И когато клиентите подивяха!

От: И когато клиентите подивяха!

Първата дума дето ми дойде като ти прочетох поста беше ПСИХОПАТ :) В добрия смисъл :)
 
От: И когато клиентите подивяха!

И какво не и харесахте на статията? На мен ми хареса, още повече, че всичко си е така, както е написано. Освен това се чете леко, не е някакъв сухарски текст. А що се отнася до секса - той тук идва точно на мястото си - все пак статията е за това, как продавачът в последно време е все по-често пре.бан. А договорите в Бг са равни на кръгла нула - не се спазват нито срокове, нито условия, нито нищо. Ако искаш - иди да си търсиш правата в съда - ще си ги намериш или на куково лято или след три години досадни дела и документи + сума ти пари, надвишаващи в пъти загубите от проблемния договор.
 
От: И когато клиентите подивяха!

Рак едва ли е необходимо в случая да се обосновавам защото си мисля, че тази статия е загуба на време за всеки който си мисли че е поне малко над средното интелектуално ниво, но нейсе.
Първо в статията няма нищо ново и интересно дадени са три примера изтъркани до вгаждане.
Второ да не говорим че те не са и особено уместни спрямо заглавието, защото под клиент по скоро би трябвало да се разбира човек или фирма дошла на "крак" в твоя офис или сайт, а не мастодонти извиващи ръцете на доставчиците в случая те не са ти клиенти а ти си им пациент и статията по скоро трябваше да се казва - Пациента никога няма право
И като за финал не видях каква е поуката от тази статия или какво полезно трябваше да науча от нея с две думи все едно съм загубил пет минути да гледам новините по бунактв - гръмко заглавие и после пълен талаш.
Ако ти си научила нещо полезно от нея което да ми е обягнало ще се радвам да споделиш :)
 
От: И когато клиентите подивяха!

Наистина няма нещо ново в нея, но това е блог, в него хората би трябвало да споделят нещата от ежедневието си, поне така са замислени блоговете по начало, макар че отдавна служат за други цели. В случая автора споделя горчивини от ежедневието си, поне на мен така ми прозвуча. Тъй като съм съгласна, че нещата стават по този начин, аз споделям мнението на написалия статията - наистина човек, който се опитва да прави дребен бизнес се е захванал с нещо много трудно - нелоялност и използвачество на всякакво ниво. Ако търсим някаква полза в тая статия - ако я прочетат хора, които смятат да предлагат някаква услуга и да правят бизнес с това, да внимават и да пазят идеите си. Например моя приятелка има стопанство за растения за озеленяване и фирмата и се занимава с озеленяване. След като няколко пъти участва в конкурси за озеленяване на разни обекти и беше отхвърлена, а после видя, че точно нейните идеи, представени на конкурса са използвани за озеленяването на обектите, тя беше първо вбесена, а после отчаяна от това, че не може да направи абсолютно нищо. Сега се научи да не представя готови проекти за конкурси. А между другото аз обичам да чета чужди блогове и то на всякакви теми. Наскоро например прочетох статия на тема "Кой уби чалгата" и се смях после с часове - ползата за мен от тая статия беше, че ме разтовари от наслоената умора и ме разведри. Това не е малко.
 
От: И когато клиентите подивяха!

За мен ползата от статията е че вече се говори по открито за това че клиентите прекрачват границата, аз натова се накефих и на коментарите и затова пуснах тук линк
 

Горе