Кое е най-важното в един успешен бизнес ?

Дискусията в 'Инвестиции / Офлайн Бизнес / Икономика' стартирана от lowriderzzz, Окт 16, 2013.

?

Кое е най важно за един бизнес, за да е той успешен ?

  1. Екипът - без добър отбор нищо не може да се постигне

    37 глас(ове)
    20.9%
  2. Идея - идеята е отправна точка във всеки успешен бизнес

    44 глас(ове)
    24.9%
  3. Лидерство/цел - ако няма визия и цел нишо няма да се получи

    31 глас(ове)
    17.5%
  4. Здрава работа - всичко е въпрос на упоритост и здрав труд

    38 глас(ове)
    21.5%
  5. Капитал - колкото и да си упорит нямаш ли капитал нишо не може човек да направи

    12 глас(ове)
    6.8%
  6. Свободна ниша - най-добре е да се започне бизнес в някоя непокрита до сега ниша.

    15 глас(ове)
    8.5%
  1. randb

    randb Member

    Рег.:
    Ян 22, 2013
    Съобщения:
    38
    Харесвания:
    12
    Точки:
    8
    ЗДРАВА РАБОТА, малко повече акъл от останалите и ОТДАДЕНОСТ. Смисъл не може да си казваш, че искаш да постигнеш нещо голямо, а да не влагаш в това да се развиваш и да бъдеш супер продуктивен, супер навътре в нещата и да познаваш материята до болка.
    Също ако не обичаш това, което правиш, а го правиш само заради парите, няма да успяваш дълго.
     
    Attacker харесва това.
  2. prophet

    prophet Active Member

    Рег.:
    Авг 1, 2013
    Съобщения:
    660
    Харесвания:
    110
    Точки:
    43
    За мен най-важното е мотивацията. После постоянството, след това здравата работа и т.н. Трябва всеки ден да научаваш нещо полезно, нещо, което ще ти е в полза. Няма нужда да си мъчите мозъците да решавате уравнения по математика, ако няма да се занимавате с това. Не съм много съгласен в това, че без капитал не може да направиш нищо. Ако предлагаш някоя скъпо-платена услуга няма да са ти нужни пари, а знания. Всичко зависи, ако форумът е добър като този да не се искат такси при публикуване на дадена услуга, и да има добър трафик не ви трябват пари.
     
  3. hatre

    hatre Active Member

    Рег.:
    Юли 12, 2011
    Съобщения:
    742
    Харесвания:
    45
    Точки:
    28
    Маркетингът е всичко
     
    Kradev и NEROMARE харесват това.
  4. Visual

    Visual Member

    Рег.:
    Дек 15, 2011
    Съобщения:
    120
    Харесвания:
    17
    Точки:
    18
    Пол:
    Мъж
    Място:
    Sofia
    Помагат, но не са ключови. Ако искаш успех ти трябват 2 неща:

    1. Достатъчно голям и мотивиран пазар да купува;
    2. Продукт задоволяващ нуждата на този пазар;

    Всичко друго е без значение преди да имаш тези двете. Можеш да имаш най-готиният екип и огромен бюджет, но като продаваш нещо, което пазара отхвърля - часовника до фалита тиктака неумолимо. Обратното, имаш ли достатъчно добър продукт в силен и печеливш пазар, трябва ти само екип който да не прави глупости.

    Всичко останало си идва от самосебе си.

    Наблюдавал съм доста стартъпи и разликата между успешните и фалиралите беше, че успешните проучваха пазара поне няколко месеца преди старт. Неуспешните масово не го правеха. А имаха чудесни екипи, капитал, контакти, офиси и готини плазми в тях....

    Така че, преди да намериш голям платежоспособен пазар и продукт, който да му задоволи нуждата, всичко останало е второстепенно.

    П.С. Поздрави за хубавата тема!
     
  5. Attacker

    Attacker Active Member

    Рег.:
    Септ 7, 2008
    Съобщения:
    741
    Харесвания:
    198
    Точки:
    43
    Нещата са много относителни в зависимост от сферата на дейност на бизнеса, но за мен продуктът и позиционирането на пазара (както и всички други аспекти от дейността на дружеството) са функция на качествата на хората в екипа и наличният финансов капитал. Например ако имаш страхотен продукт в огромен пазар, но никой не знае за теб, дали няма да фалираш? В такива случаи явно има проблем с хората от екипа, които се занимават с маркетинга и продажбите. Идеята ми е, че както и да се въртят нещата, проблемите винаги идват от липсата на качествен екип и/или финансови средства, като първото е по-важният фактор при стартъпите.
     
  6. NEROMARE

    NEROMARE Well-Known Member

    Рег.:
    Юли 4, 2018
    Съобщения:
    577
    Харесвания:
    296
    Точки:
    63
    Пол:
    Мъж
    Бих казал неоткрита досега ниша, или поне подобряване дотолкова на продукт/услуга, че да предложи върховен комфорт и опции сравнено с конкурента му. Всеки, който се бори да се мушка по хоризонталната права ... успех му пожелавам.
     
  7. Alcyone

    Alcyone New Member

    Рег.:
    Юли 16, 2018
    Съобщения:
    14
    Харесвания:
    7
    Точки:
    3
    Пол:
    Жена
    Аз за разлика от колегите, не мисля, че единствения вариант да изградиш успешен бизнес е да развиеш неоткрита досега ниша. Към този момент едва ли има чак толкова възможности за подобно нещо, а и когато реално не знаеш с какво се сблъскваш е още по-трудно. Интернет от друга страна предлага много възможности, ако човек иска да се развива като онлайн предприемач, да навлезеш в подобен бизнес е евтино, като пазара пък е достатъчно голям, не си териториално ограничен, както е при повечето "физически" бизнеси, а единственото, което ти е нужно е - отдаденост към това което правиш, труд, по-добро планиране за развитие и точно до къде искаш да стигнеш, реклама и добър екип, който да движи всичко това.
     
  8. TheNet

    TheNet New Member

    Рег.:
    Март 25, 2018
    Съобщения:
    18
    Харесвания:
    2
    Точки:
    3
    Последно редактирано: Авг 31, 2018
    NEROMARE харесва това.
  9. bobby2w

    bobby2w New Member

    Рег.:
    Ян 12, 2018
    Съобщения:
    15
    Харесвания:
    6
    Точки:
    3
    Пол:
    Мъж
    Поставих лидерството на първо място, но истината е, че няма как едно от всичките да е най-важното... Всяко от тях е важно, но може да се обори от липсата на други...

    Екип - ако няма лидер няма екип...
    Идея - В днешно време идеите не струват - сега някой ще почне да говори, как за това ли имало интелектуална собственост и т.н., да ама не - можеш да имаш 1000 идеи и да държиш патенти,но ако не предприемеш целенасочени действия, то идеята си остава идея. За това, гробищата били най-богатото място.... Най-големите фирми почват с една идея и накрая се получава нещо друго, защото идеите се оформят по пътя, а не предварително..
    Лидерство - понеже пише визия, това означава, че има идея и просто трябва правилния човек за да сглоби парчетата от пъзела и да я превърне в реалност. Тук идва ролята на лидера.. Добър екип без лидер няма, капитал неуправляван ефективно не струва и т.н.
    Здрава работа - това според мен не е фактор, а средство - тоест здравата работа винаги трябва да я има и тя няма заместител, но само с бачкане също не става. Мога да копая цял месец и накрая да дойде 1 багер за 3 часа да изкопае повече, трябва да се бачка умно и целенасочено
    Капитал - Капитала не е чак толкова важен, съжалявам но е така. Колко тото милионера са по-бедни от преди.. Верно ако искаш да нарпавиш новото БДЖ с ултра модерни влакове ще ти трябват пари, но не мисля, че има човек който не би дал 5 за да вземе 10, тоест добра визия и идея, ще привлече инвеститори..
    Свободна ниша - това го поставям на последно място по-важност, понеже е нож с две остриета - ако е свободна има ли причина за това... Ако продаваш нещо не толкова добро, дори и свободна ниша няма да помогне. Пример ако си в град от 200 000 души и си отвориш китайски ресторант и няма друг, има добър шанс да постигнеш резултати, но ако храната е гадна и си натровил 5 човека за последните 6 месеца няма как да се получи нали така...
     
    AMitrev и Blinky харесват това.

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice