Какво е нужно, за да печеля от Bitcoin?

donsavage

Active Member
Здравейте, аз съм напълно начинаещ в тази среда, но имам интерес към нея.
Интерсувам ме следното:

  • Какво ми е нужно, за да стартирам с това?
  • Къде мога да го правя?
Рисковете ги знам що годе, но от къде се започва?
 
  1. Правиш си акаунт в крипто борса. Верифицираш го. Вкарваш пари в него и с тях купуваш Биткойн.
  2. Хваща те секлета защото цената пада, продаваш на загуба за да не останеш на нула. Много хора казват, че това е края на Биткойн.
  3. Цената тръгва нагоре, купуваш щото все пак от втория път може и да стане. Вече си въоражен с абонаменти към няколко крипто канала в Ютуб, където съмнителни тинейджъри рисуват линии върху кендъли и вдигат костите на Фабионачи на всеки 35 секунди, или по-често.
  4. Цената пада и продаваш щото се притесняваш, че наистина ще стигне нула и ще изгубиш всичко. Доста хора казват, че най-сетне е дошъл краят. Ънсъбскрайбваш се от няколко канала, дето нищо не познават. Събскрайбваш се към други, които твърдят, че имат голям опит в трейдването.
  5. Цената тръгва нагоре, купуваш и… този път продължава нагоре! Вероятно този път всички обясняват, че цената ще стигне в пъти повече от сегашната. To the moon. Това звучи супер и ти не правиш нищо, защото чакаш висините. Новите канали в Ютуб, които следваш, го предвиждат всичките. Може би дори купуваш още малко, нищо че вече е скъпичко.
  6. Цената стига пик далеч под предвиденото, ти можеше да си спечелил много, но понеже искаш още повече, пропускаш пика.
  7. Цената пада много бързо, ти може и да продаваш с известна печалба, може и да стискаш, щото където са Х, там са и 2Х. Всичко е възможно и може това да е просто малка корекция по пътя нагоре. Поне така казват. Лайкваш всяко видео, което твърди това и слагаш палец надолу на имбецилите, които си позволяват да твърдят обратното.