Касовите бележки и e-docs.bg

Преди време във форума имаше тема, в която се коментираше, че вместо касови бележки, можем да ползваме безплатната система на e-docs за издаване на приходен касов ордер. Искам да попитам дали е актуална тази информация, тъй като сме нова фирма и все още не сме закупили касов апарат, а всяка нова инвестиция ни натоварва, поради липсата на приходи :). Опитах се да се свържа с контактите на сайта им, но от 3 дни никакъв отговор.
 
От: Касовите бележки и e-docs.bg

Здравейте, в наредба 18 от 2011 година е описано кога трябва и не трябва да се издава касов бон:
Чл. 3. (1) (Доп. - ДВ, бр. 49 от 2010 г., в сила от 29.06.2010 г., изм. - ДВ, бр. 48 от 2011 г., в сила от 24.06.2011 г., доп. - ДВ, бр. 102 от 2012 г., в сила от 21.12.2012 г., изм. - ДВ, бр. 40 от 2013 г., в сила от 30.04.2013 г.) Всяко лице е длъжно да регистрира и отчита извършваните от него продажби на стоки или услуги във или от търговски обект чрез издаване на фискална касова бележка от ФУ или касова бележка от ИАСУТД, освен когато плащането се извършва чрез внасяне на пари в наличност по платежна сметка, кредитен превод, директен дебит или наличен паричен превод, извършен чрез доставчик на платежна услуга по смисъла на Закона за платежните услуги и платежните системи, или чрез пощенски паричен превод, извършен чрез лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги.

Ако дейността на фирмата ви е тази от подписа(онлайн магазин) ,можете да сключите договор с Еконт за пощенски парични преводи и да изпращате стоките до клиентите с ППП. В този случай КА не ви трябва.
 

Горе