Как да напиша убийствен PR материал?

Дискусията в 'Press Releases & Guerrilla Marketing' стартирана от $INeed$, Май 30, 2014.

  1. azsum

    azsum Member

    Рег.:
    Ян 3, 2011
    Съобщения:
    327
    Харесвания:
    16
    Точки:
    18
  2. $INeed$

    $INeed$ Well-Known Member

    Рег.:
    Март 10, 2007
    Съобщения:
    2,549
    Харесвания:
    235
    Точки:
    63
    Интересно. Дано се намери някой. Успехи и дано има някой с нужните умения. ;)
     
  3. u`F`o

    u`F`o New Member

    Рег.:
    Авг 24, 2009
    Съобщения:
    33
    Харесвания:
    3
    Точки:
    0
    Професия:
    Network Engineer
    Място:
    Bulgaria, Sofia
    От: Как да напиша убийствен PR материал?

    Супер статия! Мисля, че ще е много полезна за всички тук!
     
  4. svilenov

    svilenov Member

    Рег.:
    Юли 23, 2014
    Съобщения:
    96
    Харесвания:
    10
    Точки:
    8
    От: Как да напиша убийствен PR материал?

    Наистина да бъркаш PR със съобщение до медиите е брутал грешка. Включвам се тук относно структурата на едно СЪОБЩЕНИЕ ДО МЕДИИТЕ. За да бъде прочетено и евентуално публикувано, то трябва да бъде максимално удобно за журналистите - тоест да не се налага те да преправят или коригират нещо, а директно да копират и евентуално да добавят "......", допълват от "Пържени маслини".
    В този ред на мисли - в журналистиката структурата на информационното съобщение си има правила, която е съобразена с читателите, а щом целим максимално улеснение за журналиста (съответно и за читателите), значи съобщението трябва да бъде написано по правилата на журналистиката. А именно - метода на Обърнатата пирамида. Започва се с лийд, където се представя накратко за какво се отнася текста, като данните в целия текст се структурират по степен на значимост (а не хронологично например).
    А да пишеш на медия, която не познаваш е като да продаваш на сегмент, който не познаваш. Убийствен материал се пише с креативност.
     
    $INeed$ харесва това.

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice