Имейлът ми не е асоцииран с нито един Paypal акаунт?

DonMakaveli

Well-Known Member
Здравейте,
редовно използвам Paypal акаунта си и днес при опит да се логна в него с имейла ми, дава информация, че не е асоцииран с нито един Paypal акаунт.

Проблемът е че системата не разпознава моя имейл и все едно никога не съм имал регистрация. От друга страна, за да пиша на съпорта трябва да се логна. Е, аз ако можех да се логна, нямаше да ми трябва техния умрял съпорт.

тук виждам доста репорти. Някой имал ли е подобен проблем?
 

John Galt

Well-Known Member
Не бях влизал в моя Paypal от месеци. Сега пробвах да се логна - стана без проблем.
Провери ли забравена парола? Пробвай да им звъннеш на support-а, може да сработи по-добре.

Да не са ти хакнали акаунта случайно и да са изтрили твоя имейл?
 

DonMakaveli

Well-Known Member
Не бях влизал в моя Paypal от месеци. Сега пробвах да се логна - стана без проблем.
Провери ли забравена парола? Пробвай да им звъннеш на support-а, може да сработи по-добре.

Да не са ти хакнали акаунта случайно и да са изтрили твоя имейл?
На забравена парола като дам, ми дава, че въобще няма регистриран такъв акаунт. Ако са ми хакнали акаунта би трябвало да получа имейл известие, че този имейл е премахнат от акаунта. Нямам никакви известия от тях. За последно съм добавял имейл на разработчик в акаунта, но той няма администативни права.
 

Anani

Member
Всички знаете,че първата асоциация на PayPal e email address.Просто не е възможно. Още повече, че се ползва постоянно-да не би да е друг емейл?Другият вариант е да си пробвал няколко пъти поред и да е светнала червена лампичка:D.Пробваи пак след определено време.Аз съм имал безброй проблеми с PayPal,ама без да имам емейл адрес-не става работата:D:D:D.Дано да се оправиш:)
 

NovaPS

Well-Known Member
Здравейте,
редовно използвам Paypal акаунта си и днес при опит да се логна в него с имейла ми, дава информация, че не е асоцииран с нито един Paypal акаунт.

Проблемът е че системата не разпознава моя имейл и все едно никога не съм имал регистрация. От друга страна, за да пиша на съпорта трябва да се логна. Е, аз ако можех да се логна, нямаше да ми трябва техния умрял съпорт.

Може да пробваш да им пишеш тук:
Цъкни върху
I can't log in or I don't have an account

Въпросът ти не е свързан с Privacy, ма евентуално ще стигне до тях. Може да им пишеш да те прехвърлят кък "когото трябва" :D

Друг вариант е фейса:

Провери си мейла, за стари писма от PayPal, да си сигурен, че е правилния.
 

DonMakaveli

Well-Known Member
От години използвах имейла с който е регистриран акаунта. Преди няколко седмици добавих втори имейл, и явно съм изтрил главния имейл. Грешката е в моя телевизор. Просто явно съм бил изморен :)
 

Горе