая държава.
И тъй като продавачката не ми обясни разни клаузи преди това, трябваше да ми печата договора още няколко пъти, докато се научи че трябва да казва всичко предварително.

пс:
Прочетох ти едно от горните мнения. Можеш да прекратиш договора, без неустойка в рамките на 14 дни след подписването.
 
Аз си чета договорите всеки път.

Преди няколко седмици преподписвах с Ментел, тия мангали гнусни са най-големите мошеници, след ББ и ЦЦ в тая държава.
И тъй като продавачката не ми обясни разни клаузи преди това, трябваше да ми печата договора още няколко пъти, докато се научи че трябва да казва всичко предварително.

пс:
Прочетох ти едно от горните мнения. Можеш да прекратиш договора, без неустойка в рамките на 14 дни след подписването.
Да. И аз съм много разочарован и ядосан на тези А1, само че поради липса на домашен интернет. 20 дена без интернет как ти звучи при положение, че една голяма част от приходите ми са от интернет. Разговарях с КЗП и познай- господине прочетете договора. Чета го и има една клауза- Потребителят е длъжен да внася таксата, независимо от качеството на предоставяната услуга. Тоест имаш нямаш плащаш и тва е. Зле съм с времето и нямам време да им напиша едни хубави статиики за тях. Не че ще им направя кой знае колко, но пак ако един човек се откаже пак ще съм постигнал нещо.
 
пс:
Прочетох ти едно от горните мнения. Можеш да прекратиш договора, без неустойка в рамките на 14 дни след подписването.

Това с 14 дена е при подписване онлайн или дистанционно. Когато си закупил такава услуга в магазина им не важат 14 дена.
Ако прекратя договора с тях заплащам три месечни такси на стандартни тарифи и условия...не мога да разбера защо имам договор с тях на промоционални условия а плащаш на стандартни условия.

Интересно ми е някой ден дали ще излезе наяве колко депутати или чиновници са на хранилка в телекомите та си затварят очите за такива безобразия.
 
Определено си търси правата.
Прегледай обстойно договора и мети най малките букви.
Неможе 3 месеца да имаш нет и някак си изведнъж да немогат да предоставят услугата.
100% има клауза за неустойка и неизпълнение на договора.
Успех
 
Това с 14 дена е при подписване онлайн или дистанционно. Когато си закупил такава услуга в магазина им не важат 14 дена.
Ако прекратя договора с тях заплащам три месечни такси на стандартни тарифи и условия...не мога да разбера защо имам договор с тях на промоционални условия а плащаш на стандартни условия.

Интересно ми е някой ден дали ще излезе наяве колко депутати или чиновници са на хранилка в телекомите та си затварят очите за такива безобразия.
Кое в случая е безобразие?
Че искаш да прекратиш договор без последствия за теб и всичко да е за сметка на другата страна?
 
Факт, всички мобилни оператори в България и в чужбина танцуват на същите схеми.
Топката е в полето на потребителите. Смяташ, четеш и взимаш решение. Не искам да защитавам никого, обаче до момента имам само ползи от ползването на Виваком.
ТВ, интернет, мобилни услуги.. За 5-6 години ми се е налагало да викам техници 2 пъти за ТВ-то. Пращат ми фактурките на мейл, всичко е точно.
Обаче имам авер във Виваком дето ме светка на нещата. Мисля, че това ме е спасявало от прецакване.
 
Кое в случая е безобразие?
Че искаш да прекратиш договор без последствия за теб и всичко да е за сметка на другата страна?
Е според теб няма ли право да поиска обезщетение без никакви последствия за клиента? Най малкото трябва да му опростят месеците в които е нямал нет.
 
Е според теб няма ли право да поиска обезщетение без никакви последствия за клиента? Най малкото трябва да му опростят месеците в които е нямал нет.
Друга тема май си чел или аз нете разбирам.
Аз цитирам случая Бай Ганя vs Виваком
 

Горе