Как да се свържа със съпорта на Фейсбук...

Maji92

Active Member
От: Как да се свържа със съпорта на Фейсбук...

Здравейте.... Тези хора от социалната мрежа поне за мен не са много много от типа който обръща внимание на всеки.
Аз имах проблеми с личният ми акаунт и честно да ти кажа след 6тия е-маил ми писна и се отказах, но иначе да подещаи ги и може да получиш заветният отговор който аз не получих :)
Успех и лек ден.
 

emil_vlkv

Member
От: Как да се свържа със съпорта на Фейсбук...

Здравейте.... Тези хора от социалната мрежа поне за мен не са много много от типа който обръща внимание на всеки.
Аз имах проблеми с личният ми акаунт и честно да ти кажа след 6тия е-маил ми писна и се отказах, но иначе да подещаи ги и може да получиш заветният отговор който аз не получих :)
Успех и лек ден.
На мен ми отговориха на четвъртия опит. Според мен нещата опират и до късмет. Естествено зависи и от съдържанието на e-maila.
 

viktrm

New Member
От: Как да се свържа със съпорта на Фейсбук...

Да се свържеш е лесно, но да ти отговорят адекватно... ;)
 

PavelAndreev

Active Member
Някой успявал ли е да се свърже с реален съпорт в крайна сметка, а не със системата?
Тъй като от доста време се опитвам по какви ли не начини... да вдигна малко темата.
 

Yurnero99

Active Member
Както казва колегата използвай бутона помощ. И пиши всеки ден. Предполагам, че в сегашната фейсбук "криза" оказва известен ефект и върху съпорта. Аз съм говорил с тях и по телефона и през фейсбук и на имейла. Обичайно ми връщат отговор в рамките на 1-2 дни.
Не забравяй, ако ситуацията е такава, да наблегнеш колко загуби си понесъл от тяхната грешка и т.н., защото дават ваучери смело.
 

Yurnero99

Active Member
Имейлите им са някакси криптирани, според тикета, мисля. Например > [email protected]

Първо трябва да знаеш какъв е проблема, ако е някоя тъпотия е нормално да не ти обърнат внимание. Ето тук ако не можеш да рекламираш например > https://www.facebook.com/help/contact/536515906554077

Това е официален support да си пишеш с тях https://www.facebook.com/facebookadsupport/

Най-добре е да започнеш оттук > https://www.facebook.com/support/

Евентуално трябва да получиш нещо такова :

Hi ******

I'm getting back in touch from Facebook about your Ad Account nr. ********

I just had an update from our team and they were able to review your Ad Account. At this time, the issue with the disapproved Ads was already cleared and you have your Campaigns active and delivering as expected. The team was also checking for any issues related to the outstanding balance and any restriction or matter that could have caused the issue was now cleared.

You can place your adverts without any further issue as they will deliver as expected. However, I understand the frustration you have experienced. You are a valued advertiser, and as a courtesy I'd like to provide these one-time coupons in the amount of €50 for use toward future advertising on Facebook.

Here are the coupon codes:

58C0-102V-EHET-544B - €40
2NX8-41HM-20XY-3FSY - €5
6Y82-NT9R-HFT5-7MO9 - €5

For instructions on how to add this coupon to your Ad Account, please visit our Help Center: https://www.facebook.com/help/103748816383197

My sincere apologies for the delay in getting this sorted. We know how important this for your business and really appreciated your patience and understanding as we addressed this matter.

I hope all is now working as expected but any other questions or issues, don't hesitate to reach us again.
We are only a click away and happy to assist further.

If your issue is resolved, please help us improve by taking a few minutes to complete a brief survey about your experience with me. You'll receive an email linking to our survey in the next few minutes. I appreciate your feedback, and thank you for contacting Facebook.
 

Yurnero99

Active Member
П.С. Обадиха ми се и по телефона тогава, но не го записах. От Лондон, индийка някаква, която разбира се, се казваше Лидия :)
 

Yurnero99

Active Member
Както казах.. Ако е за някой тъпотия от сорта на : "Защо ми махнахте поста със статията ШОК И УЖАС ВИЖТЕ КАКВО СТАВА КАТО ПИЕТЕ КОКА КОЛА?" с линк към нещо такова > http://zeronewsbg.blogspot.bg е нормално да не ви отговорят.
Също така, може би има и възможност да си приоритизат клиентите по amount spent.
 

GeriDineva

Member
Някой успявал ли е да се свърже с реален съпорт в крайна сметка, а не със системата?
Тъй като от доста време се опитвам по какви ли не начини... да вдигна малко темата.
С личния акаунт не ми се е налагало.
За бизнес акаунт силно препоръчвам чат съпорта им. Дори и да те прехвърлят после към мейл, комуникацията върви доста по-лесно.
 

PavelAndreev

Active Member
Благодаря на всички. Ще опитам по всички изброени начини и ще кажа какво е станало.
А иначе става въпрос за рестрикция на личния ми акаунт в следствие на наказания, които бяха налагани на мои страници. В крайна сметка съм изтрил страници, но рестрикцията стои - да не мога да правя други страници или да ми се дават админ/едитор и тн права.
 

PavelAndreev

Active Member
За момента опитвам през тийма, който отговаря за проблеми при рекламите.
Явно всеки репорт се праща към различен човек, тъй като се направих на ударен и репортнах 2-3 пъти и сега комуникирам с 2-ма души през съпорт инбокса.
И най хубавото - току що ми се обади момиче от Лисабон, не разбрах името.
Кратък разпит и каза, че ще пренасочи проблема към правилния тийм и ще се свържат отново с мен.
Мисля, че ми се обадиха в следствие на репорт тук - https://www.facebook.com/help/contact/164405897002583
 

Горе