Клиента винаги има право?!?!?!

mr_flower

New Member
Публикувам Ви писмо на клиент до онлайн магазина ми без редакция - спестих само лични данни, за да не компрометирам получателката на цветята !
Сега, пак ли ще се убеждаваме, че личния контакт с клиента е много важен и трябва да има лайф чат ?
Пак повтарям, това не е виц и нищо не е редактирано

"
Добър ден,


Както говорихме по телефона вчера и тази сутрин Ви пиша във връзка с моето желание да доставя чрез вас дискретно и анонимно един подарък за рожден ден на 27.02.2015 в гр. София. По-долу е подробно описание как трябва да стане всичко.

Моля Ви да го прочетете внимателно, понеже държа на детайлите в доставката.


1. Съдържание на подаръка:
1.1. Букет от цветя.
Букетът от 7 червени рози със черен целофан. Държа цветът на целофана/хартията да бъде черен и да не се променя.


1.2. Картичка с пожелание за рожден ден.
Хартиена картичка с пожелание за рожден ден на (нека отпред пише "Happy Birthday" на английски по възможност. Ако не намерите на анлийски, и български става).
Пример: http://cdn.stylisheve.com/wp-content/uploads/2013/08/Stylish-and-Cute-Happy-Birthday-Cards_03.png


ВАЖНО: Вътре в самата картичка трябва да напишете следното пожелание с печатни букви (с черен химикал или тънкописец):


"Don't cry.
It'll be alright.

Happy Birthday!"


1.3. Мартеничка
Бих искал да включите мартеничка (тези, които са като гривнички) към подаръка.
ВАЖНО: Мартеничката трябва да съдържа като играчка или окраска синьо сърчице.
Това условие е много важно и Ви моля да намерите някоя именно такава мартеничка.
Дори да не е от гривничките, много е важно да съдържа по някакъв начин синьо сърце!


2. Получател:
Получателят е момиче, което е много срамежливо. Има голяма вероятност да ви "отреже" или да не Ви отговори на обаждането, затова Ви моля да подходитес голямо внимание и вежливост. По долу са данните за получателя:


Име: Дхххха ЛХХХХХХХва Хххххххва

ЕГН: ХХХХХХ0037

Телефон: 089 6ХХ ХХ ХХ

Описание: Момиче с червена дълга (или вече черна) коса.
Снимка: Прикачил съм актуална снимка на получателя за ваше улеснение най-долу с име "snimka.png"
Адрес: Моля погледнете следващата точка.


3. Доставка
Първоначалната идея е доставката да бъде направена до училището, където учи получателя.
За целта трябва предварително да се обадите на посоченият телефон най-малко един час преди часа на доставката, за да сте сигурни, че получателя се намира там. В идеалният вариант просто ще отидете на адреса след това, получателя ще излезе от час и вие ще предадете подаръка.


Има три възможни случая на доставка:
1. Получателят ще бъде в училището (Адрес 1) във времето, когато ви е казано (10:00) понеже е първа сутрешна смяна.
2. Получателеят ще бъде в училището (Адрес 1), но в следобедната смяна (след 13:30), следователно доставката ще трябва да бъде направена следобед.
3. Получателят не е в София в момента, а е в гр. Сандански (Адрес 2). В този случай следва доставката да бъде пренасочена към адреса посочен в Сандански (Адрес 2)


Адрес 1:
гр. София,
бул. "Витоша" 134,
22 СОУ "Георги Стойков Раковски"
Карта: Прикачил съм карта за ваше улеснение най-долу с име "karta.png"
Дата: 27.02.2015
Час: около 10:00. Не е проблем да бъде и в по-късен час, ако нещо се обърка.


Адрес 2:
област Благоевград,
община С
гр. С
ул."х" No ХХ



Искам да ви предупредя, че има вероятност и двата адреса да не са валидни, за това е добре е предварително по телефона да попитате получателя.
Има вероятност получателят да не ви вдигне на първото обаждане (понеже е в час и т.н.), в такъв случай ви моля да позвъните настоятелно още 4-5 пъти през някакъв интервал или дори и да опитате от друг номер.
Ако въпреки това получателят не ви отговори, Ви моля да изпратите SMS на телефона и да обясните, че трябва да се получи подарък и че е нужно да се свържете с нея.
Възможно е на телефона да Ви отговори и майка и Веселина Димитрова. В такъв случай Ви моля разбираемо да й обясните за какво става въпрос, така, че тя да ви съдейства. Възможен е вариант и тя да ги получи и да й ги предаде.


При получаване ако получателят попита кой е подателят, да се отговори "Ти знаеш кой е.", като не бива да остава впечатлението, че самият доставчик е авторът или някой от семейството/приятелите.


4. Плащане:
Ще поема всички разноски по доставката на подаръка от моя страна. Получателят единствено трябва да ги получи успешно от Ваша страна подаръка.


Ще очаквам да ми изпратите като отговор на имейл накрая снимка с подписа на получателя (или друга подходяща форма, с която да ми докажете, че е доставен подаръкът на правилният човек), че е получена доставката и пълна касова бележка за разходите по подаръка.


Бих предпочел това да стане по банков път (да ми дадете вашата сметка и да ви направя плащането) или чрез EasyPay.
Моля да потвърдите дали тези методи са удобни за вас?


5. Анонимност на доставката:
Както говорихме по телефона, бих желал подаръкът да бъде поднесен дискретно и ненатрапчиво, без да се споменава никакви конкретни данни за нейният подател.
Държа да отбележа, че при нарушаване на анонимността на пратката, ще потърся пълно обезщетение от ваша страна, понеже това обезсмисля целият подарък.


За всякакви въпроси и промени по плана на доставката и детайлите за подаръците й очаквам незабавно да ми се обадите, за да измислим какво да направим, понеже няма време. Ако има нещо неясно по имейла и инструкциите се свържете с мен, за да ги обсъдим.


Очаквам писмено да потвърдите поръчката като отговор на този имейл, заедно с детайли за цената и удобният за вас начин на плащане.

Предварително искам да Ви благодаря. Вашата помощ означава наистина много за мен!"

ПС - Не е смешно!
 
Последно редактирано:
От: Клиента винаги има право?!?!?!

Ако си плати всичкото усилие предварително - проблем няма. Ще намериш и мартеничка и всичко :)
Сериозно ли ? За 7 рози? На малолетна ученичка, като й е показал даже ЕГН-то?
Ай мерси от тази печалба - не я ща ! И в бизнеса има морал!
 
Е къв е проблема?
Всичко по-горе не е нещо, което 1000 лв сметка да не може да реши. + трупаш опит в нестандартни доставки.

ПС. От кога е за бранено да се подаряват рози на малолетна ученичка?
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

Не мога да схвана какъв морал се поронва с такава поръчка ? Смяташ колко време ще ти отнеме да се съобразиш с изискванията , даваш цената - ако плати изпълняваш поръчката.
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

Не мога да схвана какъв морал се поронва с такава поръчка ? Смяташ колко време ще ти отнеме да се съобразиш с изискванията , даваш цената - ако плати изпълняваш поръчката.
Ами , ако ти й беше баща (на това дете), дали щеше да си толкова ларж ?
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

Не се занимавай с този, само като го гледам какви изисквания има, със сигурност после няма да е доволен, че даже и предварително те заплашва. С такива хора по-добре да си нямаш работа, а и съм сигурен, че ще се пробва да мине възможно най-тънко, ще оспорва цената и т.н.
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

Не се занимавай с този, само като го гледам какви изисквания има, със сигурност после няма да е доволен, че даже и предварително те заплашва. С такива хора по-добре да си нямаш работа, а и съм сигурен, че ще се пробва да мине възможно най-тънко, ще оспорва цената и т.н.
ААА, така и направих! Учуден съм даже, че на доста хора, това не струва в рамките на нормалното!
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

Клиента винаги има право. Но също така: Търговецът винаги има право да откаже да обслужи клиент.

Такива клиенти веднага се разкарват.
 
и после що (търговците) серете гладни?
 
От: Re: Клиента винаги има право?!?!?!

и после що (търговците) серете гладни?

Бил съм в магазин (големите вериги), където се угажда на клиентите и се изпълняват всичките им изисквания, само защото ги е страх да не се оплачат някъде. Нямаш идея за каква наглост става въпрос - като видят, че всичко им е позволени, почват да те правят на маймуна. Въобще не съм съгласен, че клиента винаги има право - това е пълна глупост. За мен всеки магазин трябва да има строги правила и да ги спазва, независимо кой пазарува. Естествено, винаги трябва да се държиш любезно с клиентите си и да си отзивчив, но това не означава, че трябва да им позволяваш да ти се качват на главата.
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

А тоя педофил докладва ли го в полицията?????? Или ко ма интересува?
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

Глупост е това, че клиента имал право винаги
Понеже и манталитета ни е такъв никакъв хората се самозабравят и почват нали Аз плащам Аз казвам. На такива или им показвам вратата или с шутове ги извеждам. Имали право, не е вярно. Имат право, ако се опитваш да ги излъжеш нагло да, тогава имат право ама то в такъв случай търговеца е ебати търговеца.
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

Ако имаш поне малко съобразителност и предприемчивост, ще обърнеш тази история в перфектен маркетинг за сайта ти. Изпълняваш дословно всички условия, пускаш снимки на букета, снимки по време на доставянето (лицето може да е скрито), пишеш един блог пост в магазина ти с чувство за хумор и правиш фурор. Може и вирал да стане. Продажбите ще скочат в пъти, със сигурност ще се появяват и други такива клиенти, но ще са малко на фона на останалите и със сигурност ще си заслужава. Повечето ще си поръчат просто, защото се кефят че е обърнато внимание на всяка тяхна малка и не чак толкова малка прищевка. Тези от вас с онлайн магазини за цветя да не забравят, че не продават шунка и кашкавал, а за повечето хора поръчката на букет за любим човек е нещо специално и искат търговеца да се отнесе със съответното внимание към него. Сам не разбираш каква златна възможност за сайта ти е предоставена.

Ето виж как го правят по света: http://www.dailymail.co.uk/news/art...onal-request-red-M-Ms-picture-bacon-room.html

Само потърси в гугъл колко резултати има от сайтове препечатващи тази история, всичките споменаващи името на хотела: https://www.google.de/webhp?sourcei...8#safe=off&q=Three+M&Ms+and+a+bacon+portrait+

Ама какво ли ми разбира главата, тук вирее предимно мрънкане и оплакване.
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

А тоя педофил докладва ли го в полицията?????? Или ко ма интересува?
Не го докладвах, да ти кажа, щото знаеш там как е ...., а ефекта нулев, но пък го заплаших, че ще го направя! Последваха две извинителни писма!
Интересува ме - и аз съм баща, нищо, че са момчета!
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

Ако работеще в сферата на IT support-а, щеше да се молиш за толквоа подробно описание. Поне си попаднал на клиент, който знаек точно и конкретно какво иска и то в най-дребните детайли. Наистина поръчката не е голяма като обем, но можеше да оправдаеш допълнителните изисквания с по-висока цена.

Изпращал съм букет по подобен начин в сграда със специален пропускателен режим при пълна анонимност и изисквания за специален час и начин на оформяне. Няма да споменавам магазина, но всичко беше изпълнено дословно както го изисках. Хората просто се свързаха с мен и казаха, че освен обявената на сайта цена трябва да заплатя сумата ХХ за допълнителните изисквания. Платих си преди доставката и всичко беше изпълнено с немска точност, японско качество и швейцарска прецизност.

А това дали клиента винаги е прав? Ми не, клиента винаги е пправ но на съответната цена.
 

Горе