1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.

Как да комуникираме с феновете във Facebook?

Дискусията в 'Social Media Marketing - SMM' стартирана от Brad, Ноем 5, 2010.

  1. 4moki

    4moki Active Member

    Рег.:
    Септ 7, 2015
    Съобщения:
    720
    Харесвания:
    76
    Точки:
    28
    Пол:
    Мъж
    Кой/кои е/са най-благоприятния/те диапазон/и за публикуване според вашите наблюдения? Вечер 18:00-20:00? Има ли подобен благоприятен диапазон и в малките часове - около 06:00 - 07:00, когато повечето хора ръчкат из фейса с кафето преди работа? :)

    П.п.: Иначе да не съм full offtopic, някой беше питал по-рано за реклама на страницата - как да се популяризира. Един от най-добрите безплатни методи е чрез коментиране от името на страницата в други страници с подобна насоченост. :)
     
  2. Прешко

    Прешко New Member

    Рег.:
    Дек 12, 2016
    Съобщения:
    10
    Харесвания:
    3
    Точки:
    3
    Пол:
    Жена
    В анализите на самата страница има статистика в кои часове има най-много посещаемост на страницата. Иначе за полето с новини подходящо време е началото на работния ден (в 9ч хората в офисите като седнат пред компа, хвърлят едно око, прегледат новините, снимат си кафето... и чак тогава започват работа.) Също обедната почивка и малко преди края на работния ден (5-6 следобед). Но зависи от целевата група, вашата може да е от студенти, които по цял ден са в кафето и цяла нощ в бара, или пък майки-домакини, които нямат време да идат сами до тоалетната... тогава вече нещата са други според ежедневието на хората. :)
     
    MaryJane харесва това.
  3. 4moki

    4moki Active Member

    Рег.:
    Септ 7, 2015
    Съобщения:
    720
    Харесвания:
    76
    Точки:
    28
    Пол:
    Мъж
    Не забравяй, че не всички работят в офиси и изобщо на места, които разполагат с компютри.
     
  4. Прешко

    Прешко New Member

    Рег.:
    Дек 12, 2016
    Съобщения:
    10
    Харесвания:
    3
    Точки:
    3
    Пол:
    Жена
    Точно затова казвам, че зависи от целевата група и съответното й ежедневие.
     
  5. luxi

    luxi New Member

    Рег.:
    Ян 24, 2015
    Съобщения:
    11
    Харесвания:
    0
    Точки:
    1
    Няма такава статистика за съжаление. Това, което посочвате, е статистика, отразяваща кога аудиторията, харесала страницата, обикновено е онлайн във Фейсбук. Това по никакъв начин не означава, че тези часове отговарят на часовете, в които аудиторията би взаимодействала с публикуваното съдържание. Алгоритъмът от няколко години насам взима много по-малко под внимание това, кога един пост е публикуван. Обикновено всичко се базира на интеракции и интереси и как се класира според тях страницата. Ако страницата публикува пост в 1 през нощта, но аз с взаимодействам често с тази страница и постът съдържа ключови думи, които също отговарят на моите интереси, то най-вероятно аз ще видя този пост дори да вляза във Фейсбук 20 часа по-късно.
    Общо взето има 2 начина да се достигне до хората - реклама и вирусност. Чисто органичното достигане до хора, харесали страницата, вече е толкова нищожно, че social manager-ите почти не му обръщат внимание. Затова публикувайте САМО тематично и интересно съдържание, по възможност го рекламирайте и гледайте да има онази "вирусна" частица, която да предизвика интеракции и споделяния. И под интеракции главно разбирайте коментари, защото самите реакции не вършат особено работа.
     
  6. charka

    charka Member

    Рег.:
    Ян 16, 2014
    Съобщения:
    183
    Харесвания:
    12
    Точки:
    18
    Бих искал да задам един въпрос относно рийч-а. Страницата ми прави средно 4-6000 рийч на пост, като качвам по около 4-5 поста дневно (само снимки и клипове)... Вчера си позволих да споделя една статия от сайта ми (която направи едва 700 рийч), а четирите снимки след това достигнаха до макс 1000 човека.
    Наистина ли толкова яко фейсбук реже постването на статии от сайтове ?
     
  7. luxi

    luxi New Member

    Рег.:
    Ян 24, 2015
    Съобщения:
    11
    Харесвания:
    0
    Точки:
    1
    По-скоро се ориентирайте по "FANS, NO-FANS" рийч в статистиките. Твърде вероятно е при статията да липсва втория. Малко е прекалено общо и невярно да се каже, че статиите се режат от фейсбук. Просто при всяка страница аудиторията очаква и реагира по различен начин на различното съдържание. Снимките и видеата по принцип имат потенциала да бъдат по-вирусни, особено, ако са си с такъв тип тематика, по-забавни и т.н.
     
  8. charka

    charka Member

    Рег.:
    Ян 16, 2014
    Съобщения:
    183
    Харесвания:
    12
    Точки:
    18
    Да, забелязах, че реагират повече на снимки и видеа... може би защото, не се налага да ги цъкат и да ги отварят, както се нужно при статията. А иначе миналия ден качих статия с по-провокативна снимка и заглавие и забелязах доста по-голямо раздвижване, така че всичко си идва от самото съдържание и начин на представяне на поста.

    Прави ми впечатление обаче, че статистиката от аналитикс за посещения не отговаря на тази от фейсбук и брояча на темата. Показва по-малко
     

Сподели страницата