Как ревюто на продукта ни наистина да продава

Rock

Well-Known Member
Здравейте отново. Този път ви предоставям няколко съвета за усшено написване на ревю или прецентация, ако щете, за даден продукт, който продаваме.
Статията е полезна за предприемачите, които предлагат един или няколко продукта за продан в epay, amazon, prodavalnik или имат собствен сайт.

Нека водещото ви мото да бъде : "качеството първо, после продажбите" и наистина ще се уверите, че тази максима работи.


1. Направете уникално въведение (интро) на продукта ви. Ключово значение има добре написаното въведение. Според изследвания, над 70% от протребителите не продължават да четата ревюто за даден продукт, ако интрото му е слабо и не буди интерес за клиентите. Използвайте иновативни решение, например: "Това ревю не е просто за Телевизор (примерно ), това е една история от реалния живот" . Провокирайте интересът на четящия не просто да довърши текста, но и да вникне в него, да намери нещо интересно и ново като четиво. Тук вече

2. Избройте предимствата / функционалностите на продукта си. Запомнете : "око да види, ръка да пипне" е много важна максима сред нас българите, а и не само, затова описвайте всичко, което се сещате за продукта ви. Клиентът не може да усети, да пипне, да види на живо това, което продавате, затова детайлната информация е ключова за неговата представа и оценка. ! Дори, ако решите, напишете един списък с предимствата, функциите и го сложете в описанието. Това визуално кара клиентът да чете и особено в списъчен вариант.

3. Аргументирайте се детайлно ! Замислете се и вие дали бихте си купили нещо, когато има за описание "много яко, 100% ефективно, най-правилният избор" , но няма аргументи за тежи силни думи - затова се аргументирайте. Не е нужно да сте създали продукта, за да го опишете добре. Вземете изброените предимства в стъпка 2 и към всяко добавете съдържание. Не трябва да има само изброяване на функциите (предимствата), защото това е суха материя и повечето хора могат дори да не знаят какво е дадена функция, ако не бъде обяснена добре. Това е вашата работа - да превърнете предимствата на вашия продукт в информация, лесно смилаема за крайния клиент.

4. Не пишете само положителните черти. Ако продавате продукт, особено на места, където рейтингът е решаващ за продажби, не спестявайте всички негативи на продукта. Това не значи, да пишете всички негативни страни, но се опитайте да вмъкнете по такъв начин слабите места, че да не останат неприятно изненадани клиентите в последствие и това да ви убие рейтинга. Вярно ще направите няколко продажби и ако сте нагло скрили негативите сте до там. Може да използвате този трик (пример:) "Въпреки, че ТВ, който продавам няма HD поддръжка, цената на която се продава е найстина уникално предложение на пазара" или "Липсата на HD системата няма да ви направи впечатление, защото екранът е обратно пропорционален на цената". Надявам се да сте ми схванали мистълта, защото е найстина важно клиентът да е информиран, дори и по такъв по-заобиколен начин.

5. Вложете и лично мнение. Много по-убедително звучи : "Когато гледам филм на този ТВ усещането е .... ". отколкото "ТВ предлага невероятна картина и гледайки филм на него Вие ще" . Дори и да не сте виждали продукта, важното е да акцентирате личното си мнение, защото така клиентът ви ще има по-голямо доверие към вас. В никакъв случай ревюто не трябва да е суха реклама, целяща машинално да представи даден продукт. Такива има милиони, бъдете оригинални и създайте ваше собствено уникално ревю

6. Пишете изчерпателно. Кратките описания не будят голям интерес именно поради липса на детайлно изобразяване на продукта. Едно хубаво ревю е минимум 1 000 думи. Все пак искаме да продадем нещо, а това не е лесна работа. Затова не омаловажавайте моментът с ревюто, защото чрез него клиентът разбира какво продавате. При възможност в заглавието на обявата ви, вмъкнете димата ревю, защото така ще подскажете на потребителите, че измежду хилядите продукти, вашия има презентация, която вече всеки купувач търси.

7. Използвайте силата на текстовото оформление. Където трябва да се наблегне на нещо в текста - задължително bold. Също така оставайте и повече бели полета между текста, защото ако всичко е слято - тогава се чете доста по-трудно и бързо се губи интерес от читателя. Пишете също така четливо и внимателно, защото с много грешки в тескта клиентът най-вероятно няма да купи от вас. Направете под-заглавия, отделни абзаци , за по-лесно ориентиране на четящите.

8 Слагайте снимки. Въпреки, че в един сайт известен у нас се твърди "една снимка е повече от хиляда думи" - аз не съм на това мнение. Един качествено написан текст би дал много повече от една снимка, която може да е реално модифицирана по всякакъв начин. Все пак наистина е важно и визуално клиентът да съчетае написаното с една снимка. Затова избирайте винаги подходящи, ако нямате - направете си !

9. Използвайте задължително заключение. Когато ревюто ви е дълго, смислено и с много информация, повечето хора най-вероятно няма да запомнят всичко от първото четене. Затова накрая обобщете най-важното, например : "Благодаря Ви, че отделихте време на моя продукт, който ви предлага: широк екран, ниска цена на пазара и безплатна доставка" или нещо такова. Резюмирайки най-големите плюсове на продукта ви накрая на четивото вие оставяте като последна мисъл и потенциалния клиент именно тези характеристики, което е главната идея.

Очаквам и още предложения, за да стане темата изчерпателна ;)
 

Горе