Кои са топ инфлуенсърите в България

deffnews

Well-Known Member
Само знаете да се присмивате на чужд гръб, а момичето наистина го изживява. Какво като за нас е гротескно, за нея е истинско и сърцето и' страда. Целият и' живот рухва, плановете, мечтите и' - всичко, което е изградила и преживяла заедно с цялата си инстаграм аудитория, вече го няма. Трагедията е реална, какво се хилите...

Дайте да помогнем на това невинно същество да промени ценностната си система и започне наново живота си. На полуготов човек с желание - всеки знае как и може да поиска да помогне, но дайте да ви видим как ще измъкнете човек от кота под нулата. Никой не ще и с чужд да я докосне, нали. "Само най-добрите.." е доста антихристиянска и малко нацистка идеология. Подайте ръка на тази ифлуенцарка, помогнете и' да очовечее, сторете чудото, вместо доволни от статуса си да се присмивате отстрани. Убеден съм, че момичето има бъдеще. Може би далечно, много далечно, но бъдеще.

(Тази е по-опасна за гледане от деца отколкото порно.)
"Нов Световен Ред: мрачната тайна на инфлуенсъра"
 

Станимир И

Well-Known Member
Струват ли си парите, които брандовете дават за инфлуенсъри?

При толкова осакатен рийч на ФБ рекламния пост ще бъде видян от 1/4 от харесванията на страницата / профила на инфуенсъра и при реклама обикновено engagement-а е нисък. А когато пуска по 30-40 реклами на ден, кой изобщо ще обърне внимание точно на твоята?

Разбирам тези пари да бяха за статия, която ще остане за винаги, гугъл ще я намира, ще идва трафик с времето и т.н. Но един пост в социалните мрежи ще изчезне точно след 2-3 дни и никой няма да го отвори повече.
Ако същите тези пари се вложат във ФБ / Гугъл реклама, то възвращаемостта е в пъти повече.

Една инфлуенсърка със 100к харесвания направи пост за моят бранд и резултата беше по скоро meh. Избихме си парите, но ROI беше в пъти по-нисък от Гугъл рекламата.
Мислил съм си да пробвам да работя с микро инфлуенсъри, с идеята че при тях може да улучиш по-висок ROI, тъй като са по-близки с аудиторията си и няма да са гнусни скочибри, като тая, която Блинки сподели.

Принципно не струва, много зависи от инфлуенсъра, някой са доста креативни и правят тип рекалам спрямо канала и ефекта е добър, но това със поста или другите там споменавания, това просто не работи. Инфлуенсърите в България малко от тях знаят как да направят добро представяне, трябва си акъл, примерно Жечев доста добре се представя като прави реклама, дори бих казал доста на ниво, но той е умен и знае как и кое.
 
Принципно не струва, много зависи от инфлуенсъра, някой са доста креативни и правят тип рекалам спрямо канала и ефекта е добър, но това със поста или другите там споменавания, това просто не работи. Инфлуенсърите в България малко от тях знаят как да направят добро представяне, трябва си акъл, примерно Жечев доста добре се представя като прави реклама, дори бих казал доста на ниво, но той е умен и знае как и кое.
Ясно, благодаря за обратната връзка.

Какви препоръки би дал на брандовете, за да получат най-много от работата си с инфлуенсърите? Чести грешки, които допускат?
 

Станимир И

Well-Known Member
Ясно, благодаря за обратната връзка.

Какви препоръки би дал на брандовете, за да получат най-много от работата си с инфлуенсърите? Чести грешки, които допускат?

Най-добрият съвет който бихдал, просто залагай на качествени инфлуенсъри, ако нямаш такъв вариант им обясняваш, че не искаш да им слагаш рамки и всичко е техни ръце, но само искаш да бъдат креативни, много е лошо да попаднеш на мързелив инфлуенсър, просто ти пляска поста без креативност, най-добрите според мен биха направили видео материал, разбира се, това струва пари и тук вече идва и бизнеса, той не трябва да пести пари, другото което е да получиш разрешение после да си спамиш поне 1 година, че този човек ти е направил реклама, което мисля, че допълнително ще се плати но си заслужава. Ние на доста магазини уредихме подобни разрешения и после дори на реклама се ползват, инфлуенсъра също е доста доволен, защото и него го търсят после от подобни брандове, общо взето ако бизнеса е умен и инфлуенсъра нещата се получават и има изгода за всеки но се иска гъвкавост и разбиране, а това рядко се случва, защото за инфлуенсъра си поредният който ще му даде 400 лв или 1000 лв, той има голяма опашка от предложения, но както казах има доста умни инфлуенсъри и ценят партньорите си и нещата се случват доста добре, всеки случая е различен. Доста пъти съм виждал как бизнес иска за 2 дена да се направи пост или видео и се дава наклон на инфлуенсъра, което е голяма грешка, инфлуенсъра се сдухва и неглижира рекламата, което е напълно нормално в България бизнесите имат още да учат, ако въобще има бизнеси някакви.
 

$INeed$

Well-Known Member
Най-успешният модел е да се залага на нишови, микро-инлуенсъри. Ако имаш фирма за продажба на компютри - търсиш инфлуенсър, който прави ревюта на хардуер и игри. Ако си козметичен сайт, търсиш някаква кифла, която има курсове или съвети за гримиране. Да няма да са няколко стотин хиляди, но тези техни последователи ще са супер таргетирани и в мното случаи инвестицията ще се оправдае.

Такива дето наливат някакви хиляди в инфлуенсъри като Алекс Петканова и подобни са обикновено с доста големи бюджети и са за масовката. Нещо като Кока Кола и рекламите й. Важното е да се леят пари и да са навсякъде.
 

Горе