Как да създам имейл кампании с по-висок CTR, и по-успешни?

darkenergy_

Active Member
email-marketing-webselo-com-940x540.jpg


Уважаеми колеги, зная, че този не е най-точният раздел за подобна тема, но стори ми се, че тя е твърде важна, за да бъде пропусната.

За мен бе удоволствие да напиша един материал по темата за имейл маркетинг кампаниите, ето го тук:
Как да повишим ефикасността си в имейл маркетинг кампаниите си.

Приятно четене. И ако се сетите за нещо, което съм пропуснал, споделете, и ще го добавя в текста.

Благодаря ви!
Кирил Йовев,
webselo.com
 
  • Like
Реакции: HEB
Малко бъркаш транзакционни мейли и мейл кампании, съвсем различни неща са. (Няма как изоставена количка да ти е кампаниен мейл, това си е чист транзакционен мейл)
Може ли да споделиш от последната ти кампания какъв е процента на отваряне и процента на кликове и за колко потребителя става въпрос.
 
Да, така е Боби, напълно съгласен съм с теб, но държа да допълня, че тази тема е по-обща. Транзакционната кампания, струва ми се, все пак е разновидност на имейл маркетинга, защото и тя се пуска по имейл, така че това, смятам, не е грешка.

Вероятно ти говориш за специализираните кампании, но тях ще засегна по-нататък.
Има време за всичко, да не бързаме.

Успешен ден на всички!
 
Да, така е Боби, напълно съгласен съм с теб, но държа да допълня, че тази тема е по-обща. Транзакционната кампания, струва ми се, все пак е разновидност на имейл маркетинга, защото и тя се пуска по имейл, така че това, смятам, не е грешка.

Вероятно ти говориш за специализираните кампании, но тях ще засегна по-нататък.
Има време за всичко, да не бързаме.

Успешен ден на всички!

Виж сега, като за начало нека да дефинираме какво е мейл маркетинг според теб? Мейл който се получава след поръчка (така наречения потвърдителен мейл) маркетинг ли е или е не е. По принцип на всякъде къде се говори за мейл маркетинг се говори за два типа мейли, така наречените кампании (купи еди кой си продукт) това се пуска до голяма група потребители и така наречените транзакции (забравена количка) това се пуска до определени потребители. В твоята статия ти си ги смесил нещата.

Не ми отговори на най - важния въпрос: "Може ли да споделиш от последната ти кампания какъв е процента на отваряне и процента на кликове и за колко потребителя става въпрос."
Питам те защото ми е интересно ти дали се занимаваш с това и с какъв успех го правиш, или просто си чел някъде нещо и го препредаващ.
 
Не ми отговори на най - важния въпрос: "Може ли да споделиш от последната ти кампания какъв е процента на отваряне и процента на кликове и за колко потребителя става въпрос."

Да, и аз искам да знам какъв ти е опита в това отношение. Сподели подробности за предишни твои мейл кампании, които си правил.
 
Аз да попитам как ще пуснете мейл при забравена количка, като не знаете мейла на клиента :))))))))

Като цяло всичко е отбелязано като спам още при сървъра, какъв е смисъла от това ?
 

Горе