Клиента винаги има право?!?!?!

От: Клиента винаги има право?!?!?!

Явно и тук има хора, които загърбват принципите и морала и са готови на всичко за пари. Разберете, че парите не са най-важното. Ако мислите, че всичко зависи от тях и живота ви се върти около тях, значи имате сериозен проблем.
 
От: От: Клиента винаги има право?!?!?!

Ако имаш поне малко съобразителност и предприемчивост, ще обърнеш тази история в перфектен маркетинг за сайта ти. Изпълняваш дословно всички условия, пускаш снимки на букета, снимки по време на доставянето (лицето може да е скрито), пишеш един блог пост в магазина ти с чувство за хумор и правиш фурор. Може и вирал да стане. Продажбите ще скочат в пъти, със сигурност ще се появяват и други такива клиенти, но ще са малко на фона на останалите и със сигурност ще си заслужава. Повечето ще си поръчат просто, защото се кефят че е обърнато внимание на всяка тяхна малка и не чак толкова малка прищевка. Тези от вас с онлайн магазини за цветя да не забравят че не продават шунка и кашкавал, а за повечето хора поръчката на букет за любим човек е нещо специално и искат търговеца да се отнесе със съответното внимание към него. Сам не разбираш каква златна възможност за сайта ти е предоставена.

Ето виж как го правят по света: http://www.dailymail.co.uk/news/art...onal-request-red-M-Ms-picture-bacon-room.html

Само потърси в гугъл колко резултати има от сайтове препечатващи тази история, всичките споменаващи името на хотела: https://www.google.de/webhp?sourcei...8#safe=off&q=Three+M&Ms+and+a+bacon+portrait+

Ама какво ли ми разбира главата, тук вирее предимно мрънкане и оплакване.

Да, ама тук на 90% става дума за някъв педофил а не сладка двойка.
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

Ако работеще в сферата на IT support-а, щеше да се молиш за толквоа подробно описание. Поне си попаднал на клиент, който знаек точно и конкретно какво иска и то в най-дребните детайли. Наистина поръчката не е голяма като обем, но можеше да оправдаеш допълнителните изисквания с по-висока цена.

Изпращал съм букет по подобен начин в сграда със специален пропускателен режим при пълна анонимност и изисквания за специален час и начин на оформяне. Няма да споменавам магазина, но всичко беше изпълнено дословно както го изисках. Хората просто се свързаха с мен и казаха, че освен обявената на сайта цена трябва да заплатя сумата ХХ за допълнителните изисквания. Платих си преди доставката и всичко беше изпълнено с немска точност, японско качество и швейцарска прецизност.

А това дали клиента винаги е прав? Ми не, клиента винаги е пправ но на съответната цена.

А заплаши ли ги, че ще има последствия, ако издатат анонимността ти. Също така, трябваше ли да носят подарък на малолетно момиче в училището. Има неща, които нямат цена и не трябва да се правят при никакви обстоятелства. Ясно е, че винаги могат да се намерят хора за всичко - има наемни убийци, има всякакви, но тук обсъждаме дали е правилно или не. Аз също, ако имах такъв магазин, никога нямаше да се съглася на това нещо, ако ще и 10 000 да ми дава.
 
Re: От: От: Клиента винаги има право?!?!?!

Да, ама тук на 90% става дума за някъв педофил а не сладка двойка.

неумен, девойката може да е на 17г. провери след колко годишни могат да правят секс по собствено желание.
 
От: От: Клиента винаги има право?!?!?!

Ако имаш поне малко съобразителност и предприемчивост, ще обърнеш тази история в перфектен маркетинг за сайта ти. Изпълняваш дословно всички условия, пускаш снимки на букета, снимки по време на доставянето (лицето може да е скрито), пишеш един блог пост в магазина ти с чувство за хумор и правиш фурор. Може и вирал да стане. Продажбите ще скочат в пъти, със сигурност ще се появяват и други такива клиенти, но ще са малко на фона на останалите и със сигурност ще си заслужава. Повечето ще си поръчат просто, защото се кефят че е обърнато внимание на всяка тяхна малка и не чак толкова малка прищевка. Тези от вас с онлайн магазини за цветя да не забравят, че не продават шунка и кашкавал, а за повечето хора поръчката на букет за любим човек е нещо специално и искат търговеца да се отнесе със съответното внимание към него. Сам не разбираш каква златна възможност за сайта ти е предоставена.

Ето виж как го правят по света: http://www.dailymail.co.uk/news/art...onal-request-red-M-Ms-picture-bacon-room.html

Само потърси в гугъл колко резултати има от сайтове препечатващи тази история, всичките споменаващи името на хотела: https://www.google.de/webhp?sourcei...8#safe=off&q=Three+M&Ms+and+a+bacon+portrait+

Ама какво ли ми разбира главата, тук вирее предимно мрънкане и оплакване.

Да, да, а колко клиенти ще ти обърнат гръб ? Касае се за извратеняк, именно, че не продаваме шунка, а приятна изненада и емоция!

s1yf0x нали като си направи поръчката не си предоставил ЕГН на получателката, пък и виждам, че не си пращал на набор 2000, щом е била на работно място - има разлика!
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

А заплаши ли ги, че ще има последствия, ако издатат анонимността ти. Също така, трябваше ли да носят подарък на малолетно момиче в училището. Има неща, които нямат цена и не трябва да се правят при никакви обстоятелства. Ясно е, че винаги могат да се намерят хора за всичко - има наемни убийци, има всякакви, но тук обсъждаме дали е правилно или не. Аз също, ако имах такъв магазин, никога нямаше да се съглася на това нещо, ако ще и 10 000 да ми дава.

Не ми се е налагало да ги заплашвам, хората очевидно имаха такава практика и не им беше за пръви път. Подаръка, който трябваше да занесат беше предварително платен от мен и доставен от Еконт за моя сметка до техния офис. Относно възрастта на девойката, да наистина намека е малко в повече, но пък хайде да не се правим на по-големи католици от Папата. Морала на повечето келеши тук е с големината на мозъка им.
 
Re: От: От: Клиента винаги има право?!?!?!

Да, да, а колко клиенти ще ти обърнат гръб ? Касае се за извратеняк, именно, че не продаваме шунка, а приятна изненада и емоция!

s1yf0x нали като си направи поръчката не си предоставил ЕГН на получателката, пък и виждам, че не си пращал на набор 2000, щом е била на работно място - има разлика!

ми сер(д)и гладен тогава.
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

Не ми се е налагало да ги заплашвам, хората очевидно имаха такава практика и не им беше за пръви път. Подаръка, който трябваше да занесат беше предварително платен от мен и доставен от Еконт за моя сметка до техния офис. Относно възрастта на девойката, да наистина намека е малко в повече, но пък хайде да не се правим на по-големи католици от Папата. Морала на повечето келеши тук е с големината на мозъка им.

Ами не знам дали си прочел цялото съобщение в началото на темата, но там е точно така. Той праща букет на ученичка и държи да остане анонимен, като заплашва да не го издават. Затова си помислих, че ти едва ли си подходил по същия начин.
 
От: От: Клиента винаги има право?!?!?!

Да, да, а колко клиенти ще ти обърнат гръб ? Касае се за извратеняк, именно, че не продаваме шунка, а приятна изненада и емоция!

s1yf0x нали като си направи поръчката не си предоставил ЕГН на получателката, пък и виждам, че не си пращал на набор 2000, щом е била на работно място - има разлика!

разбирам те напълно и си прав. Имах друго предвид, че клиента винаги е прав, но на съответната цена. Т.е. ако аз ти бях поставил подобни изисквания и адресата беше момиче мой набор, вероятно и твой сигурно щеше да ми кажеш 500 лв и щяхме да сме доволни и двамата нали?!?

И хайде замислете се логично, колко срамежливи девойки в интернет познавате, които така "трудно" ще си признаят ЕГН-та, Имена, програма в даскалото и прочие. Едно време бях модератор в сайт за запознанства. Нямате си и на идея какви снимки се качваха по профилите на момиченца, които все още не правеха разлика е$е ли им се, пикае ли им се. Че и се сърдиха после, че не ги одобряваме. Изобщо границата на "non-fuckable age" е паднала доста, от 1999 насам.
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

Поръчката и желанията на клиента са напълно в рамките на нормалното. Нито престижа, нито честа на някого са наранени и още по-малко има нещо педофилско ( според някой тролове )в това да подариш цветя на момиче.

И тук не става дума за клиента винаги има право, след като не ти се занимава не изпълнявай поръчката, но е тъпо да се измъкваш с морални оправдания.
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

Говорейки за морал: Защо името на майката и адресите са оставени четими? В град като Сандански на една и съща улица едва ли има няколко жени с това име. Осъзнаваш ли, че с тая тема правиш публично достояние личността на поне двама човека (майката и момичето), които не са ти дали съгласие за това? Хайде като сме моралисти, да бъдем такива наистина.
Съветвам те да скриеш имената и адресите или да оставиш само инициалите на майката. Ако искаш с темата да предупредиш ''жертвата'' на изненадата, можеш да го направиш директно - имаш данните.

п.с. Сега виждам, че клиентът дава опция да се обясни всичко на майката и дори се допуска тя да съдейства за доставката. Ако имаше нещо нередно/неморално едва ли мяйката щеше да е в течение.
 
Последно редактирано:
От: От: Клиента винаги има право?!?!?!

разбирам те напълно и си прав. Имах друго предвид, че клиента винаги е прав, но на съответната цена. Т.е. ако аз ти бях поставил подобни изисквания и адресата беше момиче мой набор, вероятно и твой сигурно щеше да ми кажеш 500 лв и щяхме да сме доволни и двамата нали?!?

И хайде замислете се логично, колко срамежливи девойки в интернет познавате, които така "трудно" ще си признаят ЕГН-та, Имена, програма в даскалото и прочие. Едно време бях модератор в сайт за запознанства. Нямате си и на идея какви снимки се качваха по профилите на момиченца, които все още не правеха разлика е$е ли им се, пикае ли им се. Че и се сърдиха после, че не ги одобряваме. Изобщо границата на "non-fuckable age" е паднала доста, от 1999 насам.
Ами работя това от повече от 10 год (говорим за доставки от онлайн поръчки) и нека ти разкажа 2 истински случая на анонимни доставки
1- Две колежки се скарват на работа и едната праща на другата анонимно букет рози с картичка ала " Прекарах с теб незабравима нощ и ала бала........", като посочва час в който мъжът й си е в къщи и знаейки, че той е ревнив, а тя е била в командировка предната седмица. Нали си представяш кво стана и как в такъв случай си длъжен да разкриеш кой ги е пратил?
2- Момче се прибира от Англия и праща букет на бивша съученичка с текст "Аз пак съм тук" . На другия ден пристига бащата на девойката с разследващ полицай. Оказва се, че момичето било изнасилено преди седмица и се сещаш, какво са си помислили и как са се чувствали, докато не разберат, че това е само безобидна доставка.
Имам още поне 20 примера, точно затова внимавам и предварително говоря с изпращача. Пълно е със злонамерени извратеняци, повярвай ми! Не знам как би реагирал, ако ти дам задание, но изрично те заплаша, че ако не съм доволен ще анулирам сделката?
 
От: От: Клиента винаги има право?!?!?!

Говорейки за морал: Защо името на майката и адресите са оставени четими? В град като Сандански на една и съща улица едва ли има няколко жени с това име. Осъзнаваш ли, че с тая тема правиш публично достояние личността на поне двама човека (майката и момичето), които не са ти дали съгласие за това? Хайде като сме моралисти, да бъдем такива наистина.
Съветвам те да скриеш имената и адресите или да оставиш само инициалите на майката. Ако искаш с темата да предупредиш ''жертвата'' на изненадата, можеш да го направиш директно - имаш данните.

п.с. Сега виждам, че клиентът дава опция да се обясни всичко на майката и дори се допуска тя да съдейства за доставката. Ако имаше нещо нередно/неморално едва ли мяйката щеше да е в течение.

Имаш право
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

А зададохте ли си въпроса, че това може да е бащата на момичето?
 
От: Клиента винаги има право?!?!?!

А зададохте ли си въпроса, че това може да е бащата на момичето?
Тц, не беше, нали писах, че се обадих на тоя и го заплаших, че ще се обадя в полицията.
 

Горе