1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.

Как да комуникираме с феновете във Facebook?

Дискусията в 'Social Media Marketing - SMM' стартирана от Brad, Ноем 5, 2010.

  1. 4moki

    4moki Active Member

    Рег.:
    Септ 7, 2015
    Съобщения:
    600
    Харесвания:
    64
    Точки:
    28
    Пол:
    Мъж
    Кой/кои е/са най-благоприятния/те диапазон/и за публикуване според вашите наблюдения? Вечер 18:00-20:00? Има ли подобен благоприятен диапазон и в малките часове - около 06:00 - 07:00, когато повечето хора ръчкат из фейса с кафето преди работа? :)

    П.п.: Иначе да не съм full offtopic, някой беше питал по-рано за реклама на страницата - как да се популяризира. Един от най-добрите безплатни методи е чрез коментиране от името на страницата в други страници с подобна насоченост. :)
     
  2. Прешко

    Прешко New Member

    Рег.:
    Дек 12, 2016
    Съобщения:
    10
    Харесвания:
    3
    Точки:
    3
    Пол:
    Жена
    В анализите на самата страница има статистика в кои часове има най-много посещаемост на страницата. Иначе за полето с новини подходящо време е началото на работния ден (в 9ч хората в офисите като седнат пред компа, хвърлят едно око, прегледат новините, снимат си кафето... и чак тогава започват работа.) Също обедната почивка и малко преди края на работния ден (5-6 следобед). Но зависи от целевата група, вашата може да е от студенти, които по цял ден са в кафето и цяла нощ в бара, или пък майки-домакини, които нямат време да идат сами до тоалетната... тогава вече нещата са други според ежедневието на хората. :)
     
    MaryJane харесва това.
  3. 4moki

    4moki Active Member

    Рег.:
    Септ 7, 2015
    Съобщения:
    600
    Харесвания:
    64
    Точки:
    28
    Пол:
    Мъж
    Не забравяй, че не всички работят в офиси и изобщо на места, които разполагат с компютри.
     
  4. Прешко

    Прешко New Member

    Рег.:
    Дек 12, 2016
    Съобщения:
    10
    Харесвания:
    3
    Точки:
    3
    Пол:
    Жена
    Точно затова казвам, че зависи от целевата група и съответното й ежедневие.
     
  5. luxi

    luxi New Member

    Рег.:
    Ян 24, 2015
    Съобщения:
    9
    Харесвания:
    0
    Точки:
    1
    Няма такава статистика за съжаление. Това, което посочвате, е статистика, отразяваща кога аудиторията, харесала страницата, обикновено е онлайн във Фейсбук. Това по никакъв начин не означава, че тези часове отговарят на часовете, в които аудиторията би взаимодействала с публикуваното съдържание. Алгоритъмът от няколко години насам взима много по-малко под внимание това, кога един пост е публикуван. Обикновено всичко се базира на интеракции и интереси и как се класира според тях страницата. Ако страницата публикува пост в 1 през нощта, но аз с взаимодействам често с тази страница и постът съдържа ключови думи, които също отговарят на моите интереси, то най-вероятно аз ще видя този пост дори да вляза във Фейсбук 20 часа по-късно.
    Общо взето има 2 начина да се достигне до хората - реклама и вирусност. Чисто органичното достигане до хора, харесали страницата, вече е толкова нищожно, че social manager-ите почти не му обръщат внимание. Затова публикувайте САМО тематично и интересно съдържание, по възможност го рекламирайте и гледайте да има онази "вирусна" частица, която да предизвика интеракции и споделяния. И под интеракции главно разбирайте коментари, защото самите реакции не вършат особено работа.
     

Сподели страницата