Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Пробвал съм да искам такава информация,но куриерите не сътрудничат.Такава информация категорично ми беше отказана.Бърза работа нямаме,въпросът е обаче нещата да тръгнат.
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

И аз съм За направата на софтуер във който да се споделя некоректните потребители, само създават проблеми на нас които се занимаваме със онлайн търговия.Може да вкл'чим във софтуера имената и ip адресите и причините за некоректност.Щом нямаме сътрудничество със куриерските фирми тогава да се сътрудничим ние продавачите и да си направим софтуер за свободно ползване от всички хора.Ако сте съгласни всички аз съм навит да направя софтуер за windows със който да добавяне онлайн за всички хора, листа за некоректни потребители и ip адресите им.Ако има много желаещи за тази идея, подкрепете и аз ще направя всичко възможно за да създам този софтуер.
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Това с потвърждаването на поръчката по телефон според мен е задължително.
Наскоро имах два случая, в които според мен търговците не бяха коректни.
Бях направил поръчка и ми се обадиха чак след 5 дни, а аз вече бях започнал да си мисля за поръчка от друг магазин.
Другият случай беше, че изобщо не ми се обадиха. Чаках 2 седмици, нито обаждане, нито доставка. В крайна сметка си закупих продукта от друго място и един ден идва куриера на вратата, и аз плащам, защото си мисля, че става въпрос за първата поръчка.
И в крайна сметка аз се набутах с пари...
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Да не разводняваме темата с некоректни търговци.Всички тук сме коректни търговци и имаме проблем с некоректни клиенти които поръчват и не си взимат поръчките.Нека колегите които искат да се включат да пишат.
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Пак ви казвам - това е противозаконно, няма значение криптирано-мриптирано...

На един такъв тарикат дето разпращаше за назидания на другите личните ни данни наляво-надясно успяхме да му сглобим две глоби от по 10500 лв. С разходите по обжалването и адвокатите станаха към 24000 лв...
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Възможно е.Може да се публикуват само ip адресите мисля,че това е напълно достатъчно.Ако не трябва да измислим начин да се отървен от тия.
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Това с потвърждаването на поръчката по телефон според мен е задължително.
Наскоро имах два случая, в които според мен търговците не бяха коректни.
Бях направил поръчка и ми се обадиха чак след 5 дни, а аз вече бях започнал да си мисля за поръчка от друг магазин.
Другият случай беше, че изобщо не ми се обадиха. Чаках 2 седмици, нито обаждане, нито доставка. В крайна сметка си закупих продукта от друго място и един ден идва куриера на вратата, и аз плащам, защото си мисля, че става въпрос за първата поръчка.
И в крайна сметка аз се набутах с пари...
Би ли дефинирал задължително? Защо да съм задължен да ти звъня? Натиснал си поне два пъти потвърди, но видиш ли не чуеш ли медения глас на продавача е проблем.
Не знам, а и не искам подробности, но ако съм посочил три дни доставка, стоката е при теб на третия, но аз не съм се обадил некоректно ли е?
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Пробвах го този номер не 90 % а направо 100 % спад на продажбите при опита за плащане по банков път или ПейПал. Бях се засилил и други вариняти да им подготвя за електронно плащане, но се спрях на време.

На бай ти Ганя му дай само да пипа и да гледа инак не пазарува. Остави друго ами ми звънят с абсурдни предложения за отстъпки за 1-2 броя на продукти с цена под 10 лв......
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

На бай ти Ганя му дай само да пипа и да гледа инак не пазарува. Остави друго ами ми звънят с абсурдни предложения за отстъпки за 1-2 броя на продукти с цена под 10 лв......

Имам си лична класация с любими въпроси и този е номер 2.
Номер 1 е: Къде е магазина ви да дойда след малко? (без значение от къде е клиента той не допуска, че съществъва възможността точно там да няма магазин). Въпроса има и 2ри вариант: Искам да влеза и разгледам в магазина - дайте адрес.

Иначе питания да искаш:
Колко дебело да мажа? (за лубрикант от секс шопа)
Мини камерата дет е отпред като болтче мога ли да сваля болтчето и само него да си го сложа (!!!) и да ми снима?
Нали ше ми го пускаш по Еконт-а, щото те ме знаят мен къде да ме намерят?
Харесал съм тая от 55лв (камера) ако я поръчам колко ще ми пуснете отстъпка?
Ма и доставка ли са плаща? Нали ти поръчвам за сума ти пари (90лв=2 артикула)
Вие сте измамници! Тея фигурки са 38мм, а вие казахте 41мм! Те хич не ми се връзват на тортата! (поръчка мартеници за 3лв)

И в чата за последните 2 дни лидери са:
(без "Здравейте"/"Добър ден") - директно: Кажи ми тея камери са тояги, нали?
и същата ситуация, но : Е, аз от де да ви вярвам на вас кви сте и дали ще ме обслужите качествено?!

Е, как това се образова? Не 5, 55% да му дадеш за плащане по банка, то си знае наложен платеж и не подлежи на култивиране.
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

@lqllqlq, не знам защо така се засегна от поста ми, ама целта ми беше по-скоро да покажа и другата страна.
В една дискусия винаги има най-малко две страни.

Става въпрос за България, разберете го.
Кредитни карти, paypal, epay много много не вървят, макар, че с последното май нещата са успешни?
Тука не е Германия, Англия или Америка.
Българинът е сметкаджия, обича да прави пазарлъци и обича да пипа.
Това е.

А относно моят пост и твоят отговор ще кажа следното:
Ако ще и 5 пъти да се цъка на бутон "съгласен съм" това не значи нищо.
Аз например не обичам да пазарувам от магазини, в които никъде няма написан телефон за контакт.
Мен контакт формата за мейл, изобщо не ме радва, защото знам колко често се отговаря на тия мейли.
Имена на магазини няма да споменавам, ама в случая с двуседмичното чакане в условията за доставка беше упоменато, че поръчките до 16:00 се изпращат на същия ден и се получават на следващия. Няма какво да обяснявам, щом сте в бранша знаете схемата.
Единственото, което получих беше стандартният автоматично генериран мейл. И с него си останах, докато не ми се обадиха куриерите, когато вече дори нямах нужда от продукта. Ама в крайна сметка си го платих, щото ми беше неудобно.

А относно наложен платеж vs. платежно нареждане просто няма шанс.
Българите или поне тези родени преди 73-та са доста недоверчиви откъм интернет пазаруването.
Може би след 1-2 поръчки, биха били склонни да плащат предварително, ама преди това не.
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

@lqllqlq, не знам защо така се засегна от поста ми, ама целта ми беше по-скоро да покажа и другата страна.
В една дискусия винаги има най-малко две страни.

Става въпрос за България, разберете го.
Кредитни карти, paypal, epay много много не вървят, макар, че с последното май нещата са успешни?
Тука не е Германия, Англия или Америка.
Българинът е сметкаджия, обича да прави пазарлъци и обича да пипа.
Това е.

А относно моят пост и твоят отговор ще кажа следното:
Ако ще и 5 пъти да се цъка на бутон "съгласен съм" това не значи нищо.
Аз например не обичам да пазарувам от магазини, в които никъде няма написан телефон за контакт.
Мен контакт формата за мейл, изобщо не ме радва, защото знам колко често се отговаря на тия мейли.
Имена на магазини няма да споменавам, ама в случая с двуседмичното чакане в условията за доставка беше упоменато, че поръчките до 16:00 се изпращат на същия ден и се получават на следващия. Няма какво да обяснявам, щом сте в бранша знаете схемата.
Единственото, което получих беше стандартният автоматично генериран мейл. И с него си останах, докато не ми се обадиха куриерите, когато вече дори нямах нужда от продукта. Ама в крайна сметка си го платих, щото ми беше неудобно.

А относно наложен платеж vs. платежно нареждане просто няма шанс.
Българите или поне тези родени преди 73-та са доста недоверчиви откъм интернет пазаруването.
Може би след 1-2 поръчки, биха били склонни да плащат предварително, ама преди това не.

Извинявай ако съм реагирал малко по-рязко - не е било конкретно към думите ти. Проблема е в мен и като чуя, че някой не се бил обадил на клиент...
Както и да е. Има и некоректни търговци, но клиентите бъркат свободията със свободата, а има една граница, която не бива да се прекрачва.
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Не прозвъняването на поръчките в БГ е само в загуба на доставчика - Преди когато работех в БГ на всеки няколко поръчки хората допоръчваха по телефона и това вдига оборота отделно че като го чуя някой да ми мънка направо му казвам че стоката не е налична и като дойде ще му се обадя.

Тук пък е обратното никой за нищо не звъни - поръчваш плащаш получаваш - А пък да звъннеш на телефон на някой сайт и да ти вдигне жив човек направо е живо чудо до толкова са я усъвършенствали тази педерастия с телефонните секретари че направо можеш да откачиш.
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Бе ще ви звъня... Да не сте ми гаджета... аххахаха...

"Здравей, какво правиш? Виждам тука една поръчица си направил дето аз ще взема 10 лева от нея, дай да набутам 1 лев, за да си добруваме по телефончето сега 1 минутка".

Мажи на дебело (лубриканта) и това е! аххахаха....
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Е не звъненето е добур вариант. Не звъня на всеки, но ако ми се стори нещо странно им звъня. Да не говорим, че редовно спират проъчката си на финалната стъпка и поне 30 % не я потвърждават. И започват да чаката доставка :lol: Тогава без звънене няма как да стане
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Гледайте сега всеки има право да си върти както иска магазина ама не виждам смисъл хора дето не си прозвъняват клиентите да реват че не си взимат поръчките.

Прозвъняването на една поръчка е стотинки - ако печалбата не ви го позволява по добре закрийте магазина и не мъчете бизнеса. Ако не знаете какво да кажете на клиентите като им звъннете значи имате комуникационни проблеми и трябва да работите върху тях за да сте конкурентно способни.
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Дам не можеш ли да си позволиш да си плащаш телефона един от основните ти инструменти за изкарване на пари в тази област, наистина е най-добре да не се занимаваш.

От друга страна 2-3 % невзети пратки е нещо нормално и не трябва да се приема толкова драматично.

Има доста варианти да намалиш разходите си по такива пратки максимално
 
Последно редактирано:
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Средната стойност на доставка за една пратка е около 5-7лв като начислиш и връщането отива към над 10лв ако имаш 100 пратки в месеца и 3% ти се струват нормални това означава три върнати пратки - 30лв вътрешно от върнати доставки.

Както каза някой по горе за 16лв супербоб ти решава проблемите.

Да не говорим ако изпращаш тежки неща тогава направо могат да те разбият.
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Съгласен съм за телефона - трябва да се звъни. И, защо да е скъпо обаждането - не сме 95 година все пак. Сега има оферта на БОБ 500 минути към всички оператори, 500 смс-а, и отделно 500 към домашни за 15 лв. Ако тия 15-20 лева ще Ви съборят, значи няма смисъл.
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Много хора не могат да вдянат, че във всеки бизнес има и изваждане.
Пуснали онлайн магазин, цъкат на клавиатурата и се мислят за търговци. Прочели две-три книжки за маркетинг и търговия, най-често писани от "експерти" и "гурута", и смятат, че всички тайни в търговията са им известни.
Липсата на контакт с живи и реални хора си казва думата всеки път, когато в този форум се подхване тема за онлайн магазини.

Далеч съм от мисълта да отричам онлайн търговията - самият аз я ползвам и в двете посоки.
Но търговията, всяка и всякаква търговия, е преди всичко отношения с хора. Независимо дали на живо на пазара, или пред монитора в онлайн магазина. Винаги е преди всичко отношения с хора.

Успех на всички!

Една болезнена истина от практиката на търговията, самият аз също съм минал през нея: Тъниш ли се - винаги си на губещата страна.
 
От: Как да задължиш клиента да си вземе стоката след като е направил поръчка?

Защо всеки път когато стане дума за това прозвъняване и нещата се обръщат за цената на разговора?
Не, не ми е проблем дали ще е 5 или 25ст едно обаждане. Дразни ме, че както има некоректни търговци, така се срещат и коректни клиенти. А некоректните клиенти в един или друг момент те карат да се съмняваш. Аз не искам да се съмнявам в клиента си, както аз полагам усилия да не му давам повод той да се съмнява в мен. И точно с тази цел слагам телефон, адрес, фирма, чат и тн - за да има контакт както той сметне за най-добре. По пътя на тази логика ми се иска да не се съмнявам като видя читаво попълнени адреси, имена и тн. Това е.
Ясно е, че разход или загуба има. Не знам за другите, но мен не това ме дразни, защото съм на ясно с този факт и го приемам.
 

Горе