Как да правите крос-реклама в социалните медии и мобилните приложения

Blinky

Owner
В днешно време социалните медии и мобилните приложения са две от най-бързо разрастващите се медии за забавление и общуване.

Много потребители използват ежедневно както социални медии, така и приложения (понякога едновременно) и затова е решаващо за компаниите и организациите да правят крос-реклама на присъствието си в социалните медии и на мобилните си приложения.

И докато има различни стратегии за осъществяване на този вид реклама, съществуват няколко сигурни начини за ефективна реклама и дигитално разрастване на компанията.

Стимули, свързани със социалните медии

Ако мобилните приложения на вашата компания са платени, използването на социални медии, за да ги предлагате безплатно в определен ден от седмицата за всички фенове на Facebook или да давате няколко безплатни сваляния като част от състезание или награда, може да е страхотен начин да увеличите популярността на приложението чрез социалните медии.

Ако промо кодовете на приложението ще се появяват често, уведомете феновете на вашата социална медия, за да се свързват с профилите на компанията.
Обвързване на ревюта и коментари от потребители

Онлайн ревютата са важни както за ефекта на взаимност при социалните медии, така и защото ревютата са решаващи за рейтинга и популярността на приложението в маркета. Докато не е приемливо да се предлагат бонуси за ревюта, обикновено е прието периодично клиентите да бъдат молени да напишат ревю на вашето приложение чрез социалните медии.

Освен това, включването на хубави коментари, публикувани в социалните медиите, в описанието на приложението в маркета може да бъде добър стимул за хората да свалят приложението.

Мултимедийна реклама

Ако дадено приложение споделя повече за компанията и нейните продукти, рекламирането му е лесно. Например, трейлър за нов филм на студио, който се появява какво в приложението на филмово студио, така и страниците му във Facebook и Twitter. Предлагането на стимули за маркетинг на нови продукти, като например трейлъри и реклами чрез всички дигитални медии, може да бъде ефективен начин за разпространяване на марката и повторното й представяне. Но внимавайте да не прекалите – публикувайте само по веднъж във всяка медиа.

Крос-рекламата чрез социални медии и мобилни приложения в достъпните области (например видео клипове, ревюта и фийдове с новини) може да бъде страхотен начин да се достигне до потребителите във всяка дигитална среда, в която те са избрали да се свържат с дадена марка или компания.

Използвате ли крос-рекламата чрез социални медии и мобилни приложения? Споделете своите стратегии за успех.
 

Горе