Как да подобрите видимостта на Вашия affiliate сайт в търсачките през 2012г.

Blinky

Owner
Или.....How to Improve Your Affiliate Site’s Search Engine Visibility in 2012?
Вече има много промени в това как Google класира страници и как представя резултатите си в органик сърча. Съдейки по алгоритмичните актуализации, непрекъснатото подобряване в резултатите през последните няколко месеца (от Panda, Freshness, Parton и неотдавнашното Търсене плюс вашия свят - google +), е ясно, че задачата да си по-видим, практикувайки интернет маркетинга, става все по-голямо предизвикателство от всякога, особено за по-малките уеб сайтове, и най-вече affiliate сайтовете
.

Повечети повече тук.

Давайте коментари и предложения. Заслужава си прочитането й. Най-вече за хора с такива сайтове, които не се радват на голяма популярност.
 
От: Как да подобрите видимостта на Вашия affiliate сайт в търсачките през 2012г.

Какво значи популярност? Пейдж ранк? Трафик? Класиране в серпа?
Мисля, че самия Гошо още не е наясно, съответно и алгоритмите му. Явно стремежа е на върха да са страници с уникално съдържание. Но кога ще го постигнат, само стари баби знаят. Нещо като лутанията на капитализъма в социални забежки - хем му се ще да е капитализъм, хем употребява социални техники, на които и комунизъма може да завиди.

Куция ми сайт бе с ПР 2 само с два линка. (Защо ли не продадох няколко стотин линка тогава? :cry: ) Сега падна на 1. Имам страница с две снимки, без текст - ПР1 . Страница с три снимки и малко текст - ПР 0. Де е Киро на кирия?
Вчера попадам на форум, по-стар от моя, но по-непосещаван. Индекс страницата ПР 3. Добре. Влизам на раздел страница - ПР2. Пак добре - низходящо. В раздела влизам на страница с едно мнение - един чиляк си задал въпроса, който го вълнува. (Завършващ много хумористично: Дано има кой да го прочете! ) Това е всичко на страницата. Но ПР на тази страница е 3.

Явно е, че Гошо иска всичко да е при него. Затова създаде и Г+. Както и всички предишни, следващи и предстоящи неща. С тъпото му изискване за истински имена. Което се преодолява повече от лесно.
Самият Гошо забърка кашата с хилядите сайтчета и блогчета, създадени с единствена цел да се изкарат по 5-10 долара на месец от тях. Търговията с линкове също е негова "заслуга". Какво произвежда, какво допринася един линк за обществото, че да има цена? Колко милиона или милиарда часа са отделени за това, един тъп и куц, нищо не допринасящ сайт, да се избута по-напред? А ако тези часове бяха използвани за нещо друго? Та дори и за забавления!

Премахване на разрушителни елементи в сайта си, като например твърде много реклами и неподходящи връзки по странични ленти.
Твърде много реклами. Добре. Макар че това си е работа на собственика на сайта. Колкото повече реклами, толкова по-малко прочитане на тях. Но какво ще рече неподходящи връзки по страничните ленти? И кой и как ще определя кои са неподходящи?

Въобще цялото общество започва да се подчинява на правилата на търсачките...
 

Горе