Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Според мен трябва да си активно в случващото се докато работата не достигне етапа, че:
1. обема не просто да се задържа, но и да се разраства
2. поради точка 1 вече не ти стига време

И въпреки всичко като теории и писаници по темата има неща, които е силно препоръчително да правиш ти. Предоверяването се случва лесно, а резултатите може да са пагубни. Не бива да се забравя, че човек на заплата, колкото и съвестен да е, си остава човек на заплата. Това никога няма да е неговият бизнес и той никога няма да му трепери и да го гледа като собствен такъв.
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Ей затова в чужбина има всичко черно на бяло, стандарти, по часове, по разчети, по под задачи на под задачите. Иначе чакай инициатива и отговорност...
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Това е смислено само за фирма със 100 човека или нагоре. За малък онлайн магазин не работи. И не е въпрос на чужбина или не, тук фирмите се организират по същия начин.
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

Съжалявам, че ще ти разваля илюзиите, но нямаш ли разписано какво трябва да се прави не си професионалист. Лекции няма да изнасям какви проблеми и какви загуби може да причини това.
 
От: Какъв трябва да е броят, според вас на Екипа към един Онлайн Магазин?

То и аз съжалявам, ама ако си шеф на 5 човека и си позволиш да се загубиш във вътрешни инструкции, процедури, таск листове и подобни, си умрел още в началото. Всичко това изисква огромен ресурс на седмична база - възлагане на задачи, проверки, оценяване, KPI и подобни. Това са задължителни неща, ама за друг размер компания. Малките трябва да са гъвкави и инициативни - това е единственото им предимство и винаги трябва да го налагат и използват.
 

Горе