Как изобщо да те забележат в Мрежата

apostol

New Member
ДА БЪДЕШ ЗАБЕЛЯЗАН

Когато човек влезе в някой супермаркет, той остава смаян от изобилието от стоки и оферти. При това положение всеки съвременен бизнесмен неминуемо се сблъсква със съдбовния въпрос: “Как да бъда забелязан; как да привлека вниманието на клиентите точно към моята стока?…”
В този си материал ще се спра на няколко метода, които са просто задължителни за успешен Интернет бизнес.

ЗАГЛАВИЕ- УБИЕЦ
Колкото и ефектен да е сайтът ви, вие най- напред трябва да привлечете вниманието на посетителя със заглавието- убиец. Редно е също така да задържите неговото внимание с едно силно подзаглавие. В моя сайт www.LudiPari.com аз дори използвам две подзаглавия.
Не забравяйте обаче да включвате така наречените “ключови” думи в заглавията и подзаглавията. Търсачките “улавят” и думите в подзаглавията и класират съответно сайта ви на по- предни позиции.

МНОГОКРАТНИ КОНТАКТИ

Само 3- 4 % от посетителите на един сайт купуват от раз предлаганата стока. В Интернет маркетинга тези клиенти се наричат “купувачи- авантюристи”. Хубаво щеше да е, ако всички бяха като тях, но за добро или за зло това не е така. Установено е, че доверието на купувачите се печели едва след дванадесетия контакт. Преди време се смяташе, че 5- 8 контакта са достатъчни, но и това схващане се оказа невярно.
Мнозина вече се питат: “Да, добре, но как да осъществим на практика тези контакти?” Ще ви насоча отново към моя сайт www.LudiPari.com. Този май сайт предлага безплатен абонамент за бюлетина “Стани богат, но… от Интернет”. Всеки, който се абонира, получава през определен период от време, не дванадесет, а цели 15 стойностни, съдържателни лекции. И след като потенциалният клиент се увери в това, че аз съм начетен и квалифициран експерт в областта на Интернет маркетинга, той купува моя курс “Как да забогатеем от Интернет”.

НЕУСТОИМИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ

Всеки един от нас е чувал от най- ранна възраст крилатата фраза “две за лев”. Тази примамка привлича клиенти и до днес. Замислете се над този въпрос- какъв пакет от услуги или пък набор от стоки бихте могли да предложите вие на вашите потенциални клиенти. Две, че и три “за лев”.

СПЕЦИАЛНИ ОФЕРТИ И ПРОМОЦИИ

Общувайте с потенциалните си клиенти постоянно. Интернет ви предоставя една напълно безплатна възможност за целта. Правете им допълнителни предложения, предлагайте специални оферти, празнични намаления, отстъпки, промоции…
Направите ли това с добре подбрана картичка (отново напълно безплатна) шансовете ви да реализирате допълнителни печалби рязко се увеличават.

БИЗНЕСЪТ ЗАПОЧВА СЛЕД ПЪРВАТА СДЕЛКА

Не забравяйте в никакъв случай и онези, които вече са купили нещо от вас. Да, големият бизнес действително започва след първата сделка. Защото този, който един път ви се е доверил, много лесно ще ви се довери още няколко пъти. Никога не забравяйте това! Списъците на вашите реални клиенти са равносилни на депозит в банката.
Има програми, които ви позволяват да изпращате офертите си едновременно на стотици хора. Тези програми са един великолепен инструмент на Интернет бизнеса. Използвайте ги непрекъснато, интензивно.
Ако не разполагате с такава програма, вие можете да я закупите от мен на една много разумна цена.

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ
 

Горе