Ами не е основния показател. Иначе логиката следва, че щом стои в сайта - значи разцъква напред назад и чете. Като разцъква така може да цъкне и на някоя реклама (примерно адсенса), която е добре вкарана в съдържанието на сайта. Както горе ти написаха ако са някакви светкащи и мигащи - надали ще се цъка, но ако е текстова (сега гугльовци направиха доста гъвкави форматите) и се впише в контекста шанса потребителя да излиза от сайта с цъкане на реклама е много голям.
Обаче пак съм на мнение, че това не е показател, който да ти формира печалбата.
Показателя си е колкото повече уникални, толкова по-добре.
Стигам до този извод, защото:
- дори и да продадеш директна реклама, то повече ще ти се вържат ако извади статистика с няколко хиляди посещения дневно, отколкото няколко стотин посещения, които "дремат" в сайта по 20-30 минути примерно. Естествено и тук си зависи от тематиката на сайта и причината хората да го посещават.
- ако продаваш рекламата на импресии, то не са много тези, които ще ти платят всички импресии в сайта, а ще искат ограничение до 3 или 5 показвания на уникален посетител. И ето, че отново многобройните разцъквания из сайта не вършат работа.
Така мисля аз де, а и отново казвам, че си зависи от тематиката на сайта.