Искам да споделя моята бъдеща инвестиция

От: Искам да споделя моята бъдеща инвестиция

Може и да има хляб в това, те БМВ маниаците са леко чалнати в главата, като нищо некой ще извади пари за това.....:)
Сега сериозно, кожен салон, качествен - 3к минимум с труда.
Боя - 1000ка
За джанти и гуми няма да ти разправям....
По-скоро помисли обратния модел
намери някой, на който му се иска това, да си купи колата, ти му я прави,
като направиш две - три - ще почнат да идват хора при теб ......
Даже може да им съдействаш да си купуват колите, които ще се правят, ако си добър в това, можеш да разбереш една кола дали има нужда от много пари или от малко
 
Re: От: Re: От: Искам да споделя моята бъдеща инвестиция

Дори и да си колекционер ще търсиш е36 с възможно най-малко интервенции в напълно оригинален вид на малко КМ, а не саден кърпен милионник.

Колкото до ретро колите, те стават ретро над 30 години и за да има интерес трябва да са произведени малко бройки от тях - например е31 850i...

Е, то идеята на колекционерските коли е да се реставрират с оригиналните си част и елементи. Никой себеуважаващ се любител на марката няма да вземе някоя кошница, на която само емблемата и е БМВ. :)

Специално за ретро колите, може и спокойно да се води една добре запазена Чайка, дори и някой друг Москвич. Да, ще е по ценно, ако е лимитирана серия, но вече зависи. За БМВ, не съм голям познавач на марката, но това примерно си го бива много:

Retro-BMW-E9.jpg
 
От: Искам да споделя моята бъдеща инвестиция

Почти цял живот се занимавам с покупко-продажба на автомобили. Хората (и особено ценителите, които разбират) предпочитат непипана, сток кола, па макар и с някакви забележки. А ти си се насочил точно към групата на разбирачите, щото обикновения клиент няма да различи М-ка от обикновенна 3-ка.
Тепърва да тръгнеш по Австрия или Германия да търсиш нещо специално, ще си е ходене по мъките. А за Италия ти препоръчвам да не мислиш въобще - там колите втора ръка са гробове и най-много да се вкараш в някво приключение, което да ти изяде бюджета.
Имай в предвид, че 99% от колите, които могат да барнат търговци в Австрия/Германия са в т. нар. "раково отделение", защото колите на първа редица в сервизите с Пикел(Технически Преглед) са двойно по-скъпи от еквивалента им в България. Както се шегуваме: правим кампания "Да изчистим Австрия/Германия за един ден". Зачи тая кола, която ще вземеш може да е стояла 3-4 година на плаца без да е палена - пораждясала 100 на 100. Като я подкараш тая кола е възможно да ти езлезе някакъв проблем и да почнеш ремонтите. За това е хубаво да си обезпечен с някакъв ресурс - аз примерно се стремя да влагам не повече 1/3 от бюджета.
Надявам се да съм обяснил правилно. Ако има нещо - питай!
 
От: Искам да споделя моята бъдеща инвестиция

Ето ти кола за проект от БГ http://www.cars.bg/c903479 и ако ти се занимава може да стане нещо такова на което да му търсиш цена http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Capri-1971-2000-GT-Right-Hand-drive-Mint-condition-Exceptional-rare-car-/171520259110?pt=Automobiles_UK&hash=item27ef677426

Пак ти казвам помисли кое е по джоба ти и в същото време дали ще има търсене....
 
От: Искам да споделя моята бъдеща инвестиция

Ето ти кола за проект от БГ http://www.cars.bg/c903479 и ако ти се занимава може да стане нещо такова на което да му търсиш цена http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Capri-1971-2000-GT-Right-Hand-drive-Mint-condition-Exceptional-rare-car-/171520259110?pt=Automobiles_UK&hash=item27ef677426

Пак ти казвам помисли кое е по джоба ти и в същото време дали ще има търсене....

Едното е 1.6 гл другото е 2000ГТ, успех да стигне тая цена, все едно да сварняваш М5 със 520i :)
 
От: Искам да споделя моята бъдеща инвестиция


Благодаря на всички, който отделиха време за моята тема .

Ориентирал съм се към марки като бмв и vw, защото мисля, че са най-вървежни на пазара за употребявани автомобили. Относно проекта с бмв е36 съм го изложил само като идея. В някой случай е най-добре автомобила да е в оригинален вид безспорно като сме ходили да гледаме коли за евентуална покупка това винаги е първия критерии да са максимално близки до заводския си вид, но мисля че има и друга крайност примерно бмв е30 с м52б28,м52б25,м54б25, м54б30 смятам че това е много по-добра конфигурация за е30 от каквато и да е излязла от завода или голф2 с 1.8т 20в BAM (225кс) .Другото като гледам в България има избор на автомобили и малко се обезсмисля разходка до западна Европа, защото на дали ще спестя пари.
 
От: Искам да споделя моята бъдеща инвестиция

Почти цял живот се занимавам с покупко-продажба на автомобили. Хората (и особено ценителите, които разбират) предпочитат непипана, сток кола, па макар и с някакви забележки. А ти си се насочил точно към групата на разбирачите, щото обикновения клиент няма да различи М-ка от обикновенна 3-ка.
Тепърва да тръгнеш по Австрия или Германия да търсиш нещо специално, ще си е ходене по мъките. А за Италия ти препоръчвам да не мислиш въобще - там колите втора ръка са гробове и най-много да се вкараш в някво приключение, което да ти изяде бюджета.
Имай в предвид, че 99% от колите, които могат да барнат търговци в Австрия/Германия са в т. нар. "раково отделение", защото колите на първа редица в сервизите с Пикел(Технически Преглед) са двойно по-скъпи от еквивалента им в България. Както се шегуваме: правим кампания "Да изчистим Австрия/Германия за един ден". Зачи тая кола, която ще вземеш може да е стояла 3-4 година на плаца без да е палена - пораждясала 100 на 100. Като я подкараш тая кола е възможно да ти езлезе някакъв проблем и да почнеш ремонтите. За това е хубаво да си обезпечен с някакъв ресурс - аз примерно се стремя да влагам не повече 1/3 от бюджета.
Надявам се да съм обяснил правилно. Ако има нещо - питай!


Понеже няколко човека бяха писали че са се занимавали с автомобили има ли някой който е вкарвал автомобил от Англия категория- D или X. Искам да вкарам кола от там, ама аджеба тъмна индия ми е как да стане номера с купуването и докарването.Търсих човек мислех ако падне нещо от motorhog.co.uk в съответните категории на далавера да го взема и да платя 1500лв на bglondon да ми го докарат. Но никога не съм купувал кола по този начин, та ако има някой по вещ ще съм му доста благодарен за информация :)
 
От: Искам да споделя моята бъдеща инвестиция

Идваш в Англия, купуваш си колата - имай в предвид, че колата не може да стои на улицата (не може и да се кара ) без Road tax ( винетка ) и застраховка, нужно е също така колата да има валиден МОТ ( технически преглед ) - скъпи са да знаеш - трябва да е качиш на платформа веднага и така да е изкараш, а другия варянт е да си платиш и за двете - парите от Road tax може да си ги клеймнеш обратно веднага след като колата напусне Англия, ще изчислят колко време си имал винетка и ще ти върнат разликата - трябва да го платиш онлайн , но с УК банкова карта мисля, че само е възможно ( това трябва допълнително да го провериш ).

Застраховки правят временни за по 1,2,3,4,5 .... дена, но са скъпи - просто ти е нужна докато колата стигне до БГ

При покупката във формуляра В5 ( нещо като нашия голям талон ) има раздел експорт - попълваш там и го пращаш към DVLA ( нещо като нашия КАТ ) за да си отпишат те колата и да не се води налична в Англия

Задължително си направи договор с купувача за твое добро и улеснени при регистрацията в БГ - договор може и на лист от тетрадка с номер на рама, рег номер на колата, име на продавача, име на купувача, дата и подпис от двете страни - свободен текст, но този договор ти помага много.

За транспорт до БГ си приготви 600 - 650 паунда на БГ фирма

П.С. При тоя висок паунд не знам къде ще ти е кирията обаче

https://www.gov.uk/get-vehicle-information-from-dvla ето и допълнителна информация
 
От: Искам да споделя моята бъдеща инвестиция

Споделете какво мислите знам, че повече от автотърговци няма в бг и пазара меко казано тежи от употребявани автомобили, но този бизнес успява на запад защо не и тука ?

Запад не е България. На запад има милиони ценители - аз също съм ценител, но не в твоята област и като ми доставят стара книга за животни - става така:

- Колко пари този път ще ме одереш - Гошо се хили....
- Ами 50 лв... аз:
- Стига феее имам оборот при тебе над 300 лв тази книга струва 5 лв или 10 просто трудно се намира.... но все пак ти благодаря, че ми я намери.

Ако продаваш на ценители - ще печелиш много.
Ако си направиш име - през интернет и от ценител на ценител - ще станеш богат в рамките на 2-3 г...
Ако си имаш и място офлайн да те намират и го направиш като "офиса" на Гошо - а той е една стая пълна с книги в един склад :) абе кефи ме неговото място - мирише на стари книги...

Та ако това успееш да го създадеш като стратегия и намериш коли от яко закъсали хора.... директно от хора. Плащаш на място - щото са закъсали. Може и да прескочиш прекупвачите и автоборсите и сайтовете за автомобили.

Харесваш колата - отивате при първият нотариус да подкрепи сделката Ви и воала - печелиш от 1000 до 5000 лв според това до какъв ценител се докоснеш...

Правиш си сайт и правиш представяне на всяка кола. Търсиш обратна връзка от всеки клиент - осигуряваш им и сервиз и поддръжка при нужда.... и не е нужно от теб да идва - може да се договориш със сериозен сервиз.

За твоят град осигуряваш взимане на колата от адреса и връщането и до адреса - ако ще ходи до сервиз. Правиш го срещу 20 лв или 50 лв на ситуация. За клиенти по договор - отстъпки в месеци.

Доходоносен бизнес си е - но си иска структура на развитие.
 

Горе